קניית לידים

מתחייבים תוך 7 ימים להכפיל את כמות המכירות שלך באמצעות לידים רותחים במודל CPL (מחיר פר ליד)
רווחי ומדויק לצרכים שלך וללא התחייבות.

מתחייבים תוך 7 ימים להכפיל את כמות המכירות שלך
באמצעות לידים רותחים במודל CPL (מחיר פר ליד)
רווחי ומדויק לצרכים שלך וללא התחייבות.

לידים בלעדיים, איכותיים ומסוננים במגוון תחומים:

לידים בתחום הנדל"ן

לידים לביטוחים

לידים להלוואות, גמל, משכנתאות והשקעות

לידים לרואי חשבון והחזרי מס

לידים לחברות תקשורת

לידים לכל תחומי הצרכנות

לידים לעורכי דין

לידים בתחום האסטיקה

לידים בתחום הנדל"ן

לידים לביטוחים והחזרי מס

לידים לרואי חשבון

לידים לעורכי דין

לידים לחברות תקשורת

לידים להלוואות, גמל, השקעות ומשכנתאות

לידים לכל תחומי הצרכנות

לידים בתחום האסטיקה

SITUATION WIN WIN

העבודה מתבצעת במודל CPL – המודל היעיל ביותר בעולם השיווק, אתם

משלמים רק על מה שצרכתם ואנחנו נמדדים לפי מה שסיפקנו.

המומחיות שלנו היא ביצירת לידים (בלעדיים) במגוון ורטיקליים

אנחנו עושים זאת באמצעות כתבות תוכן 

ייחודיות המשלבות בתוכן עקרונות פסיכולוגיים שיווקיים 

שמספקות ערך אמיתי לקוראים,

הכתבות מפורסמות באתרי חדשות מובילים בארץ ומתורגטות לקהל היעד 

הרלוונטי ביותר עבורכם.

תהליך השיווק משלב בתוכו סינון ושאלונים דיגיטליים בו אנחנו דואגים 

שאתם מקבלים את הליד האיכותי ביותר.

בין הפרויקטים האחרונים שלנו

לקבלת פרטים לגבי רכישת לידים השאירו פרטים כאן:

סוכנות Preformance עם חוש מפותח לתוצאות.

אנחנו קמים בבוקר והולכים לישון עם מטרה אחת בראש – לגייס ללקוחות שלנו כמה שיותר ביקושים איכותיים. אנחנו מובילים מתעניינים רלוונטיים מכל רחבי הרשת עד לפתח הדלת שלך דרך מסע לקוח מדיד ומדויק: מחשיפה והעלאת מודעות, דרך בניית סקרנות ועניין, יצירת העדפה ובסופו של דבר הגשת ההצעה הנכונה ברגע הנכון, הכול באמצעות תוכן מסקרן ומניע לפעולה. 

חברתנו מספקת לידים משנת 2015, המומחיות שלנו הם בתחומים שמבוססים על תוכן כמו פיננסיים, נדל״ן והשקעות, ביטוח, עריכת דין, אסתטיקה, תקשורת ועוד.

מאד משתנה מתחום לתחום, פיננסיים הממוצע הוא בין 60-200₪, בתחומי צרכנות המחירים נעים בין 50-100₪, לקבלת הצעת מחיר היכנסו ללינק

חברתנו מתחייבת לספק ללקוחות שלנו אחריות החזרת לידים שאומרת שבמידה ולקוח טען שלא השאיר פרטים או שהמספר טלפון לא תקין ישנה החלפת ליד.

ליד חם הוא פרטי התקשרות של בן אדם שהועברו לבעל העסק מיד כשהשאיר פרטים, ליד קר זה פרטי התקשרות של בן אדם שהשאיר פרטים בעבר.

מהמון סיבות, בראש ובראשונה זו הוודאות, ברגע שעובדים במודל לידים יודעים בדיוק מה מקבלים ומקבלים שירות שמבוסס על שיתוף פעולה אמיתי מהספק, שנית, זו האפשרות לבצע צמיחה, בודדים האנשים שיודעים להביא כמויות גבוהות של לידים, ולסיכום, זה אחריות, כשאתם משווקים לבד אין מי שיתן לכם אחריות אם דברים השתבשו