שניה לפני שהלכת!
רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,
לקבלת פרטים מלאו את הטופס:
עמוד הבית » איך לבחור חברת לידים טובה
משקיעים תקציבי עתק על פרסום ממומן במדיות השונות, ובכל זאת לא מצליחים לקבל מספיק לידים? חברת הקידום שלכם יוצרת ומנהלת לכם קמפיינים מרשימים, אבל הכסף הולך על לידים קרים, שלא מניבים לכם הכנסות? מחפשים חברת לידים מומלצת, אך לא בטוחים איך לבחור אותה נכון? כך או כך, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם.
קודם כל, כדאי שתדעו שאתם ממש לא לבד. עסקים רבים משקיעים תקציבים גבוהים למדי על שיווק אורגני ועל פרסום ממומן, ובכל זאת רבים מהם אינם מצליחים לקבל לידים חמים ואיכותיים, גם אם הקמפיינים שלהם מרשימים למדי. חשוב לזכור שהמטרה של הפרסום, היא לא ליצור קמפיינים שנראים טוב, אלא קמפיינים ממירים – כלומר, כאלה שבאמת מביאים לכם יותר לקוחות, ושמגדילים את ההכנסות שלכם. אחרת, ההוצאות של הפרסום למעשה "לא שוות את זה".
כך למעשה עולה השאלה – איך אפשר לבחור חברת לידים בצורה מוצלחת? כלומר, כיצד רצוי לבחור את החברה, ועל מה כדאי לשים דגש, כדי שתוכלו להיות בטוחים שחברת הלידים אכן תעמוד בהבטחותיה, ושתספק לכם לידים רותחים ואיכותיים? על שאלה זו ננסה לענות כעת.
קודם כל, רצוי לבחור בחברה שאתם משלמים לה לפי לידים (כלומר, במודל CPL – מחיר לפי ליד), ולא בחברת שיווק שתעשה לכם קמפיינים שתשלמו עליהם לפי חשיפות או מעורבות. וזאת שכן כשאתם בוחרים באפשרות הראשונה, אתם יכולים לדעת בדיוק כמה עולה לכם כל ליד, ולרוב המחיר לכל ליד כזה יהיה נמוך יותר, מאשר אם תבחרו לשלם לחברת השיווק שלכם על קמפיינים לפי מודל תמחור אחר.
בנוסף, רצוי לבחור בחברת לידים שמתמחה במכירת לידים לתחום שלכם. למשל, נניח שאתם עוסקים בנדל"ן, באסתטיקה רפואית, בהחזרי מס או בבניית אתרים – אם כך, מה שאתם צריכים זה כמובן חברת לידים שמתמחה במכירת לידים בתחום שלכם, ולא בלידים בתחומים אחרים. וזאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאותה חברה מכירה את התחום שלכם מקרוב, ואכן תוכל לסייע לכם כפי שאתם מצפים.
רצוי לבחור בחברת לידים שמתמחה במכירת לידים לתחום שלכם. למשל, נניח שאתם עוסקים בנדל"ן, באסתטיקה רפואית, בהחזרי מס או בבניית אתרים – אם כך, מה שאתם צריכים זה כמובן חברת לידים שמתמחה במכירת לידים בתחום שלכם, ולא בלידים בתחומים אחרים. וזאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאותה חברה מכירה את התחום שלכם מקרוב, ואכן תוכל לסייע לכם כפי שאתם מצפים.
וודאו שחברת הלידים שאתם עובדים איתה מייצרת את הלידים אצלה ולא מתווכת בין חברות אחרות. כיצד ניתן לוודא זאת? בכמה דרכים: צרו קשר עם לקוחות ממליצים, תגיעו לפגישה במשרדים, תבקשו לראות את הפאנל השיווקי או בקשו לראות צילום של חשבון המודעות.
מה זה אומר?
לדוגמא: אצלנו בחברת Ymedia המודל הוא פשוט, בכל שלב כל אחד מהצדדים רשאי להביא לסיומו של התקשרות, במקרה שכזה, רוכש הלידים משלם אך ורק על הלידים שקיבל בפועל כך שהסיכון עבור הלקוח הוא אפסי.
כמו בכל עסק:
אין אמת אחת, מודל רכישת לידים מתאים מאד לנישות שהשיווק בהם מאד תחרותי.
עוד דוגמא:
חברות שצריכות הרבה לידים למש ומחזיקות מוקדי מכירות גדולים לא יכולות להסתמך על מקור אחר.
רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,
לקבלת פרטים מלאו את הטופס: