לידים להלוואות: כך תוציאו מהמוקד שלכם את המקסימום

מה זה לידים להלוואות?

לידים להלוואות הם אנשים אשר התעניינו בלקיחת הלוואה, בתחום ישנם מגוון רחב של סוגי לידים להלוואות: לידים להלוואות לכל מטרה, לידים להלוואות לעסקים, לידים להלוואה כנגד נכס, לידים להלוואות כנגד קרן הפנסיה ועוד… לידים להלוואות מתחלקים ללידים חמים או לידים קרים, ההבדל בינהם לרוב הוא הזמן שבו הלקוח הפוטנציאלי השאיר פרטים (ככל שהזמן בין השארת הפרטים לבין שליחת הליד אליכם הוא קצר יותר, כך הוא יותר חם).

במדריך הבא, ניסינו לתת כמה שיותר מידע חשוב שצברנו מהניסיון האישי שלנו בענף ההלוואות.

צפו במדריך המקיף לרכישת לידים להלוואות:

נגן וידאו אודות לידים להלוואות

לידים להלוואות, למי זה מתאים?

לידים להלוואות מיועדים בדרך כלל לחברות מימון שמספקות הלוואות In-House או לחברות שמגייסות אשראי באמצעות חברות מימון (לרוב חוץ בנקאיות). במקום לבנות מחלקת פרסום, ולהשקיע בה משאבים וזמן, או לחילופין להעסיק חברת פרסום חיצונית – קיימת דרך טובה יותר להגדיל רווחים: לדלג על השיווק, ולהגיע ישר לבשר – לידים חמים.

מבחינת מי שעוסק בהלוואות לכל מטרה זהו קיצור דרך מבורך. במקום ללכת סחור-סחור, ולחפש לקוחות פוטנציאליים בנרות, אפשר פשוט לקבל את הסחורה. כיום קשה לסמוך על חשבונות פרסום ממומנים, שפעמים רבות נחסמים, ולא מספקים זרם יציב וקבוע של לידים. בכל מקרה חשוב לפזר את התקציב, כי קשה לייצר צמיחה אמיתית אם מסתמכים על מקור לידים אחד ויחיד. 

רכישת לידים להלוואות תעניק לחברה שלכם מצרך נדיר ומבוקש בעולם העסקי: וודאות. אתם תבחרו כמה לידים תקבלו, וכל יום הם יחכו לכם, כמו שעון, ממש על הבוקר. וודאות מהסוג הזה היא אכן נדירה מאוד בעולם העסקי, ותעזור לכם לנהל את העסק באופן מדויק. אה, כן – וגם להצמיח אותו בענק. 

לידים להלוואות כוללים הלוואות לכל מטרה, הלוואות כנגד נכס קיים, הלוואות משכנתא ומינוף, הלוואות כנגד קרן פנסיה – ועוד. אם אתם עוסקים במתן הלוואות חוץ-בנקאיות או בתיווך בתחום – מה שכתוב כאן רלוונטי עבורכם מאוד.

איזה שדות אני מקבל כשאני רוכש לידים להלוואות?

השדות שמגיעים בדרך כלל תלוי בחבילה שרכשתם הם: שם, טלפון, גיל, סטטוס תעסוקתי, האם יש כרטיס אשראי פעיל, האם יש נכס, תעודת זהות והאם חזרו צ׳קים או הו״ק ב-12 חודשים האחרונים.

שם השדהפירוט
שםשם מלא של הליד
טלפוןטלפון נייד תקני
גובה הלוואה מבוקשגובה ההלוואה המבוקש במספר
סטטוס תעסוקתישכיר / עוסק מורשה / חברה בע"מ / עוסק פטור / מובטל
גילגיל הלווה
בעלות בנכסהאם יש נכס נדלנ"י בבעלות הלווה
כרטיס אשראיהאם יש כ.אשראי פעיל ללווה
בעלות רכבהאם יש בבעלות הלווה רכב משנת 2014 ואילך
הסכמה לתנאי השימושכל הלידים עוברים תהליך הסכמה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות באתר
האם יש כספים פנסיונים?האם יש ללווה קרן פנסיה / גמל / השתלמות עם צבירה
האם הכספים משועבדים?האם קיים הלוואה כנגד הקרנות הפנסיוניים
האם היו אירועים חריגים בחשבון?האם חזרו צ'קים או הו"ק ב-12 חודשים האחרונים
תעודת זהותמספר ת.ז של הלווה

ניתן לבצע סינון ספציפי לפי בקשת הלקוח בעלות נוספת, ככל והסינון משמעותי יותר אז המחיר לליד יעלה.

מבחינת העבודה מול הלידים, אתם מקבלים גישה למערכת CRM שמאפשרת לכם לנהל מעקב אחר הלקוחות, עדכון סטטוסים, ייצוא לאקסל, משובים, תיעוד הערות, שליחת וואטסאפ ישירות מהמערכת ועוד.. 

דוגמא למערכת לידים להלוואות

מה הם סוגי הלידים שקיימים בתחום ההלוואות?

תחום ההלוואות הוא רחב מגוון, כיום אלו סוגי הלידים הכי נפוצים בענף:

לידים להלוואות לכל מטרה – לידים שמעוניינים בהלוואה לכל מטרה בסכומים של עד 100,000 ₪, הלידים מתאימים לרוב לחברות ייעוץ שעובדות שהקימו ערוץ תקשורת מול חברות אשראי, בנקים, חברות ביטוח ועוד.. ההלוואה ניתנת בד"כ על בסיס כרטיס אשראי ולכן חשוב מאד בייצור הלידים לדאוג שתהיה שאלה: "האם יש בבעלותך כ.אשראי פעיל?". עוד סינונים חשובים שמגיעים עם הלידים הם: מצב דירוג האשראי, גובה הלוואה המבוקש, האם יש נכס?, האם היו אירועים חריגים בחשבון בשנה האחרונה?

לידים להלוואות לעסקים – לידים של בעלי עסקים המעוניינים בקבלת הלוואה לעסק, מדובר בעסקים שחייבים להיות בעלי דירוג אשראי תקין ובעלי מחזור שנתי של מינימום 300 אלף ₪ בשנה, הלידים מתאימים לחברות ייעוץ וחברות מימון ועוברים סינון שכולל מספר שאלות: מחזור שנתי, דירוג אשראי, סוג העסק: מורשה / חברה בע"מ בלבד.

לידים להלוואות כנגד קופות גמל / השתלמות / פנסיה – לידים שמיוצרים דרך כתבות תוכן, מיועד לאנשים שצברו כספים ודירוג האשראי שלהם תקין, ההלוואות ניתנות בד"כ בתנאים טובים מאחר והבטוחה היא חזקה (אין חבר נאמן מכסף מזומן), קהל המטרה הוא חברות ייעוץ וחברות ביטוח שמקבלות לידים מסוננים: דירוג תקין, בעלי צבירה בכספים של מינימום 200 אלף ש"ח

לידים להלוואת כנגד נכס – בקטגוריה הזו ישנם כמה קהלים, קהל מסורבי משכנתא וקהל בעלי דירוג אשראי תקין. הלידים חייבים להיות בעלי נכס, אחרת לא ניתן לגייס משכנתא (בחלק מהמקרים אפשר למשכן נכס שנקנה) חשוב מאד בייצור הלידים בקטגוריה הנ"ל היא לוודא שסכום הבקשה מתחיל מ-200 אלף ₪ אחרת אין מספיק בשר בעסקה, אם מדובר במסורבים, חשוב לוודא שיש מרווח על הנכס והחוב נמצא בשיעור של עד 50% משווי הנכס.

טווח מחירים ללידים להלוואות

סוג הלוואהמחיר לליד
הלוואה לכל מטרה10-25 ₪
הלוואה לעסק50-100 ₪
הלוואת כנגד נכס90-130 ₪
הלוואה מקרן הפנסיה או קופה פנסיונית50-80 ₪
הלוואה כנגד רכב17-25 ₪
הלוואה כנגד שיקים12-25 ₪

כיצד אתם מייצרים את הלידים להלוואות?

אין דרך אחת לייצר ליד איכותי בתחום ההלוואות, מעבר לניסיון הרב שנדרש על מנת לייצר ליד איכותי ומותאם לצרכי הלקוח, אחד האתגרים בתחום זה לדעת לייצר כמויות גבוהות של לידים, אלו הם חלק מהערוצים שאנחנו משתמשים בהם:

ערוץפירוט
Googleמעל 10 שנות פרסום במערכת הפרסום של גוגל בתחום האשראי עם תקציבים של מעל 10 מיליון ש"ח, אנחנו יודעים לספק לכם את הליד המדוייק עבורכם
Facebookעשרות חשבונות פרסום מאוקטבים לטובת פעילות האשראי על מנת לספק לכם יציבות יום יומית
Outbrain + Taboolaכתבות תוכן אשר מכילות שאלוני סינון לטיוב הליד
נכסים דיגיטלייםיצירת לידים אורגניים דרך אתרי התוכן שלנו בתחום האשראי

מה הם האתגרים ברכישת לידים להלוואות?

1. תחרות – תחום ההלוואות במדיות השונות הוא סקטור מאד תחרותי, גם בכמות המתחרים שבו וגם בסוג המתחרים שנמצאים בו, מדובר בחברות הכי גדולות במשק (חברות ביטוח, חברות אשראי, בנקים ועוד) האתגר הראשון בייצור לידים בתחום הזה.

2. לידים כפולים – עוד אתגר משמעותי הוא נושא הלידים הכפולים, בגלל שקהל מבקשי ההלוואות בישראל הוא באופן יחסי גדול ובגלל שלא כל לקוח זכאי לקבלת הלוואה, יש המון מקרים של אנשים שמשאירים פרטים כמה פעמים ובפרקי זמן שונים, בנוסף, מדובר בקהל שבד"כ גם אם קיבל הלוואה, כנראה שיבקש שוב.

באילו פלטפורמות אתם מייצרים את הלידים?

אנו פועלים בכל המדיות המרכזיות לייצור לידים להלוואות: פייסבוק, גוגל, טאבולה, אאוטבריין, טיקטוק ועוד – תהליך הטיוב נעשה ע"י דף נחיתה ושאלון דיגיטלי אשר אוסף את השדות הרלוונטיים, כאמור, ניתן לבחור בסינון ספציפי ע"פ דרישה: למשל טווח גילאים ספציפיים או נתונים פיננסים כאלו ואחרים.

מדיות ליצירת לידים להלוואות

אין מקור אחד כשמדובר בלידים להלוואות ובדרך כלל המקור נקבע ע"פ תקציב הלקוח ותיאום ציפיות, ניגע בקצרה בערוצים המרכזיים לייצור לידים להלוואות:

פייסבוק – רוב השחקנים בשוק קונים מדיה בפייסבוק וזה מהסיבה ששם תוכלו למצוא את העלויות הנמוכות ביותר, חשוב להבין גם מה הפאנל השיווקי בפייסבוק, האם זה טופס לידים Lead form שהגולש לא יוצא מפייסבוק בשביל להשאיר פרטים או שזה דף נחיתה ארוך עם שאלון רב שלבי שמבצע סינון, ככל שלגולש יהיה קל יותר להשאיר פרטים אז המחיר יהיה נמוך יותר וגם סבירות גבוה שהאיכות שלו תרד, פייסבוק יכולה להיות מקור לידים טוב אבל לא לכל אחד, אם אתם בתחילת דרכם וכוח המכירה שלכם מוגבל, יכול להיות שהאסטרטגיה הנכונה יותר עבורכם היא לייצר ליד קצת יותר יקר אבל איכותי יותר.

גוגל – עוד מקור פופולארי לייצור לידים להלוואות הוא ענקית החיפוש, אפשר לקבל ליד מאד איכותי בגוגל אבל גם שם זה תלוי מאד מה סוג הקמפיין? יש המון שיטות לייצור לידים להלוואות בגוגל: קמפיין חיפוש, דיסקברי (יוטיוב), GDN ועוד.. מהניסיון שלנו הלידים הכי איכותיים להלוואות מגיעים מרשת החיפוש תחת ביטויים ספציפיים מאד, גם כאן צריך לזכור שלא כל ביטוי יביא לכם ליד איכותי

אאוטבריין / טאבולה –  לא להתבלבל, אלו 2 פלטפורמות פרסום שונות, הם פשוט מאד דומות מבחינת שטחי הפרסום שאתם מקבלים לכן אנו מציגים אותם יחד, אאוטבריין וטאבולה יאפשרו לכם פרסום המכונה Native, באמצעותו תוכלו לקנות שטח פרסום באתרי תוכן מובילים כמו: Ynet, walla, globes, the marker, Mako ועוד רבים, לידים מאאוטבריין וטאבולה מוגדרים איכותיים יותר, אבל הרבה יותר יקרים, ליד להלוואה לכל מטרה יכול להגיע לעלות של 10$, אם אתם מוקד גדול – לא בטוח שזו הדרך הנכונה לייצור לידים עבורכם, אבל שוב זה מאד תלוי מה האסטרטגיה והמודל העסקי.

טיקטוק ממזמן כבר לא מדברת רק לקהל צעיר. הפלטפורמה מספקת חשיפה ענקית לקהל פוטנציאלי, אופי המודעות צריך להיות מותאם לפלטפורמה וצריך להיות מוצג באמצעות סרטוני וידאו קצרים עם תוכן כמה שיותר ויראלי ועדכני, מודעות שעובדות טוב הן מודעות RTM (Real Time Marketing), אלו מודעות שמציגות נושאים חמים ואקטואליים, לדוגמא: בזמן ליגת האלופות לייצר תכנים שקשורים לכדורגל. 

כשמפרסמים בטיקטוק חשוב להבין מה המטרה, נושא המאמר הוא יצירת לידים אז כדאי לזכור שכאשר מדברים על שיווק פרפורמנס, תהליך השיווק חייב להיות מניע לפעולה ובנוי ממסרים קצרים וממוקדים.

תהליך יצירת לידים להלוואות

אין דרך אחת מומלצת ליצירת לידים להלוואות. הדרך הנכונה ליצירת הליד היא נגזרת מהמטרה העסקית שלכם. לדוגמא: אם המטרה היא לייצר כמות גדולה של לידים גם אם זה בא על חשבון איכות הליד, הטקטיקה ליצירת הליד תהיה שונה בהשוואה למטרה של יצירת איכות ליד על פני כמות.

מה הכוונה? הפונקציה המשפיעה ביותר על איכות הליד היא 'מסע הליד', כלומר, מה הליד עובר בדרך עד להשארת הפרטים, ככל ומסע הליד ארוך יותר, הליד עשוי להיות איכותי ומסונן יותר.

מסע ליד קצר:

מסע ליד קצר מורכב ממעט שלבים בין השלב של הקלקה על המודעה להשארת הפרטים, חלק ממערכות הפרסום מאפשרות יצירת קמפיין מסוג LeadForm שהוא מאפשר ליצור טופס שמוטמע בתוך הפלטפורמה עצמה, ברגע שהליד מקליק על המודעה הטופס מייד נפתח ואפילו אפשר להגדיר שהפרטים מתמלאים בצורה אוטומטית, בגדול מה שנשאר לליד לעשות זה ללחוץ 'שלח טופס', שיטת השיווק הזו אומנם מייצר כמות של לידים גבוה יותר אבל בדרך כלל זה בא על חשבון איכות הליד.

דוגמא לטופס לידים בפייסבוק:
שלב 1: לחיצה על המודעה
שלב 2: הטופס מופיע בתוך הפלטפורמה והפרטים אוטומטית נכנסים לטופס, נותר רק ללחוץ שליחה
דוגמא למסע ליד קצר:
מסע ליד קצר ליצירת לידים להלוואות
סרטון הסברה איך ליצור קמפיין LeadForm בפייסבוק:
מסע ליד ארוך:

מסע ליד ארוך מאופיין בכך שהוא מכיל מספר רב של שלבים מהרגע שהליד הפוטנציאלי לחץ על המודעה ועד השארת הפרטים, מעבר לכמות השלבים, יש משמעות גם לכמות התוכן בכל שלב. לדוגמא: דף נחיתה ארוך המכיל המון תוכן והסבר על השירות בהשוואה לדף נחיתה קצר המכיל טופס לידים קצר וכותרת פשוטה. 

עוד דוגמא שכיחה היא הטופס עצמו. לדוגמא: טופס שמורכב מ-2 שדות בלבד (שם וטלפון) בהשוואה לטופס לידים ארוך – רב שלבי המורכב ממספר רב של שאלות סינון.

אם רוצים להקשות עוד יותר, ניתן להוסיף בסוף הטופס שלב של אימות SMS שנקרא OTP, הליד יקבל קוד אסאמס לאחר שיזין את המספר טלפון שלו ובשביל להתקדם יהיה חייב להזין את הקוד, מטרת המהלך היא למנוע השארות פרטים מזוייפות, בוטים ומכחישי פניה.

דוגמא למסע ליד ארוך:
מסע ליד ארוך ליצירת לידים להלוואות

מודלים עסקיים לעבודה מול לידים להלוואות

כיום ישנם כמה מודלים עסקיים נפוצים בעבודה מול לידים להלוואות, ניגע במודלים הנפוצים ביותר, חשוב לזכור, אין מודל טוב או פחות ואנו לא כאן כדי להמליץ לכם במה לבחור אלא רק כדי שתכירו אותם..

המודלים מתייחסים לחברות אשר עוסקות בגיוס אשראי ולא חברות מימון, בנקים וכו׳.. כלומר, חברות שיצרו קשרים מול חברות מימון בנקאיים וחוץ בנקאיים ומוכרים שירות גיוס אשראי,.

1. מודל המספרים הגדולים: 

המודל בדרך כלל בשימוש על ידי מוקדים בינוניים / גדולים של החל מ-3 אנשי מכירות ומעלה, המודל עובד על פי חוק המספרים הגדולים, רוכשים בנק גדול של לידים, בדגש על לידים חמים (לידים שעוברים אליך מיד לאחר השארת הפרטים), מחיר הליד נע בין 10-16₪ והוא מגיע ללא סינון, המטרה של המודל היא לבצע כמה שיותר שיחות יוצאות ביום, האופי של השיחות הוא מהירות, מוודאים מייד צורך ללקיחת אשראי ב10 שניות הראשונות של השיחה, אם הליד מעוניין מתקדמים, אם לא מייד עוברים לשיחה הבאה.

כלים טכנולוגיים שימושיים למודל הנ״ל הוא כמובן מערכת CRM, אם אתם עדין עובדים אקסל דף ועט או כל מערכת שהיא לא ייעודית לניהול הדטא שלכם – הגיע הזמן לשדרג בהקדם..

עוד כלי מאד שימושי הוא תותח שיחות, מערכת אוטומציה שמאפשרת לכם להוציא שיחות טלפון אחת אחרי השניה ובצורה אוטומטית, המערכת אומנם לא זולה אבל ברגע שמדובר על 100+ לידים ביום ועבודה עם יותר מ3-4 נציגי מכירות היא יכולה לשפר את הביצועים משמעותית, כמובן שזה לא סותר את זה שחייב להיות מנהל מכירות פעיל במוקד שמוודא הגעה לכל הלידים, פולואפים ושמירה על התקציב היומי.

2. מודל סטארטאפ:

זהו מודל סולידי יותר ומתאים למוקדים בתחילת דרכם ובעלי תקציב מוגבל, המודל הוא מודל רזה שהמטרה שלו היא בדיוק הפוכה מהמודל הקודם, עבודה מול לידים חמים בלבד אשר עברו סינון משמעותי מראש, לדוגמא: רק לידים שמתעניינים בהלוואה עד 100 אלף ₪, בעלי כרטיס אשראי פעיל ושדירוג האשראי שלהם הוא תקין. המחיר לליד מסונן שכזה הוא גבוה יותר מאחר והרבה נופלים בסינון.. המטרה של המודל היא לשמור על האנרגיה של הנציגים, להוציא מעט שיחות, אבל השיחות הם שיחות עומק, ארוכות יותר ואישיות יותר, יחסי ההמרה במודל הנ״ל חייבים להיות גבוהים יותר אך יחד עם זאת, עלות השיווק גבוה יותר.

שימושים נפוצים ללידים להלוואות

רוב המוקדים משתמשים בלידים להלוואות ולידים למשכנתאות לטובת גיוס אשראי, וגביית עמלת גיוס מהלקוח אבל לא רק, בתעשייה קיימים לא מעט חברות אשר משתמשות בלידים להלוואות למטרות שונות כמו מכירת ביטוחים, ניוד כספים, איתור כספים אבודים, החזרי מס, תיקון בידיאיי ועוד.. באמצעות רכישת לידים במחיר באופן יחסי זול, אותם חברות ממקסמות את החזר ההשקעה שלהן.

זקוקים ללידים חמים להלוואות ורוצים לשלם על זמן? חבל על הזמן

רוב המודלים שעל פיהם פועלות חברות השיווק והפרסום בימינו דורשים שתשלמו עבור זמן העבודה שלהן. זה טוב להן, אך פחות טוב לכם. החברה משקיעה זמן ומשאבים, ואתם משלמים לה בתמורה סכום חודשי קבוע. היא מבטיחה בתמורה להשקיע זמן. אנחנו מציעים אפשרות טובה יותר: תשלום עבור תוצאה. 

המודל הזה, שנקרא גם CPL – Cost Per Lead, מחייב את המשתמשים בו, ומחייב אותנו, לספק תוצאות. הרי זאת כל ההבטחה שלנו. אם לא נספק לכם תוצאות טובות, לא תעבדו איתנו. יש לנו מחויבות ואחריות אישית כלפי התוצרים שלנו, וההצלחה שלכם היא גם ההצלחה שלנו.

זוהי הסיבה לכך שהמודל הזה מצליח. באופן הזה, החברה שמספקת את הלידים לא יכולה להתחבא מאחורי מכבסות מילים והבטחות מופשטות שקשה למדוד וקשה לבדוק. לידים הם תוצר מוחשי וקונקרטי שאתם יכולים לראות בעיניים שלכם וגם לבדוק ב-4 עיניים. כשהחברה מחויבת לתוצאות, היא פשוט יותר מחויבת ללקוחות שלה.

לידים להלוואות מאתרי החדשות המובילים והמרכזיים בישראל

לידים להלוואות ותחומים פיננסיים נוספים זורמים אלינו ויגיעו אליכם מהאתרים הגדולים ביותר בארץ. אנחנו משקיעים ביצירת כתבות ותכנים איכותיים מאוד, שמספקים ערך אמיתי לקורא, ומיישמים עקרונות מוכחים של פסיכולוגיה שיווקית. קהל יעד מפולח ומטורגט, שאנחנו מגדירים מראש, נחשף לכתבות העומק הללו וקורא אותן. בסיום הקריאה הוא יכול לבחור למלא שאלון סינון ולהשאיר פרטים. כך הלכה למעשה נולד ליד.

לידים בלעדיים, מסוננים ומטויבים – כל ליד מוביל ללקוח

הלידים שאנחנו מספקים הם בלעדיים לכם. תמיד. אנחנו לא מספקים אותם לאף לקוח אחר. אנחנו אורזים אותם באריזת מתנה ושולחים, והם יחכו לכם בכל בוקר במשרד. את כמות הלידים אתם בוחרים מראש בעצמכם, ואיכותם תמיד תישאר גבוהה בצורה זהה – לא משנה כמה תבחרו לרכוש. הכמות אף פעם לא באה על חשבון האיכות, אחרת מה עשינו בזה?

הלידים עוברים תהליך סינון דיגיטלי, ויש אפשרות לרכוש גם לידים מטויבים – לידים שעברו הליך סינון טלפוני נוסף. כל הליך סינון מוסיף להם עוד רובד של איכות ודיוק לצרכים הספציפיים שלכם.

במקום לרדוף אחרי לידים, תנו להם לבוא אליכם בעצמם

מרבית העסקים והחברות בישראל נאלצות להיאבק על כל ליד. חלקן לא משקיעות במיוחד בשיווק ומסתפקות בלקוחות שמגיעים מפה לאוזן. חלקן מתקשות לקושש מספר חד ספרתי של לידים בכל יום. זהו מסע מפרך של מרדף יום-יומי ובלתי נגמר, שנדיר מאוד שמוביל בסופו להתפתחות אמיתית של החברה או של העסק.

ההצעה שלנו היא לפתור אתכם מהעול הזה. לפסוח ולדלג מעל השלבים הללו ומעל רוב מה ששייך לצורך לשווק ולפרסם. לא רק שתקבלו את הלידים מבלי שתצטרכו לעשות דבר, מלבד לומר לנו כמה לידים אתם רוצים ומתי – הם יגיעו אליכם כמו נהר שזורם כל השנה באופן רציף. בנוסף, מדובר כמובן בהיקפים גדולים – ולא במספר מצומצם. זהו תזרים לידים שהופך לתזרים מזומנים ויכול לגרום לחברה שלכם לצמוח באופן משמעותי עם הזמן.

אנחנו נדאג ללידים, אתם תדאגו למכירות

כשמדובר בקניית לידים להלוואות, הצד שלנו בעסקה הוא לספק לכם לידים מעולים. הצד שלכם הוא לדאוג לאנשי מכירות שיסגרו אותם. זה הכל. 

החברה שלנו – Ymedia, היא חברת פרפורמנס (Performance), שלא מספקת שירות, אלא ביצועים ותוצאות. אנחנו רואים בעצמנו שותפים בעסקים שלהם אנחנו מספקים לידים. אם הם לא יצליחו, גם אנחנו לא, וזה מבחינתנו המפתח להצלחה. יש לנו ניסיון והתמחות מיוחדת בעולמות הפיננסיים, ההשקעות והנדל"ן. נשמח לשתף אתכם פעולה ולספק לכם לידים מעולים, בכל יום, כמו שעון. צרו איתנו קשר בשביל לשמוע עוד.

שאלות ותשובות

ליד הלוואות לכל מטרה מגיע עם 8 שדות: שם, טלפון, גיל, דירוג אשראי, גובה הלוואה, האם יש נכס והאם יש כ.אשראי 

ניתן לסנן לפי בחירתתכם את השדות הרלוונטיים שמתאים לכם.

משתנה בין הסינונים שאתם רוצים בגדול בין 10-25 ₪ לליד בלעדי וחם.

לידים להלוואות מחולקים לכמה סוגים: לידים חמים בלעדיים, לידים חמים לא בלעדיים ולידים קרים. 

ככל שהליד הוא יותר חם ובלעדי המחיר לליד יקר יותר, כמובן שברגע שרכשתם ליד בלעדי, ישנה התחייבות זהב שאף אחד לא יקבל אותו למעט אתם.

כאמור, לידים להלוואות מתחלקים לכמה סוגים וחשוב להבין באיזה סוג מדובר לפני כן, כמו כן, חשוב להבין מה המודל מכירה של אותה חברה.

בסופו של דבר, רוב האנשים היו רוצים שתצליחו לגייס עבורם הלוואה, הבעיה היא שלא כולם זכאים לקבל אותה מכל מיני סיבות: דירוג אשראי שלילי, תיקים פתוחים בהוצל״פ, בקשה שלא תואמת את המאפיינים הפיננסים של הלקוח ועוד…  מהסיבה הזו, הרבה פעמים הלקוח מוכן להתקדם לגיוס האשראי אבל אתם נתקלים בסירוב של חברות המימון, לכן כשמודדים יחס המרה בלידים להלוואות חשוב למדוד יחס של סגירה בפועל לאחר גיוס האשראי, המספרים נעים בין 10-15% בצורה גסה להלוואות לכל מטרה.

לא ניתן לעולם להתחייב מראש ליחס המרה מסויים מאחר וסגירת עסקה תלויה בהמון משתנים: המודל העסקי, איש המכירות, החברה המממנת, סוג הליד ועוד…

באותו נושא
מחבר המאמר
תוכן עניינים
הזמנת לידים מהירה

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226