10 סיבות לבניית אתרים בוורדפרס

כרבע מהאתרים בעולם בנויים על מערכת ניהול התכנים של וורדפרס – כמות עצומה לכל הדעות. את הפופולאריות של הפלטפורמה ניתן לזקוף לזכות מגוון רחב מאוד של יתרונות. להלן 10 סיבות לבניית אתרים בוורדפרס, ובפרט כשמדובר באתרים לחברות ועסקים מכל התחומים.  

תוכן עניינים

בניית אתרים בוורדפרס כל הטיפים החשובים

1. ניהול רב משתמשים

במידה ומספר אנשים בעסק או בחברה שלכם צריכים לקבל גישה לאתר לצרכים שונים, ניתן לספק לכל אחד מהם גישה בדרגה שונה, כמו למשל עורך, מנהל או סופר מנהל. עובדה זאת מוסיפה לגמישות וליעילות המובנית של אתרי וורדפרס והופכת אותם לשימושיים מאוד לצרכים מקצועיים ועסקיים.

2. קהילת מפתחים גדולה

מערכת וורדפרס היא פופולארית במיוחד והתפתחה סביבת קהילה אדירה של מפתחים ומשתמשים. ניתן להיעזר במפתחים השונים על מנת לקבל מענה טכני לסוגיות שונות הקשורות בבניית אתרים בוורדפרס. לא קשה למצוא פורומים שונים ברחבי האינטרנט שבהם ניתן לשאול שאלות ולקבל מענה אמין, מדויק ומקצועי תוך זמן קצר.

3. קל ומתאים לקידום אורגני

מנוע החיפוש של גוגל וגם מנועי חיפוש נוספים כגון Bing אוהבים מאוד אתרי וורדפרס ונוטים לדרג אותם גבוה בתוצאות החיפוש. זאת ניתן לזקוף בין היתר לזכות כך שיותר קל ל-"עכביש" של גוגל לסרוק אתרים שבנויים על פני מערכות לניהול תוכן, ובפרט אתרי וורדפרס. לכן וורדפס הינה פלטפורמה מצוינת לבניית אתרים שמתאימים לקידום אורגני.

4. אינספור תוספים זמינים

קיימים תוספים (Plugins) רבים שמשפרים באופן ניכר אתרי וורדפרס. חלקם חינמיים וחלקם בתשלום. התוספים השונים עוזרים לקידום האתר, לשיפור רמת האבטחה שלו, לאיסוף לידים, לשדרוג חוויית המשתמש, להעלאת מהירות הגלישה – ועוד.

5. קלים לניהול

לא צריך אוריינטציה טכנולוגית מיוחדת על מנת לנהל אתרי וורדפרס, לעדכן עמודי שירות או מוצר ולהעלות תכנים חדשים. אתרי וורדפרס קלים לניהול וידידותיים מאוד למשתמש. השימוש בהם אינטואיטיבי למדי וקל ללמוד אותם.

6. רספונסיביות אוטומטית

קשה להפריז בחשיבותה של ההתאמה של האתר למובייל ולמסכים השונים, שרק גדלה עם הזמן, בד בבד עם הנסיקה המתמשכת בכמות המשתמשים בטאבלטים ובטלפונים הניידים. מכיוון שכך, טוב שרוב התבניות (Themes) בוורדפרס בעלי רספונסיביות מובנית.

7. אבטחה גבוהה

מערכת וורדפרס נחשבת למאובטחת מאוד ומתעדכנת לעיתים קרובות עם עדכוני אבטחה חדשים. בכל מקרה ניתן וכדאי להשתמש בתוספים על מנת לשפר את רמת האבטחה של האתר ולהימנע מתקריות מצערות.

8. בניית אתרים ייחודיים ובעלי חוויית משתמש גבוהה

ניתן להשתמש באלפים רבים של תבניות שיקנו לאתר שלכם מראה ייחודי במינו ומותאם לרצונות שלכם. בנוסף, בהחלט אפשרי לבנות אתרים בעלי עיצוב מתקדם, דינאמי ומודרני, לרבות שימוש באנימציות, כך שחוויית המשתמש באתר תהיה יוצאת מגדר הרגיל.

9. פרסום תוכן בקלות

לתוכן יש חשיבות אדירה במארג הקידום של האתר. במהותה, וורדפרס היא מערכת לניהול תכנים, והיא כוללת מגוון של מאפיינים ותכונות שעוזרות לפרסם תוכן בקלות רבה, לרבות האפשרות לכלול בלוג בילד-אין באתר.

10. מערכת קוד פתוח

וורדפרס היא מערכת קוד פתוח. משמעות הדבר היא שיש לכם שליטה מלאה ובלעדית על האתר בתור הבעלים שלו, ואתם לא מוגבלים על ידי מגבלות מסחריות או גחמות של מערכת קוד סגור. כשמדובר באתר שמשמש לצרכים עסקיים, חשוב מאוד להיות עצמאי ולא להיות תלוי באחרים, ומערכת קוד פתוח מהווה בכך יתרון אדיר.

Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226