ברחבי המדיה? כדאי שתדעו כמה זה יעלה לכם
לא קיים מישהו שלא מקבל פרסומות בדרך כלשהן. כאשר מדובר בפרסומות דיגיטליות אנו חשופים למאות פרסומת ביום כאשר אנו גולשים באתרים, מחפשים בגוגל, קוראים כתבות באפליקציות, צופים בסרטונים ביוטיוב, נמצאים ברשת החברתית ואיפה לא. כל הפרסומות הללו לא הופיעו יש מאין וכמובן שמישהו שילם עליהן וכיוון אותן ישירות אלינו. לפרסום הדיגיטלי יש עלות המשתנה בהתאם לפרמטרים שונים הספציפיים לכל מפרסם ומפרסם. אז במה תלויה עלות הפרסום הדיגיטלי? כבר נפרט.
עלות פרסום דיגיטלי כתלות בכמות המוצרים/שירותים שלכם
בואו נקח לדוגמא אולם אירועים אשר רוצב לפרסם את עצמו בדיגיטל. האם הוא יסתפק בקמפיין פרסום אחד? ממש ממש לא. אותו אולם אירועים יצטרך לעלות עם קמפיין לכל סוג אירועים אותו הוא רוצה לפרסם, לדוגמא: אולם לחתונה, ברית/בריתה, בר/בת מצווה, ארועים עסקיים ועוד. כאשר אתם פונים לחברת פרסום נלקחים בחשבון כמות המוצרים או השירותים אותם אתם רוצים לפרסם ומושפעת מכך העלות.
עלות פרסום דיגיטלי תלויה בתחרות על המוצר/שירות
ככל שהמוצר או השירות שאתם מפרסמים יהיו יותר פופולריים ויותר מפרסמים יתחרו על המילות חיפוש האלו, כל יגדל התשלום על כל מודעה שפרסמתם וילחצו עליה. לדוגמא חברת מטבחים המתחרה על המילה מטבח לעומת חברה המוכרת מוצר אלקטרוני לתעשייה ספציפית, לא ישלמו את אותו המחיר עבור הקלקה על מודעה. על מטבח התחרות עזה ומדובר פה במוצר נפוץ מאוד, לעומת מכשיר ייחודי שלא כולם מחפשים.
התקציב שלכם גם ישפיע על עלות בפרסום
המודעות שיפורסמו יהיו במסגרת התקציב אותו תגדירו. כאשר תקבעו את התקציב, המודעות יתאימו את עצמם ויחדלו מלהופיע כאשר התקציב של אותו יום ייגמר. מפרסם חכם יוציא את המיטב מכל תקציב פרסום אותו יגדיר הלקוח. חברת ymedia מזמינה אתכם לפגישת היכרות בה תוכלו להבין עד כמה גדול הפוטנציאל של חשיפת העסק שלכם בדיגיטל ותתחילו להכניס הרבה יותר.
הדרך הכי מהירה לדעת אם הקמפיינים שלכם באמת עובדים היא למדוד תוצאות בפועל. פרסום שאינו ממוקד לא רק שיבזבז לכם כסף, אלא גם לא ייצר פניות רלוונטיות. לכן יותר ויותר עסקים בוחרים לחסוך זמן ולפנות לשירות של קניית לידים, המאפשר להם לקבל פניות מוכנות עם עניין ממשי בשירות.
אם אתם שוקלים להכניס יותר פניות חמות לעסק, חשוב לעבוד עם חברת לידים שמתמחה ביצירת קמפיינים ממוקדים שמביאים תוצאות. לידים חמים שנוצרו בעקבות התעניינות אמיתית יכולים להפוך בקלות לעסקאות רווחיות – כשהם מגיעים מגורם שמבין היטב את קהל היעד ואת השוק שלכם.