מהי מערכת ניהול לידים?

ניהול לידים, משמע מעקב אחר מסלול הליד מרגע הגעתו למערכת ועד לסיום ההתקשרות עימו, אם על ידי סגירת עסקה או אי רלוונטיות. אמנם עושה רושם שמדובר בהליך פשוט וקליל, אבל פעמים רבות הליד עובר מספר שלבים לא מבוטל בדרכו אל העסקה. תודות להתפתחות הטכנולוגית בתחום, המערכות המסורתיות לניהול לידים התחלפו במערכות משופרות ומקצועיות, כאלו המאפשרות ניהול מקיף ומעמיק תוך שימוש במגוון פיצ'רים מוצלחים. מערכת לניהול לידים תעניק לכם תהליך ריכוזי לניהול מידע אודות לידים חמים, תעזור לכם לשמור על תקשורת רציפה עם הלקוחות ואפילו תוכל להוציא לכם מסד נתונים לשימוש באפיקי השיווק הדיגיטליים.

מה מאפיין מערכת מוצלחת לניהול לידים?

מערכת ניהול לידים יעילה תכלול בתוכה פלטפורמה אסתטית, נוחה וידידותית למשתמש לשם ניהול פרטי ההתקשרות עם הליד. היא תכלול מגוון אפשרויות שונות, כמו למשל קביעת סטטוס ההתקשרות, פילוח וחיפוש לידים, חלוקה לקבוצות התקשרות, ציון ערוץ התקשורת ממנו הגיע הליד ואף מידע אודות יחסי ההמרה.

אילו יתרונות יש למערכת ניהול לידים?

מעקב אחר לידים

מערכות ניהול לידים מספקות לעסקים פלטפורמה אחת לריכוז ושליטה על הלידים השונים, פרטי הלידים מערוצי השיווק השונים (פרסום ממומן, טופס צור קשר, הרשמה לדיוור וכו') נכנסים תחת מערכת אחת בלבד, מה שלא משאיר מקום לטעויות ובלבול. 

הזנת לידים באופן דיגיטלי

תשכחו מבזבוז זמן יקר בהזנת פרטים באופן ידני, ברגע שהגולש בוחר להשאיר פרטים בכל אחד מן הערוצים הדיגיטליים השונים – הפרטים מועברים באופן ישיר ומקוון למערכת ניהול הלידים.

רימרקטינג

היכולת שלכם לנהל את הלידים שלכם לפי אפשרויות פילוח – אנשים שהתעניינו במוצר ספציפי, קהל שרכש בעבר, רשימת דיוור בניוזלטר ועוד… תודות לכף תוכלו ביתר קלות לפנות לאותו קהל יעד בהצעות חדשות ורלוונטיות עבורם, מה שנקרא – לעשות שימוש חוזר בקהל שרכש, או שהתעניין במוצר מסוים וליצור עבורו מבצע רלוונטי שיעודד אותו לבצע את הרכישה בשלמותה.

דרך התקשרות בין ספקים שונים

מערכת ניהול לידים תאפשר לכם להעניק הרשאות מסוימות עבור ספקים העובדים עמכם, אם מדובר במשרד דיגיטל שאחראי על השיווק שלכם ברשת, ספקי סחורה, סוכנים חיצוניים וכו'. תוכלו לאפשר להם להזין לידים באופן עצמאי, לנהל את הלידים הקיימים, להכניס נתונים רלוונטיים ביתר קלות, תחת מקום אחד אשר חשוף לכל הגורמים הרלוונטיים (ההרשאות מאפשרות לכם לחשוף עבור כל ספק רק את הנתונים הרלוונטיים עבורו).

נתונים ותובנות בזמן אמת

המערכת עובדת 24/7 באופן מקוון, מה שמאפשר לה לערוך ניתוח מתמיד של כלל הנתונים, לעקוב אחר יחסי ההמרה, למצוא ליקויים במשפך השיווק, לייעל אסטרטגיות ועוד. בעזרת הנתונים הללו תוכלו להגיע ליחסי המרה גבוהים יותר וליצור צמיחה ושגשוג בעסק שלכם.

אילו מערכות לניהול לידים קיימות בשוק העסקי?

ישנן מגוון מערכות שמנהלות לידים לעסקים בצורה מיטבית ויעילה:

Salesforce Sales Cloud

מערכת ניהול לידים מתקדמת ומובילה בשוק, היא מספקת מגוון אפשרויות רחב לניהול הלידים השונים והיא ידועה בנוחות המשתמש שלה.

HubSpot

ממשק ידידותי במיוחד אשר נחשב לכלי השיווק החדשני של חברת "HubSpot", הוא מוכשר מאוד בשוק הישראלי והעולמי כאחד.

Pipedrive

מערכת לניהול לידים פשוטה במיוחד אשר מומלצת עבור בעלי עסקים בעלי רקע טכנולוגי בסיסי. היא מאפשרת לנהל ולשלוט על מצב הלידים בקלות וביעילות, החל מניהול אנשי הקשר ועד סטטוס ההתקשרות.

Zoho CRM

מומלצת עבור חברות שעושות שימוש במערכת CRM, מציעה מגוון פיצ'רים חדשים ויעילים שיקלו על תהליך ההתקשרות עם הליד.

Dynamic 365

או בשמה המלא – Microsoft Dynamics 365, מערכת אשר ידועה ביכולות ה-CRM המקיפות שלה, חברות רבות בשוק העסקי ובישראל בפרט כבר בחרו בה כמערכת המועדפת עליהם לניהול לידים ואוטומציה של מכירות.

LeadBoxer

פלטפורמה לניהול לידים אשר צברה פופולריות בישראל בזכות המעקב, הניתוח והאינטגרציות שלה בשילוב עם כלי שיווק אחרים.

לסיכום, מערכת לניהול לידים הפכו לחיוניות במיוחד עבור עסקים השואפים למקסם את פוטנציאל המכירות שלהם ורמת שירות הלקוחות כאחד. המערכות הללו מציעות פלטפורמה ריכוזית ויעילה לניהול כולל של מגוון הלידים שמגיעים לבית העסק, דרך ערוצי השיווק השונים. שימוש במערכות הללו יעזור לכם למקסם את הכנסות העסק, ליצור קהל לקוחות מגוון, לשפר את רמת השירות שלכם ואף לשפר את דרכי השיווק שלכם ולאתר לקויות.

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226