כך תדעו היכן וכמה להשקיע בקמפיין הפרסום שלכם

בעידן שבו כולם מחפשים הכל בגוגל וברשתות החברתיות, עסק שלא משווק את עצמו בדיגיטל פשוט לא קיים. המאמר מסביר למה נוכחות באינטרנט היא לא מותרות – אלא הכרח, ומפרט על האפשרויות המרכזיות לקידום העסק: קידום אורגני בגוגל, קמפיינים ממומנים, שיווק בפייסבוק, אינסטגרם ופלטפורמות נוספות. בנוסף, תמצאו הסבר על ההבדל בין טווח קצר (ממומן) לטווח ארוך (אורגני), ותכירו את המחשבון האוטומטי שמחשב לכם איפה הכי כדאי להשקיע את התקציב הפרסומי שלכם.
לקניית לידים מלאו את הטופס:
מחשבון פרסום

למה כל עסק חייב לעשות שיווק בדיגיטל ואיך יודעים איפה הכי כדאי לפרסם?
מי שלא נמצא בדיגיטל לא קיים
אנשים מחפשים היום הכל באינטרנט, והם עושים זאת על בסיס יום-יומי. בין היתר, חלקם מחפשים את המוצר או השירות שאתם מציעים. באמצעות הקמת חנות רספונסיבית או אתר המותאם לנייד, מתאפשר לכם להציע מענה מתאים לאותם גולשים וכך להפוך אותם מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות בפועל. אם אין לכם אתר אינטרנט ואתם לא משקיעים על קידום אורגני או ממומן – אתם לא נחשפים לכל אותם גולשים ברשת ומאבדים כמות גדולה של מכירות שיכלתם לעשות או עסקאות שיכלתם לבצע.
בעלי עסקים ואנשי שיווק רבים כבר יודעים כי עסק שלא עושה שיווק באינטרנט נחשב כלא קיים, עבור הקהל הפוטנציאלי הגדול של הלקוחות שנמצא ברשת.
בשנת 2020, אם אתם לא משקיעים על קידום בדיגיטל, אתם פשוט מאבדים כמות גדולה של לקוחות שיילכו למתחרים שלכם – שסביר להניח שכן משקיעים על קידום ממומן, ואולי אפילו לא מעט.

איפה ואיך הכי כדאי לפרסם את העסק באינטרנט?
אחרי שהבנו את החשיבות הרבה של קידום באינטרנט למותג או לחברה שלכם – נעבור לשאלת השאלות: היכן מומלץ להשקיע את תקציב הפרסום של העסק – באילו פלטפורמות הכי כדאי לשווק את העסק, והאם כדאי לבחור בקידום אורגני או ממומן?
קודם כל, נסביר מהו קידום אורגני לקידום אתרים בגוגל. קידום אורגני לאתרים כולל ביצוע פעולות שונות למטרות אופטימיזציה לאתר, כך שיופיע במיקומים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל, וזאת מבלי להשקיע כסף על קידום ממומן. לעומת זאת, קידום ממומן בגוגל כולל תהליכי יצירה של קמפיינים ממומנים על כל שלביהם וקידומם במערכת גוגל אדוורדס, שמטרתם לגרום לפרסומת שלכם להופיע בתוצאות החיפוש הממומנות בגוגל ולגרום לגולשים להקליק עליהן ולהגיע לדף הנחיתה או לאתר שלכם.
מבחינת פלטפורמות אחרות – כמו אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין וכו' – המשמעות של קידום אורגני וממומן היא זהה אך יש יש לה היבטים שונים במעט. קידום אורגני ברשתות החברתיות כולל פעולות כמו העלאת תכנים ופוסטים, העלאת סטוריז אינטראקטיביים, שימוש בהאשטגים, וכו'. קידום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם נעשה דרך מערכת הפרסום של פייסבוק, שמזכירה את מערכת הפרסום של גוגל אבל בכל זאת שונה ממנה.

האם להשקיע על קמפיינים בגוגל, ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם או באתרים אחרים באינטרנט?

פרסום במנוע החיפוש של גוגל מאפשר לכם להציג את המודעה שלכם לגולשים שחיפשו את המוצר או השירות שאתם מציעים ברגע זה. מה שיעיל במיוחד לנותני שירות ולבעלי מקצועות שלקוחותיהם זקוקים לשירות המסוים שהם מעניקים כאן ועכשיו – כמו מנעולנים, עורכי דין, רופאים, קוסמטיקאיות וכו'.
לעומת זאת, פרסום בפייסבוק או אינסטגרם מציג לגולשים שלכם פרסומות מבלי שהם בעצמם חיפשו אותן.
הדרך לבחור את אפיק הפרסום המתאים ביותר לעסק שלכם היא לחשוב יחד עם אנשי מקצוע בתחום השיווק הדיגיטלי על מאפייני הקהל שלכם ועל הדרך הכי טובה שלכם להגיע אליו באמצעות האפשרויות והפלטפורמות הרבות לקידום באינטרנט.  דרך נוספת שאתם יכולים לנסות כדי לקבל מענה מהיר על שאלה זו, היא פשוט להשקיע 5 דק' מזמנכם על שימוש במחשבון התקציב שלנו, שיציג לכם תוצאות המותאמות אישית למאפייני העסק שלכם ולגודלו. המחשבון ייעץ לכם היכן הכי כדאי לכם להשקיע את תקציב הפרסום שלכם ויראה לכם באילו פלטפורמות מומלץ לכם להתמקד.

כמה להשקיע על קמפיינים לקידום העסק באינטרנט?

מדובר בשאלה החשובה מכולן, שכן היא בעצם זו הקובעת את התקציב הפרסומי שלכם ויש להתחשב בה במערך השיווק הדיגיטלי כולו.
אם אתם רוצים לבצע גם קידום אורגני וגם קידום ממומן – כדאי להשקיע מעט יותר לפי מטרת העל שלכם: תוצאות לטווח הקצר או הארוך? אם אתם מעוניינים בתוצאות מהירות השקיעו מעט יותר על קידום ממומן, ואם חשוב לכם יותר לקבל נכס דיגיטלי שיניב לכם תוצאות יעילות לטווח הארוך, שימו דגש על תקציב הקידום האורגני.
קידום ממומן בגוגל אדוורדס לעסקים – איש שיווק מקצועי, המתמחה בקידום ממומן של קמפיינים בגוגל, יידע לעשות עבורכם את החישוב המדויק עבור תקציב הפרסום הדרוש לקידום ממומן בגוגל. חישוב זה נעשה תוך התחשבות במחיר הביד להצגת הקמפיין למילות המפתח הרלוונטיות עבורכם, במגבלת התקציב הכללית על מערך השיווק בדיגיטל, במיקום הרצוי למודעה הממומנת בתוצאות החיפוש, בציפיות מחשיפת הקמפיין וכו'.
שיווק ברשתות החברתיות – סביר להניח שלמתחרים שלכם בדיגיטל יש עמודים עיסקיים מרשימים בפייסבוק ואולי גם באינסטגרם, בלינקדאין וברשתות חברתיות אחרות. כדי להתחרות בהם, חשוב שגם לכם יהיה עמוד עיסקי או פרופיל עם הרבה עוקבים ולייקים. כשמדובר על קידום ברשתות החברתיות אין גבול בעצם לתקציב שניתן להשקיע, שכן הגדלת התקציב על קמפיינים ממומנים נכונים ואפקטיביים רק תביא לכם אחוזי המרה טובים יותר, תוצאות איכותיות יותר וחשיפה רבה יותר.

כדי שהשיווק הדיגיטלי שלכם באמת יעבוד – הוא חייב להביא לידים איכותיים. לא רק חשיפות ולייקים, אלא פניות של לקוחות שממש מתעניינים ורוצים לדבר אתכם. הדרך לשם מתחילה בתכנון נכון של הקמפיינים – וממשיכה בבחירה חכמה של מקורות קניית לידים.

לקניית לידים מלאו את הטופס:
שאלות ותשובות נפוצות
בוודאי! קמפיינים ממוקדים ומנוהלים היטב יכולים להחזיר את ההשקעה במהירות – במיוחד אם אתם משתמשים בלידים חמים שמגיעים מגולשים שכבר גילו עניין.
זה תלוי במטרות שלכם – אם אתם רוצים תוצאות מהירות, השקיעו יותר בממומן. אם אתם בונים לטווח הארוך – שימו דגש על אורגני. הדרך הכי טובה היא להשתמש במחשבון החכם שיעזור לכם לחלק את התקציב נכון.
זה תלוי בקהל היעד. גוגל טוב כשמחפשים אתכם ברגע האמת. פייסבוק ואינסטגרם מצוינים כשאתם רוצים לעורר עניין ולהגיע לאנשים שעדיין לא חיפשו – אבל כן יכולים להתעניין.
כי רוב הלקוחות הפוטנציאליים מחפשים שירותים ומוצרים אונליין. אם לא תופיעו שם – הם פשוט ילכו למתחרה שכן מופיע.
מחבר המאמר:
חזרה לנושא שעניין אתכם:
בחרו לידים לפי סוג
באותו נושא
מדריכי קניית לידים
לידים למשכנתאות
לקניית לידים מלאו פרטים
שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

לקניית חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226