לידים להחזרי מס – איך הופכים את העסק הזה לרווחי יותר?

מוקדי מכירות להחזרי מס צצים כמו פטריות אחרי הגשם ובמקביל, רבים מהם נסגרים.. מדוע זה קורה? מוקד החזרי מס חייב להיות בבקרה מתמדת אחר KPI'S קריטיים בעסק הזה: 1. מחיר ליד 2. יחס המרה.

אז איך שומרים על צמיחה במחזור המכירות מבלי להיקלע לקשיים תזרימיים?

ישנן 3 דרכים מרכזיות:

  1. אל תחפשו להיות לקוחות, חפשו שותפים. רבים מסוכניות להחזרי מס נסגרים כי תלו תקוותיהם בכל מיני סוכנויות פרסום שעובדות במודל לקוח – ספק. הדרך להישאר רווחים היא דרך מציאת חברת לידים טובה שיודעת להיות שם בשבילכם. אם זה בכמויות גבוהות על בסיס יום יומי, איכות לידים גבוה ושמירה על מחירים אטרקטיביים.
  2. אין חכם כבעל ניסיון – בהחזרי מס, זה בא לידי ביטוי יותר מתמיד! בשביל לייצר כמויות גבוהות (ואיכותיות) של לידים בהחזרי מס חייב להכיר את התחום, להבין את הקשיים הן ברמת השיווק והן ברמת המודל העסקי במוקד.
  3. אל תתחייבו מראש – אחת הטעויות הנפוצות היא להתחייב לסוכנות שיווק על ריטיינר עם שכר טרחה לא פרופורציונאלי למודל העסקי שלכם והנה לכם מתכון לסגירת מוקד להחזרי מס. שלב ראשון בהיכרות עם ספק או חברת לידים, הוא לדגור כמות לא גדולה של לידים בשביל להבין עם מי יש לכם עסק.
  4. הכל אישי – יצא לכם פעם שמישהו / מישהי התקשר/ה אליכם ושמעתם משהו בסגנון הזה "שלום שי, מגיע לך הטבה להחזר מס מהמדינה עקב בלה בלה בלה… אתה מעוניין?" – ככה לא עובדים. לא רק שזה מטריד, זה גומר את העסק שלכם, אנשי מכירות שעובדים על אוטומט במוקד מכירות הם מתכון לאסון. הקליטו את נציגי המכירות שלכם, תבקשו לתעד את כל הסיבות שליד לא מעוניין ב-CRM.
  5. לא מודדים – פיטר דרוקר, מגדולי המנהלים בעולם נהג להגיד "מה שלא נמדד – איננו מנוהל" – אתם לא יכולים לנהל מוקד להחזרי מס או בכלל כל עסק אחר מבלי למדוד הכל, כן כן, הכל! כמות לידים בחודש, מה יחס ההמרה? כמות שיחות יוצאות, כמות שיחות נכנסות ואפשר להמשיך כאן שעות..

איך כדאי לאסוף לידים, כך שתוכלו לקבל כמה שיותר פניות?

כאמור, ניתן לקבל לידים להחזרי מס, או לכל תחום אחר, באמצעות פרסום קמפיינים ממומנים, או באמצעות קידום האתר או דף הנחיתה שלכם (בין אם באופן ממומן או אורגני). שימו לב שזה אמנם נשמע קל בתיאוריה, אך בפועל זה לא כל כך פשוט וטריוויאלי לאסוף כמויות גדולות ומספקות של לידים חמים ואיכותיים. כלומר, במידה ואין לכם ידע בתחום הקידום ואיסוף הלידים, כנראה שלא תצליחו להגיע לתוצאות שאתם מייחלים להן. וזאת שכן איסוף לידים, באופן יעיל ומשתלם באמת, דורש ידע, מיומנות, וניסיון רב בשיווק, וכך גם שימוש בכלים מתקדמים. ולכן, אם אתם רוצים לאסוף לידים איכותיים בכמות גדולה, כך שזה יהיה משתלם ורווחי עבור העסק שלכם – אז כדאי שתפנו רק לחברה מובילה בתחום זה.

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226