לידים להלוואות לעסקים – מה נחשב ליד איכותי?
ישנם מספר פרמטרים שמבדילים בין ליד איכותי להלוואות לעסק לבין ליד ללא היתכנות:
מחזור מכירות
המחזור מכירות של העסק רצוי שיהיה מעל 400,000 ש״ח לפחות וכמה שיותר גבוה, כמובן שאחוז הרווחיות יהיה גם כן גבוה. ככל שהמחזור גבוה יותר הסיכוי לאשר את המימון ושגם יהיה מספיק גבוה עבור הלקוח – עולה משמעותית.
דירוג אשראי
על מנת לחתם מימון ללקוח עסקי נדרש דירוג אשראי תקין מאחר ובעצם להלוואה זו בד״כ אין בטחונות שניתנים כנגדה. יש חברות מימון שמגייסות אשראי כנגד נכיון צ׳קים ושם גם אם הדירוג אשראי סביר לעיתים חברת המימון תאשר את העסקה אבל הקרטריון הזה מאד חשוב וכדאי שיהיה כמה שיותר גבוה.
גובה הלוואה מבוקש
הלוואה לעסק חייבת להיות הגיונית, אם המחזור של העסק הוא 400 אלף ש״ח בשנה אין הגיון לבקש הלוואה של 1 מיליון ש״ח. רצוי שיהיה יחס סביר בין גובה ההלוואה המבוקש לבין המחזור העסקי.
סוג העוסק
תחום העיסוק
פעם לקוח וותיק אמר לי: ״כל מה תחום עיסוק שהוא כיף, אל תעביר לי״ חברות מימון ובנקים נוטים לסרב לעסקים שתחום העיסוק שלהם הוא פנאי ובידור, לדוגמא: מסעדות, מועדונים, אטרקציות וכו׳.. מכיוון שאלו עסקים בסיכון גבוה יותר.
רכישת לידים להלוואות לעסקים
בנינו מודל CPL רווחי ומדוייק עבור חברות ועסקים המעוניינים לגייס אשראי ללקוחות איכותיים ומאומתים ולרכוש לידים במודל קניית לידים, החבילת לידים המינימלית היא מינימום להזמנה של 50 לידים, טווח מחיר ליד לעסקים נע בין 35-200 ש״ח לליד וזה תלוי מאד בסינון שהוא עובר.
להזמנת לידים מהירה ניתן להשאיר פרטים בטופס מטה ונחזור אליכם בהקדם.