לידים להחזרי מס

יש לכם מוקד מכירות להחזרי מס ואתם מתקשים לבלוט מבין המתחרים ולהשיג לקוחות? רוצים להגדיל את הרווחיות במוקד ולשמור על צמיחה משנה לשנה אך לא מצליחים להשיג זאת? קבלו את 5 הדיברות לחברת החזרי מס מוצלחת יותר.
לידים להחזרי מס

לידים להחזרי מס – איך הופכים את העסק הזה לרווחי יותר?

מוקדי מכירות להחזרי מס צצים כמו פטריות אחרי הגשם ובמקביל, רבים מהם נסגרים.. מדוע זה קורה? מוקד החזרי מס חייב להיות בבקרה מתמדת אחר KPI'S קריטיים בעסק הזה: 1. מחיר ליד 2. יחס המרה.

אז איך שומרים על צמיחה במחזור המכירות מבלי להיקלע לקשיים תזרימיים?

ישנן 3 דרכים מרכזיות:

  1. אל תחפשו להיות לקוחות, חפשו שותפים. רבים מסוכניות להחזרי מס נסגרים כי תלו תקוותיהם בכל מיני סוכנויות פרסום שעובדות במודל לקוח – ספק. הדרך להישאר רווחים היא דרך מציאת חברת לידים טובה שיודעת להיות שם בשבילכם. אם זה בכמויות גבוהות על בסיס יום יומי, איכות לידים גבוה ושמירה על מחירים אטרקטיביים.
  2. אין חכם כבעל ניסיון – בהחזרי מס, זה בא לידי ביטוי יותר מתמיד! בשביל לייצר כמויות גבוהות (ואיכותיות) של לידים בהחזרי מס חייב להכיר את התחום, להבין את הקשיים הן ברמת השיווק והן ברמת המודל העסקי במוקד.
  3. אל תתחייבו מראש – אחת הטעויות הנפוצות היא להתחייב לסוכנות שיווק על ריטיינר עם שכר טרחה לא פרופורציונאלי למודל העסקי שלכם והנה לכם מתכון לסגירת מוקד להחזרי מס. שלב ראשון בהיכרות עם ספק או חברת לידים, הוא לדגור כמות לא גדולה של לידים בשביל להבין עם מי יש לכם עסק.
  4. הכל אישי – יצא לכם פעם שמישהו / מישהי התקשר/ה אליכם ושמעתם משהו בסגנון הזה "שלום שי, מגיע לך הטבה להחזר מס מהמדינה עקב בלה בלה בלה… אתה מעוניין?" – ככה לא עובדים. לא רק שזה מטריד, זה גומר את העסק שלכם, אנשי מכירות שעובדים על אוטומט במוקד מכירות הם מתכון לאסון. הקליטו את נציגי המכירות שלכם, תבקשו לתעד את כל הסיבות שליד לא מעוניין ב-CRM.
  5. לא מודדים – פיטר דרוקר, מגדולי המנהלים בעולם נהג להגיד "מה שלא נמדד – איננו מנוהל" – אתם לא יכולים לנהל מוקד להחזרי מס או בכלל כל עסק אחר מבלי למדוד הכל, כן כן, הכל! כמות לידים בחודש, מה יחס ההמרה? כמות שיחות יוצאות, כמות שיחות נכנסות ואפשר להמשיך כאן שעות..

איך כדאי לאסוף לידים, כך שתוכלו לקבל כמה שיותר פניות?

כאמור, ניתן לקבל לידים להחזרי מס, או לכל תחום אחר, באמצעות פרסום קמפיינים ממומנים, או באמצעות קידום האתר או דף הנחיתה שלכם (בין אם באופן ממומן או אורגני). שימו לב שזה אמנם נשמע קל בתיאוריה, אך בפועל זה לא כל כך פשוט וטריוויאלי לאסוף כמויות גדולות ומספקות של לידים חמים ואיכותיים. כלומר, במידה ואין לכם ידע בתחום הקידום ואיסוף הלידים, כנראה שלא תצליחו להגיע לתוצאות שאתם מייחלים להן. וזאת שכן איסוף לידים, באופן יעיל ומשתלם באמת, דורש ידע, מיומנות, וניסיון רב בשיווק, וכך גם שימוש בכלים מתקדמים. ולכן, אם אתם רוצים לאסוף לידים איכותיים בכמות גדולה, כך שזה יהיה משתלם ורווחי עבור העסק שלכם – אז כדאי שתפנו רק לחברה מובילה בתחום זה.

עלות לידים להחזרי מס נעים בין 20-30 ₪ לליד הטווח נובע מכמות הסינונים שתגדירו, מאחר והלקוח עובר שאלון רב שלבים עם 10 שאלות ניתן לבחור סינונים לשאלות שאתם רוצים אליהם תשובות ספציפיות, ככלי שיש יותר סינונים המחיר לליד יקר יותר, יחד עם זאת הוא עשוי להיות יותר איכותי
לידים להחזרי מס ניתן לייצר במגוון שיטות ופלטפורמות, מהניסיון שלנו, הלידים האיכותיים ביותר הם אלו שכוונת הרכישה שלהם היא הגבוה ביותר, למה הכוונה? לדוגמא: ליד שחיפש אקטיבית ״החזר מס״ הוא בהכרח יותר בשל מליד שגלש בפייסבוק וראה ש-״אולי״ הוא זכאי להחזר מס
הלידים שאנחנו מייצרים ב-Ymedia בתחום החזרי מס הם בלעדיים 100%, איך תדעו זאת? פשוט מאד, תתקשרו לליד. אם הוא טוען שדיברו איתו כבר כנראה שהוא מחולק.
יחד ההמרה בקמפיינים שלנו שמייצרים לידים להחזרי מס נעים בין 14-23% המרה וזה תלוי מאד בשיטות העבודה של הלקוח
חשבנו שיעניין אותך גם

דרגו את התוכן שקראתם בעמוד:

לחצו כאן ובחרו את מספר הכוכבים על מנת לתת דירוג!

דירוג ממוצע 0 / 5. תוצאות דירוג: 0

אין דירוג לתוכן בינתיים, לחץ ותהיה הראשון לדרג!

אם אהבתם את התוכן

שתפו כדי שגם אחרים יוכלו לקרוא 😊

חזרה לנושא שעניין אתכם:

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226