עלות קידום בגוגל אדס

תוכן עניינים

מפרסמים בגוגל אדס ולא יודעים כמה זה יעלה לכם? אנחנו כאן כדי לעשות לכם קצת סדר

בשנים האחרונות מוסתים עוד ועוד תקציבי פרסום משיווק מסורתי לשיווק דיגיטלי. כולם לאט לאט מבינים כי לקוחות מביאים דרך פרסומים באינטרנט ופחות משלטי חוצות, עיתונים ופרסומות טלוויזיה. לכן, אנו עדים לתחרות הולכת וגוברת של חנויות אינטרנטיות ונותני שירותים על המקומות הראשונים בתוצאות מנועי החיפוש, כאשר הידוע והנפוץ ביותר בעולם הוא של חברת גוגל כמובן. זה כל כך פשוט וטבעי לנו לשאול ולחפש בגוגל כל מה שעולה בראשונו: ״איפה קונים מיטה?״, כמה עולה בית בתל אביב?״, ״חברת מטבחים מומלצת?״, ״סט כלים איכותי לאירוח״ ועוד. בעל עסק שמוכר מיטות למשל, ירצה להופיע בראש החיפוש כאשר גולש מחפש לקנות מיטה. בכדי להופיע ראשון בתוצאות החיפוש צריך שיהיה לכם קמפיין מודעות ממומן בגוגל (Google Ads), ויותר חשוב שיהיה מנוהל בצורה נכונה. עלות הפרסום הממומן בגוגל תהיה מושפעת מכמה וכמה משתנים שיפורטו בהמשך המאמר.

פרסום ממומן בפייסבוק

ממה מורכב עלות קידום ממומן בגוגל

קידום אתרים ממומן מכיל בתוכו כמה עלויות:

 

  1. עלות הקמת הקמפיין
  2. עלות ניהול הקמפיין
  3. תשלום לגוגל על הקלקות (PPC)

 

עלות הקמת קמפיין פרסום ממומן בגוגל – דבר ראשון, עליכם לקחת מנהל קמפיינים מקצועי שידע להרים לכם קמפיין איכותי שיעבוד בצורה טובה ויניב תוצאות. בסופו של דבר אתם רוצים לראות את ההשפעה על המכירות והתנועה באתר בעקבות הכסף שהשקעתם בקמפיין. הקמת קמפיין הוא החלק החשוב ביותר והוא למעשה יהווה את הבסיס לניהול הקמפיין בהמשך. עלות הקמת קמפיין משתנה בין לקוח ולקוח ותלויה בכמות המוצרים או השירותים שיש לו, אשר תשפיע על כמות קבוצות המודעות שיצטרכו לעשות. לדוגמא: חברת קייטרינג שיש לה קייטרינג חלבי, קייטרינג בשרי, קייטרינג כשר, קייטרינג לחתונה, קייטרינג לארועי חברה, תרצה לקדם כל נושא בפני עצמו ועל כן יצטרכו להקים מספר רב של קמפיינים. לקוח אחר יש לו חנות של אלפי מוצרים שונים ולכן יצטרך לבחור את המוצרים שירצה לקדם ולפי זה ייקבעו כמות הקמפיינים. חנויות שמוכרות באתר יצטרכו גם קמפיין של גוגל שופינג, דיסקברי, יוטיוב ועוד סוגי קמפיינים שונים שיש לגוגל להציע ומתאימים לסוגים שונים של לקוחות.

 

עלות ניהול קמפיין – זו היא העלות השוטפת שלכם למנהל הקמפיינים. בדומה לעלות ההקמה, גם עלות הניהול תהיה מושפעת מכמות קבוצות המודעות שיש לנהל. בנוסף, עלות ניהול הקמפיינים תהיה מושפעת מגודל התקציב שהלקוח מקצה לקמפיין. לקוח עם תקציב של ₪100,000 בחודש ישלם יותר על ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל לעומת לקוח עם תקציב של 10,000₪ בחודש.

 

תשלום לגוגל על הקידום הממומן – החלק השלישי המרכיב את התשלום שלכם עבור הקמפיין הממומן בגוגל הוא התשלום לחברת גוגל עצמה. אופן התשלום לגוגל מתבסס על הקלקות. Pay per click או PPC היא שיטה ידועה בעולם הקידום הממומן. בעוד שתשלום פר קליק זו היא השיטה הנפוצה ביותר, ניתן במקרים מסוימים להגדיר שהתשלום יהיה פר המרה (לדוג׳: קנייה,השארת פרטים באתר) או פשוט פר חשיפה (כמות הפעמים שראו את המודעה). מנהל הקמפיין יאפיין ביחד איתכם את הצרכים שלכם לפי זה יקבע את אסטרטגיית ניהול הקמפיין.

דוגמא למטרות:

  1. קניות באתר
  2. השארת פרטים באתר
  3. תנועה לאתר

 

לפי המטרות שלכם, מנהל הקמפיין יבנה את הקמפיין ויקבע את המאפיינים שלו.

 

אם אתם רוצים חשיפה גדולה בגוגל ולהתחיל להרוויח מנפלאות מעולם הפרסום הדיגיטלי, צרו קשר עם המומחים של YMEDIA, וביחד נגיע לרקיע.

שאלות ותשובות

המנעד הוא רחב, אפשר למצוא ג׳וניור שיעשה לכם את זה ב-500 ₪ (האחריות היא עליכם😊)

ואפשר למצוא סניור עם ניסיון רחב בעלות שלך 10 אלף ₪ ומעלה.

(הערה חשובה: הניסיון בתקציב הוא לאוו דווקא האינדיקטור החשוב ביותר, ניסיון בנישה שלכם לעיתים חשוב יותר, זכרו: מנהל PPC לא יעשה עבורכם את האסטרטגיה ברוב המקרים)

 

את התשובה לכך ניתן לדעת רק לאחר שבוחנים את האסטרטגיה של אותו עסק ספציפי והמטרות, תקציב פרסום הוא נגזרת ישירה של יעדים ברורים.

  1. מערכת מורכבת מאד. (הרבה יותר מפייסבוק או כל אחת אחרת) 
  2. תעשייה של קליקים מזויפים – טיפ מהיר: ניתן להשתמש במערכת שמגנות על קליקים זדוניים במודעה שלכם)
  3. לא באופן גורף אבל יש יגידו – לידים יקרים יותר. (שוב המחיר לא מעניין, מה שמעניין זה יחס ההמרה)
צריכים לידים חמים לעסק שלכם? השאירו פרטים כאן:
Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226