5 דרכים למציאת חברה לבניית אתרים טובה

בחירת החברה שתבנה ותעצב את האתר שלכם היא אחת מההחלטות החשובות והמשמעותיות ביותר שתיקחו כחלק משיווק ופרסום העסק שלכם. ישנם ערוצים שונים למציאת החברה הנכונה עבורכם. כדאי להשתמש בהם על מנת למצוא ולהתרשם ממספר חברות ולקחת החלטה מושכלת. מומלץ לבדוק שהחברה יודעת לתת שירותים נוספים כגון קידום אתרים ממומן וקידום אורגני.

תוכן עניינים

המדריך למציאת חברת לבניית אתרים

1. חיפוש אורגני בגוגל

היום הכל מוצאים בגוגל, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר במוצר או בשירות דיגיטלי. שאילתת חיפוש ישירה כמו "חברה לבניית אתרים" תוליד מספר רב של תוצאות רלוונטיות. מומלץ לעיין באתר של כל אחת, לראות עם אילו סוגי עסקים היא עבדה ולבחון את הפורטפוליו שלה. כמובן שהאתר עצמו כבר מהווה תעודת זהות טובה לאיכות העבודה שלה. במידה והחברה הרשימה אתכם – צרו איתה קשר טלפוני.

2. אתרים שאהבתם

חפשו אתרים בתחום שלכם או אתרים שאתם אוהבים את העיצוב ואת חוויית המשתמש שלהם. פעמים רבות בתחתית העמוד או במיקום צדדי אחר ניתן למצוא את החותמת של החברה שבנתה ועיצבה את האתר. הנה לכם דוגמא חיה לעבודה שאהבתם – וזאת עדות מצוינת ליכולות ולסגנון של החברה שאחראית עליה.

3. המלצות מפה לאוזן

במידה ואתם מכירים אנשים שעבדו עם סוכנות או חברה לבניית אתרים, או אנשים שמעורים בתחום השיווק הדיגיטלי – כדאי להתייעץ איתם ולבקש המלצה, אולי הייתה להם חוויה טובה עם חברה שכזאת. שיטת "מפה לאוזן" עדיין עובדת ותמשיך לעבוד גם בעתיד. כל עוד ההמלצה שאתם מקבלים היא אותנטית, בהחלט כדאי להתחשב בה.

4. חיפוש בלינקדאין

לינקדאין היא רשת חברתית בעלת אופי מקצועי-עסקי – פייסבוק של עולם העסקים. גם בלינקדאין יש מערכת חיפוש, וחיפוש מהיר של ביטויים רלוונטיים יוביל אתכם לחברות ואנשי מקצוע בתחום בניית ועיצוב אתרים. בדקו את העמודים של חלק מהחברות שיופיעו לכם ברשימה ותוכלו לקבל מידע נוסף אודות הניסיון והמיומנויות שלהן.

5. קבוצות פייסבוק

חפשו קבוצות פייסבוק שעוסקות בבניית ואפיון אתרים או בקידום אתרים אורגני, הצטרפו אליהן ותשאלו את החברים על מי הם ממליצים – או שתנקטו בגישה ישירה יותר ותבקשו לראות תיקי עבודות מהחברות שמשתתפות בקבוצה. גם אם ההמלצה לא תמיד אובייקטיבית ופעמים רבות מדובר בהמלצה מטעם, בשורה התחתונה, כל חברה לבניית אתרים שתתקלו בשם שלה עשויה להתאים לכם, ובכל מקרה יש פרמטרים לבחון את האיכויות שלה מעבר להמלצה גרידא.

Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226