איך לבחור חברת לידים טובה

תוכן עניינים

מחפשים חברת לידים? זה בשבילכם

משקיעים תקציבי עתק על פרסום ממומן במדיות השונות, ובכל זאת לא מצליחים לקבל מספיק לידים? חברת הקידום שלכם יוצרת ומנהלת לכם קמפיינים מרשימים, אבל הכסף הולך על לידים קרים, שלא מניבים לכם הכנסות? מחפשים חברת לידים מומלצת, אך לא בטוחים איך לבחור אותה נכון? כך או כך, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. 

קודם כל, כדאי שתדעו שאתם ממש לא לבד. עסקים רבים משקיעים תקציבים גבוהים למדי על שיווק אורגני ועל פרסום ממומן, ובכל זאת רבים מהם אינם מצליחים לקבל לידים חמים ואיכותיים, גם אם הקמפיינים שלהם מרשימים למדי. חשוב לזכור שהמטרה של הפרסום, היא לא ליצור קמפיינים שנראים טוב, אלא קמפיינים ממירים – כלומר, כאלה שבאמת מביאים לכם יותר לקוחות, ושמגדילים את ההכנסות שלכם. אחרת, ההוצאות של הפרסום למעשה "לא שוות את זה".

כך למעשה עולה השאלה – איך אפשר לבחור חברת לידים בצורה מוצלחת? כלומר, כיצד רצוי לבחור את החברה, ועל מה כדאי לשים דגש, כדי שתוכלו להיות בטוחים שחברת הלידים אכן תעמוד בהבטחותיה, ושתספק לכם לידים רותחים ואיכותיים? על שאלה זו ננסה לענות כעת.

חברת לידים

חברת לידים שעובדת במודל CPL

קודם כל, רצוי לבחור בחברה שאתם משלמים לה לפי לידים (כלומר, במודל CPL – מחיר לפי ליד), ולא בחברת שיווק שתעשה לכם קמפיינים שתשלמו עליהם לפי חשיפות או מעורבות. וזאת שכן כשאתם בוחרים באפשרות הראשונה, אתם יכולים לדעת בדיוק כמה עולה לכם כל ליד, ולרוב המחיר לכל ליד כזה יהיה נמוך יותר, מאשר אם תבחרו לשלם לחברת השיווק שלכם על קמפיינים לפי מודל תמחור אחר. 

בנוסף, רצוי לבחור בחברת לידים שמתמחה במכירת לידים לתחום שלכם. למשל, נניח שאתם עוסקים בנדל"ן, באסתטיקה רפואית, בהחזרי מס או בבניית אתרים – אם כך, מה שאתם צריכים זה כמובן חברת לידים שמתמחה במכירת לידים בתחום שלכם, ולא בלידים בתחומים אחרים. וזאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאותה חברה מכירה את התחום שלכם מקרוב, ואכן תוכל לסייע לכם כפי שאתם מצפים.

ניסיון ספציפי בנישה שלכם

רצוי לבחור בחברת לידים שמתמחה במכירת לידים לתחום שלכם. למשל, נניח שאתם עוסקים בנדל"ן, באסתטיקה רפואית, בהחזרי מס או בבניית אתרים – אם כך, מה שאתם צריכים זה כמובן חברת לידים שמתמחה במכירת לידים בתחום שלכם, ולא בלידים בתחומים אחרים. וזאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאותה חברה מכירה את התחום שלכם מקרוב, ואכן תוכל לסייע לכם כפי שאתם מצפים.

חברת לידים שמייצרת את הלידים In House

וודאו שחברת הלידים שאתם עובדים איתה מייצרת את הלידים אצלה ולא מתווכת בין חברות אחרות. כיצד ניתן לוודא זאת? בכמה דרכים: צרו קשר עם לקוחות ממליצים, תגיעו לפגישה במשרדים, תבקשו לראות את הפאנל השיווקי או בקשו לראות צילום של חשבון המודעות.

עבודה במודל WIN WIN

מה זה אומר?

לדוגמא: אצלנו בחברת Ymedia המודל הוא פשוט, בכל שלב כל אחד מהצדדים רשאי להביא לסיומו של התקשרות, במקרה שכזה, רוכש הלידים משלם אך ורק על הלידים שקיבל בפועל כך שהסיכון עבור הלקוח הוא אפסי.

 

שאלות ותשובות

כמו בכל עסק:

  1. בקשו ממליצים – לקוחות מאותה הנישה שלכם שרוכשים לידים באותה חברה.
  2. תשאלו שאלות עומק – שאלות שרלוונטיות ליחסי ההמרה בנישה שלכם, חברת לידים טובה צריכה לדעת לענות תשובות מקצועיות שקשורות למוצר שלך, בסוף אנחנו רוצים למכור ולא לקבל רק ליד.
  3. אל תתחייבו להזמנה גדולה, נסו חבילה קטנה, פיילוט בהתחלה, מודל קניית לידים הוא win win אם לא תחדשו גם אותה חברה לא תרוויח.

אין אמת אחת, מודל רכישת לידים מתאים מאד לנישות שהשיווק בהם מאד תחרותי.

עוד דוגמא:

חברות שצריכות הרבה לידים למש ומחזיקות מוקדי מכירות גדולים לא יכולות להסתמך על מקור אחר.

 

  1.  זמן – שיווק טוב דורש זמן, שינויים ומעקב
  2. עלויות – כשאתם קונים לידים אתם מגדרים את הטעויות שלכם, טעויות שעולות כסף.
  3. וודאות – רכישת לידים מייצרת וודאות, אתם שולטים בקצב היומי / החודשי והכי חשוב, בעלויות השיווק שלכם.
Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226