לידים לביטוח

לידים לביטוח

כולם מדברים היום על הכנסה פאסיבית. מה עם הכנסה פאסיבית של לידים? בדיוק בשביל זה קיים מודל הפרסום המצוין CPL – Cost Per Lead. משמעותו תזרים קבוע ויציב של לידים שמעניק וודאות יום-יומית לסוכני ביטוח, מוקדי מכירות וחברות ביטוח מכל הסוגים.

נשמע Too good to be true?
אתם צודקים. העולם משתנה מהר, אבל עולם הביטוח משתנה עוד יותר.
לשם כך סוכני ביטוח, חברות ביטוח ומוקדי מכירות בתחום חייבים להיות עם יד על הדופק.

קבלו 3 שיטות לשמור על רווחיות גבוה יותר בתיק הנפרעים שלכם:

1. בחרו במשפך השיווק הנכון – לכל סיר יש מכסה, ולכל לקוח בתיק הנפרעים שלכם יש פלטפורמת פרסום נכונה. לא כל מקור טרפיק של לידים הוא איכותי, למשל, מודעת איסוף לידים בפייסבוק תביא לכם תנועה פחות איכותית מאשר כתבת תוכן שמעבירה את הלקוח תהליך, לשם כך עליכם לבחור במשפך הנכון

2. הפולואפ הוא המלך – איך שתרגילו את סוכני המכירות שלכם לעבוד, כך הם יעבדו. סוכנויות ומוקדים רבים נופלים על פולואפים ללקוחות, זה נובע מכך שסוכני מכירות רבים רגילים לעבוד רק על לידים חמים ומוותרים מראש על לקוחות פוטנציאליים מהעבר. תנצלו מהלידים שרכשתם את המקסימום. זה ישתלם לכם.

3. תעבדו עם ספק לידים שמכיר את התחום שלכם – כאמור, תחום הביטוח משתנה בקצב גבוה, אתם חייבים חברת לידים איכותית לצידכם שיודעת להישאר יצירתית לאורך זמן, הקריאייטיב פה הוא קריטי, כאשר מרגישים ירידה באיכות הלידים זה אומר שהגיע הזמן לעשות שינויים. חברת לידים טובה, יודעת לעשות את זה על אוטומט.

לידים לסוכני ביטוח

קניית לידים לסוכני ביטוח מאפשרת לבעל עסק או מנהל מוקד טלמרקטינג לבוא לעבודה ולנהל סדר יום כשהוא יודע כמה לידים מחכים לו על השולחן בכל בוקר. 

 

קניית לידים מאפשרת לעסק לצמוח ולהתקדם: יותר שיחות יוצאות, יותר סגירות, יותר הכנסות. במקום לגשש אחרי לידים בודדים, אפשר באמת לגדול. 

 

אם העסק או החברה שלכם מבוססים על הוצאת שיחות ללידים חמים, ואתם מעוניינים להגדיל את הרווחים – המשפטים האלה נכתבו במחשבה עליכם. 

יש אנשי מכירות - אבל אין למי למכור

יש לכם מחלקת טלמרקטינג, יש לכם אנשי מכירות, אבל אנשי מכירות בלי לידים הם כמו ציירים בלי מכחול. בחברות רבות נוצר מצב של צוואר בקבוק מהסוג הזה בדיוק – יש הרבה אנשי מכירות, אבל אין למי להוציא שיחות. זהו בזבוז של זמן וכח אדם. 

 

קניית לידים בתחום הביטוח, בכמות שמתאימה למוקד שלכם ולפוטנציאל הצמיחה שלכם – פותרת את המצב הזה. באמצעות קניית לידים איכותיים ובלעדיים, אנשי המכירות לא יושבים רגל על רגל ומחפשים למי להתקשר – הם עסוקים בלהרים את הטלפון ולדבר. הם מוציאים שיחות, הם דינאמיים, הם סוגרים לקוחות.

יצירת וודאות בעולם בלי וודאות

העולם העסקי איננו יציב ובטח שאיננו ודאי. קניית לידים נותנת לחברות ביטוח ולמוקדי מכירות וודאות שאי אפשר להדביק לה מחיר. כך יכול כל מנהל להתכונן לכל יום עבודה באופן מדויק, כי הוא יודע כמה לידים הוא יקבל, מה איכותם – וכמה אנשי מכירות הוא צריך להביא למשמרת. 

 

הלידים מחכים לו במחשב, באופן מסודר, והוא יכול להדפיס אותם או לחלק אותם דיגיטלית לצוות שלו. איך שמתאים לו. העסק כולו מתנהל בצורה טובה יותר, כשהמנהלים מצויים עם האצבע על הדופק, וקל להם לתכנן, לקחת החלטות ולנטר את הפעילות השוטפת.

לידים בלעדיים – מה ששלכם, שלכם

עולם הביטוחים נוגע לכל אדם בישראל, ולכן חשוב להתמקד ברכישת לידים בלעדיים לחברה שלכם. זאת לעומת לידים שנמסרים למספר חברות במקביל, ואין לכם בלעדיות עליהם. רגע אחרי או גרוע מכך – רגע לפני שאיש המכירות שלכם משוחח איתם, סוכן ביטוח מחברה אחרת מדבר איתו. התוצאה: לידים מתוסכלים, שמוצפים בשיחות מחברות שונות, שמציעות את אותו המוצר באותו התחום. אלו לא לידים שרוכשים. 

 

לידים בלעדיים הם שלכם ורק שלכם. הם לא ניתנו במקביל לאף גורם, עסק, מוקד או חברה שעוסקת בביטוח. הסיכוי של אנשי המכירות שלכם לבצע מכירה במצב הזה עולה פלאים, ואתם רוכשים מוצר טוב ויעיל עשרות מונים. חברת פרסום מקצועית מוכרת לידים בלעדיים בלבד.

לידים מסוננים ומפולחים – איך ליד נולד?

לידים איכותיים הם לידים מסוננים ומפולחים. במסגרת המשפך השיווקי שדרכו הם זורמים, הם עוברים מספר שלבי סינון שונים, ולבסוף עונים על מספר שאלות אישיות. כך לא מתקבלים רק פרטים אישיים יבשים, אלא אנשים רלוונטיים לתחום הביטוח. אנשים שמתעניינים ברכישת ביטוח או שכבר מעוניינים לבצע רכישה. בסיום שלבי הסינון והמענה לשאלות, חברת הפרסום יודעת מי נמצא מאחורי הליד ויכולה לסנן את הלידים האיכותיים והרלוונטיים מאלו שהם לא.

 

הלידים מגיעים באמצעות כתבות המפורסמות באתרי החדשות המובילים והמרכזיים בישראל. הקהל מטורגט ונבחר בקפידה, על פי מספר פרמטרים שדרכם הוא מפולח, ורק הקהל הזה זוכה להיחשף לכתבות. אלו כתבות עומק, כתבות שמעניקות ערך לקורא, ולאחריהן הוא יכול לומר לעצמו שלמד משהו. בסיום הקריאה, הוא מוזמן לענות על שאלון סינון דיגיטלי ולהשאיר פרטים. אחרי שעשה זאת, נולד ליד חדש, כזה שבהמשך התהליך יגיע לסוכן ביטוח שיתקשר לסגור אותו.

קניית לידים לביטוח – הביטוח לעסק שלכם

כמו שהחיים לא לגמריי בטוחים, וצריך ומומלץ לרכוש ביטוח חיים, ביטוח רכב, ביטוח בריאות – כך גם עסק יכול ליהנות מרכישת ביטוח. לידים הם תעודת הביטוח הטובה ביותר לעסקים וחברות שמסוגלים להוציא כמות גדולה של שיחות בכל יום. לעסקים וחברות שרוצים לגדול מחד, אבל לא להעסיק אנשי מכירות לשווא מאידך. 

 

החברה שלנו – Ymedia, הינה חברה פרפורמנס (Performance), שמספקת לא שירות, אלא ביצועים. אנחנו מוכרים תוצאות במטרה להפוך עם הזמן לשותפים מלאים בחברות שלהן אנחנו מספקים תוצאות. עשיית עסקים היא כמו טנגו – צריך שניים, ובמקרה הזה – צריך ששני העסקים ירוויחו ויצליחו. אנחנו מזמינים אתכם לרקוד איתנו כל הדרך להצלחה.

נשמח לבחון שיתוף פעולה!

לרכישת לידים מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם: