7 טיפים לקידום אתר באינטרנט שמביאים תוצאות

קידום אתרים היה, הינו ויהיה חשוב מאוד גם בעתיד הנראה לעין בכל הקשור לקידום ושיווק דיגיטלי. בעזרת קידום איכותי ניתן להביא טראפיק רב לאתר ולקבל לידים והמרות שונות. כתבנו לכם 7 טיפים חשובים ומרכזיים מתוך הניסיון העשיר שלנו בקידום אתרים אורגני. 

תוכן עניינים

קידום אתר באינטרנט - המדריך המלא

1. בצעו מחקר מילות מפתח מעמיק

זהו הטיפ הראשון והשלב הראשון של כל תהליך קידום אתרים אורגני או קידום אתרים ממומן. המטרה שלכם היא למצוא את השאלות, המילים והביטויים שהגולשים שלכם מחפשים, ואז להתאים את כל התוכן באתר, מרמת המיקרו ועד לרמת המאקרו – לאותם מילים וביטויים. אי אפשר לספק תשובות לפני שיודעים מה השאלות. מילות מפתח מתחלקות לכל מיני קבוצות, חלקן ארוכות יותר או פחות וחלקן תחרותיות יותר או פחות. מחקר איכותי יביא אתכם למצוא גם ביטויים ארוכי זנב, שהם מדויקים ורלוונטיים יותר ויש עליהם פחות תחרות מצד אתרים אחרים, וחשוב מאוד לדאוג לקדם גם אותם.

2. השקיעו בתוכן איכותי

התוכן הוא כנראה הרובד החשוב ביותר בקידום אתר באינטרנט, והמניות שלו רק עולות עם הזמן. חשוב להשקיע הן בעמודי השירותים והמוצרים באתר, בדף הבית ובבניית בלוג או מגזין בתוך האתר, אליו כדאי להעלות מאמרים בני כמה מאות מילים לכל הפחות. תוכן הוא דרך טובה לבנות את הסמכותיות שלכם ואת התדמית שלכם כמומחים בתחומכם.

3. שימו דגש על רספונסיביות

קידום אתר באינטרנט חייב לשים דגש מיוחד על הרספונסיביות של האתר. משמעות הדבר היא שלא משנה דרך איזה מכשיר או מסך הגולש גולש, הוא צריך להיות מסוגל לעשות זאת ללא פגיעה בחוויית המשתמש. דירוג האתר שלכם מתבסס במידה רבה על מהירות וחוויית הגלישה בסמארטפונים ובטאבלטים, ולמעשה יש קדימות כיום לגרסא של האתר במובייל בכל הקשור לקידום אורגני.

4. צרו חווית משתמש טובה

לגוגל חשוב שהגולש יקבל חוויה טובה. לא בכדי קוראים לזה חווית משתמש – הגולשים אכן מצפים לחוויה לכל דבר. רספונסיביות היא רק צד אחד של חוויית המשתמש. מעבר אליה, אתר שבנוי בצורה טובה מבחינה טכנית ומהירות הטעינה שלו גבוהה הוא אתר שיותר מהנה ונעים לגלוש בו. השתמשו בתמונות איכותיות, אך אל תכבידו ותסרבלו את הגלישה. אלמנטים נוספים של חוויית המשתמש קשורים באיכות העיצוב, בבחירת צבעים נכונה, בפונקציונאליות ממשק המשתמש ובזרימה הטבעית של האתר. אתר שמשתמש לצורך הדוגמא באנימציות ובגלילה פרלקסית הוא אתר חווייתי יותר, והמשתמשים יישארו לגלוש בו למשך זמן רב יותר.

5. כתבו תגיות כותרת יצירתיות ומושכות

תגיות הכותרת (Title Tags) של העמודים השונים באתר, בין אם מדובר בעמודי מוצר או במאמרים, הן פקטור חשוב בשיעורי ההקלקה שלו (CTR). הכותרת צריכה להיות נאמנה לתוכן ולא להוליך שולל את הגולש, אך כן כדאי שהיא תהיה קצת קליק-בייטית ותיצור עניין אמיתי אצלו. היא צריכה להיות מושכת ומסקרנת וחשוב להשקיע מחשבה בבחירה שלה – כותרות יוצאות דופן מביאות יותר קליקים מכותרות בנאליות.

6. בנו פרופיל קישורים עשיר ואיכותי

לצד איכות התוכן עומד לו בגאון פרופיל הקישורים של האתר. גוגל משתמשת בקישורים על מנת לבסס את הסמכות שלכם. החברה יוצאת מנקודת הנחה שאם האתר שלכם מעניק ערך ותוכן איכותי, ואנשים סומכים עליו ומפנים אליו – כנראה שיש לכך סיבה טובה. זאת למעשה כל המטרה שלהם בדירוג האתרים – לדאוג שהגולשים יקבלו מענה איכותי, רלוונטי ומדויק לכל מה שהם מחפשים. מלבד כמות הקישורים, חשובה לא פחות גם האיכות שלהם. מומלץ שהאתרים שמקשרים אליכם יהיו אתרים סמכותיים ואיכותיים בעצמם, וכאלו שפחות או יותר עוסקים בתחום או בנישה שלכם. בנוסף, חשוב לדעת שבגוגל ממהרים להעניש על דרכים לא חוקיות להשמין את פרופיל הקישורים לאתר.

7. הישמרו מעונשים!

גוגל תמיד מחכה לכם בסיבוב. לא רק לכם – לכולם. אם נדמה את האתר שלכם לדמות או לבנאדם, נאמר שעדיף שהכובע שלו יהיה לא שחור – אלא לבן. רוב המקדמים יודעים מה מותר ומה אסור לעשות, ויתרה מכך – מה כדאי לעשות. גוגל כל הזמן מוציאה עדכונים שעשויים להעניש את מי שמקדמים בצורה ערמומית ומנסים להערים על האלגוריתמים שלה. ככל שתעשו את הקידום בצורה חוקית יותר, כך הקידום יהיה יותר יציב, פחות חשוף לעונשים ויישמר לטווח ארוך.

Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226