6 דרכים (פרקטיות) להפוך את הדבר הגרוע ביותר שקרה לכם בעסק להצלחה מסחררת

תוכן עניינים

1. דיגיטליזציה

לפני כמה ימים, צפיתי בטלוויזיה וראיתי דבר מדהים, מורה מבוגרת, להערכתי בשנות ה-60 לחייה, לא נראת טכנולוגית במיוחד.

מעבירה שיעור אונליין ל-40 תלמידים בבית הספר.

ממש בין יום, בלי ששמנו לב, התקדמו 10 שנים קדימה,

פתאום לשלוח לינק ללקוח לפגישת וידאו נשמע כמו דבר הגיוני לחלוטין, 

חשבו אילו מוצרים בעסק שלכם תוכלו להפוך לדיגיטליים.

זה יכול להיות פיתוח קורסים, שיעורים וסדנאות אונליין,

וזה יכול להיות גם הצעת השירותים הקיימים שלכם פשוט מרחוק, תחשבו על זה, 

למה אני צריך לנסוע עד לתל אביב לעמוד בפקקים בשביל להגיע לפגישת ייעוץ עם יועץ כלשהו,

כשאני יכול לשבת במשרד בזמן שמתאים לי ולשוחח פנים אל פנים. לכן עבודה נכונה של קידום דיגיטלי יכול להיות נקודת מפנה עבור העסק שלך.

שיווק בזמן קורונה

2. לחשוב מחוץ לקופסא

השבוע לאחר כמה החמרות נוספות של הממשלה במשק, הכריזו שסוגרים רשמית מרפאות אסתטיות ומספרות, המשרד שלנו מנהל את השיווק של לא מעט לקוחות בתחום ומיד ניסינו לחשוב איך אפשר בכל זאת לייצר הכנסה בתקופה הקרובה, תחשבו על זה – המקום סגור! מה אפשר לעשות?

באחת השיחות עם לקוחה בתחום האסתטיקה שמעתי ממנה את המשפט הבא:

"פרסמתי מסכות בפייסבוק למכירה, מרוב ההודעות שקיבלתי הפייסבוק שלי קרס.."

אותה לקוחה שסגרו לה את הקליניקה הזמינה מאות מסיכות ובדיוק היום הקמנו קמפיין שמייצר לה פניה בפחות משקל!

3. זמן לשתפ"ים

מי שמכיר אותי, יודע שאני פריק של שיתופי פעולה, אין מקום שאני נמצא בו ואני לא מחפש איך לייצר שיתופי פעולה שיתנו יותר ערך לעסק שלי וללקוחותיי.

אין זמן טוב יותר מעכשיו לבנות קשרים חזקים!

תחשבו מי הם אותם אנשי המקצוע שמחזיקים בקהל לקוחות כמו שלכם ופשוט תיצרו איתם קשר!

דרך הטלפון, פייסבוק, מייל, יונת דואר, איך שתרצו.

היום לכולם יש זמן לדבר, אם תהיה לכם הצעה חזקה – אין מצב שלא ידברו איתכם.

4. זמן לעשות סדר

בינינו עד לפני שבועיים לשום בעל עסק בישראל לא היה את הזמן לקחת הפסקה של כמה ימים, שבוע ובטח שלא חודש כדי להסתכל על העסק במבט על.

אין ספק שכל המצב החדש הוא פגיעה קשה בעסק אבל עכשיו לפחות עכשיו התפנה זמן להתרכז בתמונה הגדולה של העסק, להפסיק לכבות שריפות ולהתחיל לתכנן קדימה.

בין אם מדובר בתוכנית עסקית חדשה, מוצר חדש או כל מהלך כזה או אחר שפשוט לא הצלחתם להגיע אליו.

זה הזמן לעשות סדר!

5. מתי פעם אחרונה למדת משהו חדש?

במציאות של היום, העולם רץ ומתקדם במהירות מטורפת, מי שלא מקפיד ללמוד והתחדש באופן עקבי עלול למצוא את עצמו מאחור. קורסים דיגיטלים יכולים לתת לך ידע חדש שיעזור לך רבות.

דווקא עכשיו, כשיש מעט יותר זמן פנוי, מחובתינו לעשות חשבון נפש ולשאול את עצמו מה למדנו לאחרונה. שאלו את עצמכם מה הבעיות בהן אתם נתקלים בעסק ואילו דברים היו יכולים לעזור לכם באופן משמעותי אילו הייתם מכירים ושולטים בהם.

6. מכירים את המשפט: "התוכן הוא המלך"?

אין ספק שכל עסק חייב ליצור ולטפח תוכן איכותי. כולם כבר יודעים זאת, אין ספק שמדובר בעבודה.

זה מוכח, תוכן טוב ואיכותי מייצר לקוחות ונאמנות גבוהה מאוד לעסק.

 הסיבה העיקרית שרוב העסקים לא מייצרים תוכן היא שזה לוקח זמן והרבה (שלא נדבר על תוכן איכותי).

אז במקום להיות ג'אנקרים של תוכן ולבזבז את הזמן בנטפליקס או בגלילה אינסופית של הפיד בפייסבוק – הגיע הזמן ליצור תוכן!

 

אם הצלחתי לגרום לכם לבצע פעולה אחת חדשה שלא הייתם עושים עד קריאת מאמר זה, עשיתי את שלי, תודה רבה על שהקדשתם מזמנכם והמון בהצלחה ובריאות איתנה!

שלכם, שי.

Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226