1. פרסום תוכן משכנע
אנחנו יודעים, אנחנו יודעים..
שמעתם את זה מיליון פעמים לפני כן.
אבל תראו, העניין הוא כזה, הטיפ הזה הוא כ"כ חשוב שלא יכולנו לדלג עליו!
פרסום תוכן איכותי, מעניין, מקורי ומשכנע זה הבסיס של הבסיס ועם זאת, עדין – אחת הדרכים האפקטיביות להגדיל את מספר העוקבים שלכם.
וזה מכיוון שלפוסט אחד או שניים מדוייקים יש את הפוטנציאל להגיע לעשרות אלפי אנשים.
המפתח להצלחה כאן הוא ליצור פוסטים שנוגעים ברגש של קהל היעד שלכם ולא בהכרח רק פונים למכירה או לתחומי העניין שלהם.
תחשבו על זה כך: אם לא הייתם מכירים את העסק שלכם, גוללים להנאתכם בפיד ונכנסים לפרופיל של עצמכם, מה הייתם רוצים לראות?
תשאלו את עצמכם את השאלה הזו בכל פעם שאתם רוצים ליצור תוכן – זה ללא ספק יספק לכם רעיונות לפוסטים אפקטיביים.
ובכל זאת, אם אתם מרגישים תקועים ובלי רעיונות לתוכן, הנה כמה דרכים שימושיות שיעזרו לכם להפוף את הפרופיל שלכם ליותר מעניין:
- תחשפו מה שקורה "מאחורי הקלעים"
- השתמשו בהומור
- השתמשו בתחרויותהגרלות
- תציגו חומרים ותכנים שנוצרו ע"י לקוחות שלכם או עוקבים בדף
- תספקו טיפים קצרים ושימושיים
- פרסמו תוכן מסוג – RTM real time marketing – חגים,אירועים וכו'
2. תצרו מעורבות!
אם אתם רוצים להשיג עוקבים חדשים אתם לא יכולים להישאר פאסיביים..
במקום זאת, תצטרכו להפשיל שרוולים ולהתחיל לייצר מעורבות עם חברים, דפים וקבוצות על בסיס יום יומי.
אם שאלתם את עצמכם מדוע,
מסיבה פשוטה, כל פעם שאתם יוצרים אינטראקציה עם פרופיליםדפים אחרים באינסטגרם, הם מקבלים התראה עם השם שלכם, כתוצאה מכך, הסבירות שהם יכנסו לתוך הפרופיל שלכם היא גבוה מאד, עכשיו, אם הם יאהבו את מה שהם רואים, הם יעקבו אחריכם!
יש 2 דרכים ליצור אינטראקציה עם קהילות אינסטגרם:
הראשונה היא קלה וכרוכה בלעשות לייקים לפוסטים אחרים, השיטה הזו היא מאד יעילה, מכיוון שאתם יכולים לבקר עשרות פרופילים ביום ולעשות לייקים, זכרו – אל תגזימו עם כמות הלייקים (בטח לא בהתחלה), אינסטגרם (פייסבוק) לא אוהבים ספאם.
הדרך השניה היא להגיב לפוסטים של אנשים אחרים, למרות שהשיטה הזו יכולה לקחת לא מעט זמן, היא מאפשרת לכם לבנות חיבורים חזקים עם קהל היעד שלכם ולהשיג לכם עוקבים נאמנים לטווח הארוך.
תנסו לעקוב אחרי בין 50-100 יוזרים שתחומי העניין שלהם זהים למה שאתם עושים בכל יום, בטווח הארוך זה ישתלם לכם.
3. השתמשו בהאשטגים פופולאריים
לדעת להשתמש בהאשטגים בצורה נכונה זה על גדר חובה לכל משתמש באינסטגרם.
זה מכיוון שברגע שאתם כותבים האשטגים בפוסטים שלכם זה מאפשר למשתמשים אחרים למצוא את התוכן שלכם בקלות ולחשוף אותו בscale הרבה יותר גבוה.
לדוגמא, בואו נגיד שפרסמתם פוסט עם האשטאג פופולארי כמו #אימוניכושר.
יש סבירות לא נמוכה בכלל שמישהו שמחפש אימוני כושר במנוע החיפוש באינסטגרם, ימצא את הפוסט שלכם.
איך זה עוזר לכם להשיג יותר עוקבים?
על קצה המזלג, בגלל האשטגים משדרגים את החשיפה של התוכן שלכם (impression), כמו כן את כמות ה- reach שלהם.
כתוצאה מכך, יש לכם סיכוי גבוה משמעותית להשיג עוקבים חדשים לפרופיל שלכם.
לא בטוחים באילו האשטגים להשתמש?
אתם יכולים להשתמש בכלי הזה על מנת למצוא את ההאשטגים המובילים ביותר לייב
עוד דרכים להשיג האשטגים הם דרך מובילי דעה,
חפשו את האנשים החזקים בנישה שלכם ותראו באילו האשטגים הם משתמשים.
4. השתמשו בכל הערוצים
הבא ברשימת הטיפים להשגת יותר עוקבים באינסטגרם הוא שימוש בערוצי תקשורת נוספים,
הטקטיקה הזו אפקטיבית במיוחד למי שיש נוכחות בכמה ערוצים, זה קורה להרבה לקוחות שאנחנו מנהלים, הם מגיעים עם נכס אחד מקודם וכל השאר דיי מוזנח, שזה בסדר אבל גורם לגדילת הקהילה בערוץ אחד בלבד.
אנשים נמצאים כל היום מול הסמארטפונים במלא ערוצים! תקשרו את החשיפה בינהם,
אילו ערוצים?
למשל:
פייסבוק, יוטיוב, לינקדאין, טוויטר, אינסטגרם, קווארה, פינטרסט, טיקטוק, אימיילים, כתבות.
תהפכו את הגדלת העוקבים בכל הפלטפורמות שלכם לתחביב.
5. השתמשו במשפיענים
עכשיו לא חייב לשלם סכומים גבוהים בהתחלה, ניתן להשתמש במיקרו משפיענים ולעבוד איתם בשיטת הבארטר, חשיפה תמורת המוצר שאתם מוכרים.
6. פרסמו בזמן האופטימאלי
הדרך המהירה לגלות מה היא השעה האופטימאלית לפרסום בפני קהל היעד שלכם, היא להיכנס ל- Insights בפרופיל האינסטגרם שלכם (תצטרכו פרופיל עסקי בשביל זה),
לאחר מכן כנסו ל-audience ובתחתית העמוד תראו את השעות הפעילות ביותר של היוזרים שלכם.
השתמשו במידע הזה!
פרסמו בפייסבוק או באינסטגרם בשעות שהיוזרים שלכם הכי פעילים – אין ספק שזה ישפיע על מספר העוקבים שלכם.
7. תייצרו תוכן שמניע לפעולה
ישנם כמה דרכים להניע לפעולה:
תחרויות הן אחת הדרכים המהירות להשיג מספר גבוה של עוקבים באינסטגרם – במיוחד עם הגזר הוא מתוק.
זה לא סוד שאנשים נמשכים למתנות בחינם,תחרויות מוכחות כיעילות ביותר כשמבצעים אותם בצורה נכונה:
- בקשו מקהל היעד שלכם לתייג חברים אחרים
- בקשו לשתף את הפוסט
- בקשו כמובן לעשות לכם עוקב
סטוריז של שאלונים, חידות וכו' גם מוכיחות את עצמם כיעילות במיוחד..
8. פרסום ממומן בפייסבוק
לסיכום, אין באמת קיצורי דרך להגדלת העוקבים בדף, בוטים וכל מיני תכנות עוקבים למינהם עושים יותר נזק מאשר תועלת (מניסיון), מה גם שאתם יכולים להיחסם, אבל אם תתמידו ותצמדו לתכנית, אנחנו מתחייבים לכם שתראו את מספר העוקבים שלכם גדל בקרוב מאד!
אם אתם כבר משקיעים בתוכן איכותי ובבנייה של עמוד אינסטגרם מרשים – זה בדיוק הזמן להתחיל למנף את העוקבים לכסף. בעזרת קניית לידים תוכלו לייצר פניות איכותיות מאנשים שכבר התעניינו בעסק שלכם – ולהפוך את התנועה לדף לפוטנציאל מכירה אמיתי.
מעורבות גבוהה באינסטגרם היא רק חלק מהמשחק. אם המטרה הסופית שלכם היא לידים חמים ולקוחות משלמים, שווה לשלב גם פתרונות מדויקים דרך חברת לידים שתדע לקחת את העוקבים ולבנות סביבם מערך מדויק של קמפיינים, עמודי נחיתה ומעקב תוצאות – שיניבו תוצאות מדידות.