אלו הדברים שחייבים להיות בכל אתר אינטרנט שמכבד את עצמו

אם אתם חדשים בעולם האתרים, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. בשורות הבאות, השתדלנו לאסוף עבורכם כמה עקרונות, עצות ורעיונות של דברים שחייבים להיות בכל אתר, לא משנה אם מדובר באתרי תדמית, אתרי חנות או אפילו אתרים מתחדשים.

תוכן עניינים

עיצוב מקורי

העיצוב הוא אחד מהמרכיבים החיוניים ביותר באתר, לא רק משום שהוא משפיע על הרושם הראשוני עליכם, אלא גם משום שיש לו תפקיד משמעותי עבור המיתוג והבולטות שלכם בשטח. העיצוב הולך יד ביד עם הנישה העסקית שלכם, המסר השיווקי המנחה אתכם ושאר מאפיינים של העסק שתרצו להביע באתר. אגב, זכרו כי עיצוב של אתר לא חייב להיות "מפוצץ", אבל כן חייב להיות קולע. לכן, אנחנו ממליצים לשקול היטב כל עיצוב שמוצע לכם ולא להתבייש להציע שיפורים.

דגש על חווית משתמש

אנחנו חיים בעולם מאוד תחרותי, שבו מאוד קשה לבלוט מעל פני השטח ולבטא מקוריות בכל פרט ופרט בעסק או במוצר שאנו משווקים. לכן, חשוב מאוד לקחת בחשבון את כל אותם פרטים אשר יהפכו את אתר העסק שלנו לידידותי יותר, נוח יותר ובקיצור – כזה שלקוחות ירצו להישאר בו. אז לצד העיצוב המקורי, הקופירייטינג והתוכן, חשוב מאוד לשים דגש על חווית המשתמש בכל דבר שנוגע לעסק שלנו, החל ממיקום הלחצנים עבור במידע אשר יופיע בעמודים השונים ובעיקר עם הכוונה לפעולה שאנו מצפים שהגולשים יבצעו באתר- אם זו השארת פרטים או ביצוע הזמנה אונליין. חווית משתמש טובה תאפשר לשפר את הסיכויים שלך להצליח בשיווק הדיגיטלי.

תוכן, תוכן ועוד תוכן

בעבר, היה נהוג לחשוב שתוכן שיווקי הוא תוכן שנועד ונכתב במיוחד כדי לשווק את העסק באופן רשמי, כלומר תוכן עמוס בפרסומות, משפטים שיווקיים ושאר אסטרטגיות מכירה. אולם, כיום ידוע שלמעשה, כל תוכן שמופיע בעסק שלכם הוא תוכן שיווקי ברמה כזו או אחרת, מדוע? ובכן, הוא משפיע על רצון הגולשים\הלקוחות, הוא משפיע עליכם בגוגל (מבחינת הקידום האורגני), ובנוסף הוא אפילו בעל יכולת להשפיע עליכם לרעה (אם חלילה יופיעו כפילויות בתוכן) הוא משפיע על כל אספקט ואספקט באתר. לכן, יש לנו בשבילכם כמה הצעות לכתיבת תוכן לאתרים: ראשית, אל תזלזלו באף משפט שמופיע באתר שלכם, שנית הקפידו שהתוכן באתר יהיה מסודר באתר באופן שיהיה נוח להגיע אליו ולקרוא אותו. שלישית, הנה העצה החשובה ביותר עבורכם – דאגו שיהיה לתוכן באתר שלכם ערך מוסף לגולשים. ספרו להם דברים שהם עדיין לא יודעים על התחום שלכם, הפתיעו אותם בנתונים שיעניינו אותם ונסו לקשר את התוכן מפעם לפעם לנשואים רלוונטיים ואקטואליים לכולם. בקיצור, כתיבת תוכן לאתרים הנעשית בצורה איכותית ומושכלת היא מפתח לשיווק נכון!

Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226