מדוע חברת הובלה צריכה לידים?
זה נכון שדרך השיווק המוכרת ביותר היא דרך – פה לאוזן או לקוחות חוזרים. אבל מה הסיכוי שאדם שנעזר בשירותי ההובלה שלכם לפני מספר ימים יעבור שוב דירה בטווח הקרוב? ממש לא כדאי לכם להסתמך על כך. לידים, הם לקוחות פוטנציאליים שיכולים להכניס לכם עבודה רבה לעסק ולכן חשוב מאוד להשקיע משאבים בחיפוש אחר לידים חמים ומשלמים.
מה הכוונה ב"לידים חמים"?
לידים חמים משמע לקוחות פוטנציאליים שמגלים עניין בשירותי ההובלה שלכם ומחכים לסגור איתכם הובלה. אלו אנשים שקיימו אינטראקציה עם העסק שלכם – אם על ידי השארת פרטים בטופס לידים, פנייה למייל, לחיצה על מודעה וכו'.
אילו אתגרים עומדים בפני חברות הובלה במציאת לידים?
מחסור בזמן
כפי שציינו מעלה, חברות הובלה עוסקות ב"תכלס", בשינוע עצמו. מה שמביא לשריפת הזמן הפנוי והכוחות הנפשיים והפיזיים – ובסופו של דבר, העיסוק בשיווק נדחק הצידה.
היעדר כישורים שיווקיים
בעל מקצוע יכול להיות הטוב ביותר בתחומו, אך אין זה מחייב שהוא יהיה איש מכירות ממולח שידע כיצד למשוך אליו לקוחות בזכות הטקסט המדויק ביותר, שלא לדבר על תפעול הזירה הדיגיטלית ופרסום קמפיינים ממומנים. בכדי להגיע ללידים איכותיים שיהפכו ללקוחות פוטנציאליים להובלות, חשוב להיעזר באנשי מקצוע שנושמים שיווק ומכירים את כל אפיקי השיווק הדיגיטלי.
שוק תחרותי
ענף ההובלות ידוע כשוק תחרותי במיוחד, חברות רבות מתחרות על תשומת הלב של הלקוחות. על מנת לבלוט ולמשוך לקוחות פוטנציאליים חברות הובלה צריכות להשקיע תקציבים בקידום ושיווק, אשר עלולים להתגלות כבלתי משתלמים בסופו של דבר ביחס לתוצאה.
ביקוש עונתי משתנה
ישנן תקופות מסוימות בשנה בהן מתקיימים מעברי דירה בסבירות גבוהה יותר, מה שמעלה את הצורך במציאת חברת הובלות טובה ואמינה. בתחילת השנה הסטודנטיאלית למשל עולה הצורך בהובלה בצורה משמעותית. אך ישנן תקופות "יבשות" בהן נפח העבודה יורד משמעותית, והדבר מצריך מציאת לידים חמים באופן בהול והגדלת נפח העבודה.
מיקוד קהל רלוונטי
חברות הובלה מתקשות לעיתים לשווק עצמן בקרב קהל יעד רלוונטי, ועלולות לבזבז משאבים רבים במהלך חיפוש זה. בעלי מקצוע מחזיקים בידע המקצועי שיאפשר להם לערוך מחקר שוק ולדייק את איתור קהל היעד הרלוונטי בהשקעה סמלית וללא בזבוז זמן יקר.
אילו פתרונות קיימים להשגת לידים להובלות?
אם אתם בעלי עסק לחברת הובלות, והאתגרים שציינו מעלה מקשים עליכם במציאת לידים חמים – כאלו שיסגרו הובלה לאחר שיחת טלפון קצרה, אז נשמח לספר לכם על האופציה החמה והמומלצת ביותר בשוק "קניית לידים להובלות".
מה כולל השירות קניית לידים להובלות?
אנו ב-Ymedia פיתחנו דרך ייחודית, המבוססת על פרסום כתבות עומק בתחום ההובלות, אותן כתבות מתפרסמות באתרי החדשות המובילים בישראל ונחשפות בקרב קהל איכותי ורלוונטי עבורכם. אותו גולש שנתקל בכתבה, יכול להשאיר פרטים על גבי הכתבה עצמה או ללחוץ על גישה מהירה לאתר או לעמוד העסקי, כל החלק הזה הוא תחת הניהול שלנו בלבד. לאחר מכן, אנו מפרידים את הלידים האיכותיים ביותר ומעבירים לכם אותם רק כאשר הם נחשבים ל"לידים חמים" במיוחד ומוכנים לשיחה עימכם.
מה הייחוד בשירות של קניית לידים להובלות?
אצלנו אתם משלמים אך ורק על ביצועים! הכוונה היא שכאשר קיבלתם ליד איכותי, אתם משלמים עליו – לא על התהליך, לא על החיפוש אלא נטו על התוצאה, מה שמאפשר לכם לסגור הובלה ביתר קלות ולצאת מורווחים ללא מאמץ. במילים אחרות אנחנו מחזיקים באותו אינטרס, ככל שאתם תסגרו יותר עסקאות והובלות, אנחנו נרוויח יותר.
לסיכום, מציאת לידים לעסקים אינה מהלך פשוט וקל, הדבר מצריך זמן, מקצועיות ויעילות. בעלי עסק להובלות עומדים בפני אתגרים רבים בחיפוש אחר לידים, לעיתים הם חסרי זמן, ללא ידע בשיווק ופרסום, או יתכן והם נמצאים בעיצומה של עונה חלשה ביחס לרגיל… בדיוק לשם כך קיים שירות לקניית לידים להובלות, שיוכל להביא לכם מספר לקוחות רב ואיכותי שמחפשים אחר שירותי הובלה זמינים.