כך תדעו היכן וכמה להשקיע בקמפיין הפרסום שלכם

למה כל עסק חייב לעשות שיווק בדיגיטל ואיך יודעים איפה הכי כדאי לפרסם?
מי שלא נמצא בדיגיטל לא קיים
אנשים מחפשים היום הכל באינטרנט, והם עושים זאת על בסיס יום-יומי. בין היתר, חלקם מחפשים את המוצר או השירות שאתם מציעים. באמצעות הקמת חנות רספונסיבית או אתר המותאם לנייד, מתאפשר לכם להציע מענה מתאים לאותם גולשים וכך להפוך אותם מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות בפועל. אם אין לכם אתר אינטרנט ואתם לא משקיעים על קידום אורגני או ממומן – אתם לא נחשפים לכל אותם גולשים ברשת ומאבדים כמות גדולה של מכירות שיכלתם לעשות או עסקאות שיכלתם לבצע.
בעלי עסקים ואנשי שיווק רבים כבר יודעים כי עסק שלא עושה שיווק באינטרנט נחשב כלא קיים, עבור הקהל הפוטנציאלי הגדול של הלקוחות שנמצא ברשת.
בשנת 2020, אם אתם לא משקיעים על קידום בדיגיטל, אתם פשוט מאבדים כמות גדולה של לקוחות שיילכו למתחרים שלכם – שסביר להניח שכן משקיעים על קידום ממומן, ואולי אפילו לא מעט.

איפה ואיך הכי כדאי לפרסם את העסק באינטרנט? 
אחרי שהבנו את החשיבות הרבה של קידום באינטרנט למותג או לחברה שלכם – נעבור לשאלת השאלות: היכן מומלץ להשקיע את תקציב הפרסום של העסק – באילו פלטפורמות הכי כדאי לשווק את העסק, והאם כדאי לבחור בקידום אורגני או ממומן?
קודם כל, נסביר מהו קידום אורגני לקידום אתרים בגוגל. קידום אורגני לאתרים כולל ביצוע פעולות שונות למטרות אופטימיזציה לאתר, כך שיופיע במיקומים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל, וזאת מבלי להשקיע כסף על קידום ממומן. לעומת זאת, קידום ממומן בגוגל כולל תהליכי יצירה של קמפיינים ממומנים על כל שלביהם וקידומם במערכת גוגל אדוורדס, שמטרתם לגרום לפרסומת שלכם להופיע בתוצאות החיפוש הממומנות בגוגל ולגרום לגולשים להקליק עליהן ולהגיע לדף הנחיתה או לאתר שלכם.
מבחינת פלטפורמות אחרות – כמו אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין וכו' – המשמעות של קידום אורגני וממומן היא זהה אך יש יש לה היבטים שונים במעט. קידום אורגני ברשתות החברתיות כולל פעולות כמו העלאת תכנים ופוסטים, העלאת סטוריז אינטראקטיביים, שימוש בהאשטגים, וכו'. קידום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם נעשה דרך מערכת הפרסום של פייסבוק, שמזכירה את מערכת הפרסום של גוגל אבל בכל זאת שונה ממנה.

מחשבון פרסום

תוכן עניינים

האם להשקיע על קמפיינים בגוגל, ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם או באתרים אחרים באינטרנט?

פרסום במנוע החיפוש של גוגל מאפשר לכם להציג את המודעה שלכם לגולשים שחיפשו את המוצר או השירות שאתם מציעים ברגע זה. מה שיעיל במיוחד לנותני שירות ולבעלי מקצועות שלקוחותיהם זקוקים לשירות המסוים שהם מעניקים כאן ועכשיו – כמו מנעולנים, עורכי דין, רופאים, קוסמטיקאיות וכו'.
לעומת זאת, פרסום בפייסבוק או אינסטגרם מציג לגולשים שלכם פרסומות מבלי שהם בעצמם חיפשו אותן.
הדרך לבחור את אפיק הפרסום המתאים ביותר לעסק שלכם היא לחשוב יחד עם אנשי מקצוע בתחום השיווק הדיגיטלי על מאפייני הקהל שלכם ועל הדרך הכי טובה שלכם להגיע אליו באמצעות האפשרויות והפלטפורמות הרבות לקידום באינטרנט.  דרך נוספת שאתם יכולים לנסות כדי לקבל מענה מהיר על שאלה זו, היא פשוט להשקיע 5 דק' מזמנכם על שימוש במחשבון התקציב שלנו, שיציג לכם תוצאות המותאמות אישית למאפייני העסק שלכם ולגודלו. המחשבון ייעץ לכם היכן הכי כדאי לכם להשקיע את תקציב הפרסום שלכם ויראה לכם באילו פלטפורמות מומלץ לכם להתמקד.

כמה להשקיע על קמפיינים לקידום העסק באינטרנט?

מדובר בשאלה החשובה מכולן, שכן היא בעצם זו הקובעת את התקציב הפרסומי שלכם ויש להתחשב בה במערך השיווק הדיגיטלי כולו.
אם אתם רוצים לבצע גם קידום אורגני וגם קידום ממומן – כדאי להשקיע מעט יותר לפי מטרת העל שלכם: תוצאות לטווח הקצר או הארוך? אם אתם מעוניינים בתוצאות מהירות השקיעו מעט יותר על קידום ממומן, ואם חשוב לכם יותר לקבל נכס דיגיטלי שיניב לכם תוצאות יעילות לטווח הארוך, שימו דגש על תקציב הקידום האורגני.
קידום ממומן בגוגל אדוורדס לעסקים – איש שיווק מקצועי, המתמחה בקידום ממומן של קמפיינים בגוגל, יידע לעשות עבורכם את החישוב המדויק עבור תקציב הפרסום הדרוש לקידום ממומן בגוגל. חישוב זה נעשה תוך התחשבות במחיר הביד להצגת הקמפיין למילות המפתח הרלוונטיות עבורכם, במגבלת התקציב הכללית על מערך השיווק בדיגיטל, במיקום הרצוי למודעה הממומנת בתוצאות החיפוש, בציפיות מחשיפת הקמפיין וכו'.
שיווק ברשתות החברתיות – סביר להניח שלמתחרים שלכם בדיגיטל יש עמודים עיסקיים מרשימים בפייסבוק ואולי גם באינסטגרם, בלינקדאין וברשתות חברתיות אחרות. כדי להתחרות בהם, חשוב שגם לכם יהיה עמוד עיסקי או פרופיל עם הרבה עוקבים ולייקים. כשמדובר על קידום ברשתות החברתיות אין גבול בעצם לתקציב שניתן להשקיע, שכן הגדלת התקציב על קמפיינים ממומנים נכונים ואפקטיביים רק תביא לכם אחוזי המרה טובים יותר, תוצאות איכותיות יותר וחשיפה רבה יותר.

הכירו את המחשבון החכם והמותאם אישית לחישוב התקציב על קידום העסק שלכם באינטרנט

רוצים לדעת היכן כדאי לכם להשקיע כדי לקדם את העסק שלכם באינטרנט ומהו התקציב המומלץ עבורכם לכל פלטפורמה לשיווק העסק בדיגיטל? במיוחד בשביל זה הכנו לכם את המחשבון החכם לחישוב התקציב וחילוקו בין אפיקי הפרסום השונים ברשת, למטרת קידום העסק שלכם באינטרנט.
תהליך החישוב קצר ומהיר ותוך כמה דקות כבר תקבלו מענה מקצועי ואיכותי בנוגע לתקציב המומלץ עבורכם למערך השיווק הדיגיטלי של העסק ובנוגע לפלטפורמות שהכי כדאי לכם להתמקד בהן.
המחשבון ישאל אתכם 11 שאלות אמריקאיות על מאפייני העסק שלכם – עליהן תיצטרכו לענות באמצעות סימון התשובה המתאימה, שהכי מאפיינת את העסק שלכם. כך המחשבון יודע להתאים עבורכם בצורה מהירה, מקצועית ומותאמת אישית את התשובות על השאלות שמעניינות אתכם – כמה להשקיע על פרסום העסק באינטרנט ובאילו פלטפורמות מומלץ להתמקד.

Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226