לידים לבעלי מקצוע

לקניית לידים מלאו את הטופס:
לידים לבעלי מקצוע

עסקים רבים מוציאים הון עתק על שיווק בערוצי הדיגיטל השונים, הכל בכדי להגיע לתוצאה הרצויה – קבלת "ליד חם", או במילים אחרות לקוח פוטנציאלי שירכוש את השירות או המוצר אותו מציע העסק שלכם. לידים לבעלי מקצוע מגיעים לרוב דרך פרסום מודעות ממומנות, הלקוח הפוטנציאלי משאיר פרטים ומחכה שיצרו עימו קשר מבית העסק, כאשר זה קורה – מתגלה כי כל קשר בין הליד לאיכותו היא מקרית בהחלט, והעסקה? איתה השלום. אז אילו סוגים של לידים קיימים? וכיצד ניתן לחסוך בעלויות ולקבל לידים חמים ורוכשים? כל המידע לפניכם.

 

לידים לבעלי מקצוע
לידים לבעלי מקצוע. בול במטרה!

 

מה זה "ליד"?

בעולם השיווק, המונח "ליד" (Lead) מתייחס ללקוח פוטנציאלי אשר גילה עניין בשירותים או במוצרים של העסק. גילוי העניין יכול לבוא לידי ביטוי על ידי השארת פרטים בטופס לידים, הרשמה לרשימת הדיוור או פנייה יזומה בטופס צור קשר באתר.

 

סוגי לידים

ישנם שני סוגים עיקריים של "לידים" שחשוב לפרט עליהם:

ליד קר

הכוונה ב"ליד קר" היא ללקוח פוטנציאלי שעדיין לא הביע עניין ממשי בשירותים או במוצרים שלכם, כזה שלא יצר אינטראקציה איתכם או השאיר פרטים. זהו בעצם לקוח פוטנציאלי, שלא נחשף עדיין לפרסום שלכם ברחבי האינטרנט, ונכון לרגע זה הוא עדיין לא מודע לקיומכם בשוק העסקי.

ליד חם

הכוונה ב"ליד חם" היא ללקוח פוטנציאלי שיצר אינטראקציה עם העסק שלכם, אם על ידי לחיצה על מודעה, השארת פרטים, שליחת הודעה בעמוד צור קשר ועוד. ליד חם, יהיה זה בעל הסיכוי הרב ביותר לסגור עסקה, הוא יגלה עניין בשירות או במוצרים שלכם באופן יזום, יהיו בידיו המשאבים לשלם על אותו מוצר או שירות והוא בעצם יחכה שתיצרו עימו קשר על מנת לעשות זאת. לרוב לליד החם יהיה צורך במוצר שלכם, צורך שיביא אותו לחפש אודותכם או ליצור אינטראקציה ברגע שיראה פרסום שלכם אונליין.

 

מדוע כדאי לבעלי מקצוע להשקיע משאבים בלידים דיגיטליים?

במציאות של היום, מרבית האנשים בוחרים לחפש מידע אודות שירות או מוצר מסוים בזירה הדיגיטלית, אם על ידי חיפוש מהיר בגוגל, בקבוצות פייסבוק רלוונטיות, המלצות במאמרים שונים או כניסה לאתר או דף עסקי. אם בעבר בעלי עסקים היו צריכים להיות תלויים בפרסום מפה לאוזן, או בהוצאת תקציבי עתק על שלטי חוצות, תשדירים ברדיו או פרסומות בעיתון – הרי שהיום ניתן לזכות בחשיפה רבה בעלויות נמוכות בהרבה, תודות לפלטפורמה הדיגיטלית והאפשרויות שהיא מציעה.הזירה הדיגיטלית יכולה לאפשר לכם ליצור אינטראקציה עם קהל לקוחות רלוונטי, שלא היה מגיע אליכם בשום דרך אחרת – אם בשל המרחק הדמוגרפי, הגיל שלו או הקהילה שלו. בעלי עסקים רבים כבר הבינו את הפוטנציאל העסקי הגדול, שטמון בקהל העצום שמחכה להם בפלטפורמות הדיגיטליות השונות (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד).

 

לידים להלוואות לעסקים
לידים להלוואות לעסקים

כיצד בעלי עסקים יכולים להגיע ללידים חמים בדיגיטל?

ישנן מספר דרכים המסייעות להגיע לידים חמים בערוצים הדיגיטליים:

 

פרסום בתשלום לפי קליק – PPC

פרסום PPC, משמע "Pay Per Click", מאפשר לבעלי מקצוע לבנות מודעות (קמפיינים) ספציפיים בהתבסס על דמוגרפיה, תחומי עניין, גילאים וכדומה. את המודעות בונים לפי מטרה מסוימת, כאשר אחת המטרות הנפוצות ביותר היא קבלת לידים, מודעות אלה מאפשרות לגולש ללחוץ על המודעה ולהשאיר פרטים בטופס לידים קצר שצץ לאחר הלחיצה. על מנת לקבל ליד חם, מומלץ להוסיף שאלה המצריכה מהגולש לבחור את נושא הפנייה/סוג השירות שבו הוא מעוניין, פרט זה יאפשר לבעל המקצוע להגיע מוכן יותר למעמד שיחת המכירה.

 

אופטימיזציה של מנועי חיפוש אורגני – SEO

אחת השיטות היעילות והנפוצות ביותר להשגת לידים חמים היא באמצעות אופטימיזציה של התוכן האורגני שלכם המצוי במנועי החיפוש. ניתן לעשות זאת על ידי הטמעת טכניקות ואסטרטגיות של SEO, כמו למשל שימוש במילות מפתח, דיוק מטא תגיות, יצירת קישורים, כתיבת תוכן איכותי באתר העסק ועוד. מומלץ להיעזר בבעלי מקצוע על מנת לדאוג לביצוע אופטימיזציה מקסימלית, כזו שתשפר את מיקום דף העסק שלכם בתוצאות של מנועי החיפוש השונים ותודות לכך תחשוף את העסק שלכם בפני לקוחות פוטנציאליים משלמים.

 

דיוורים במייל

אמנם מדובר בצורה "ותיקה" יחסית בכל הקשור לשיווק דיגיטלי, אך היא עדיין מוכיחה עצמה כיעילה. שליחת דיוורים במייל לרשימת התפוצה שלכם, מאפשרת לכם לשמר את הלקוחות שלכם, להציע להם מבצעים רלוונטיים, לחלק את רשימות התפוצה לקבוצות רלוונטיות ובעצם להשאיר את העסק שלכם בתודעה של הלקוחות. רשימות התפוצה בנויות לפי קהל לקוחות, או לידים שיצרו עימכם קשר – תודות לכך, הם נחשבים ללידים חמים. לפעמים דיוור אחד הנושא עימו מבצע מזמין ברוח התקופה, יכולה לגרום ללקוח עבר ליצור עמכם קשר ולרכוש, למרות שזוהי לא המחשבה הראשונה איתה התעורר בבוקר.

 

סמינרים ואירועים מקוונים

בעלי עסקים מחזיקים במידע רב הרלוונטי עבור נתח השוק שלהם, הם יכולים להשתמש במידע זה ולהנגיש אותו בצורה שיווקית אונליין, אם על ידי הרצאה חינמית או סמינר לקהל הפתוח. מכיוון שמדובר בהרצאה דיגיטלית, הדבר לא מצריך הוצאה כספית רבה, מלבד פתיחת זום רב משתתפים, אמנם מדובר בהשקעת זמן ביצירת התוכן ודיוקו ברמה השיווקית, אך מספיק שבסיום ההרצאה יצור איתכם קשר אחד המשתתפים ויביע עניין בשירותים שלכם, הנה השגתם ליד חם שיוכל להוביל למכירה.

 

קניית לידים חמים

אנו בחברת Ymedia מתמחים במכירת לידים לבעלי מקצוע, מטרתנו לספק לבעלי העסקים לידים חמים שיהיו מוכנים בצורה המיטבית ביותר למעמד המכירה, משם – השרביט עובר אליכם.
אנו עושים שימוש באמצעים הדיגיטליים העומדים לרשותנו בכדי למצוא עבורכם את קהל הלקוחות הפוטנציאלי ביותר, המצליחות מביניהן יבטיחו שתשלמו אך ורק על הלידים האיכותיים שתקבלו (לא על הכמות אלא האיכות).

מהם היתרונות בקניית לידים לבעלי מקצוע?

את הלידים החמים אנו יוצרים בעזרת פרסום כתבות עומק איכותיות ורלוונטיות עבור קהל היעד שלכם, אותן אנו מפרסמים באתרי החדשות המובילים בארץ (כאלו בעלי רזומה ורמת אמינות גבוהה).
אל הכתבות אנו דואגים שיחשפו קהלים מדויקים ורלוונטים עבורכם, כך יוצא שגולש המגלה עניין בכתבה יכול לבחור למלא שאלון סינון דיגיטלי קצר ולהשאיר פרטים – והנה, מגיע אליכם עוד ליד חם.

 

היתרון המרכזי הוא החיסכון במשאבים ועלויות, במקום שתוציאו תקציבים רבים ושמנים על משפכי שיווק ארוכים ומייגעים שלא יובילו למכירה – אנו מציעים לכם לשלם אך ורק על הלידים האיכותיים שיגיעו אליכם.
האחריות לסגירה הרמטית של העסקה היא אמנם עליכם, אך אנו דואגים לספק לכם את הליד החם, אם לא לומר הרותח ביותר, שנמצא כבר עם האשראי ביד.

 

יתרון נוסף, הוא היכולת שלכם בתור בעלי עסקים לוודא כי מדובר בשירות משתלם עבורכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לראות כמה יוצא לכם לשלם על כל ליד חם שמגיע אליכם, וכמה עסקאות סגרתם בעקבות כך – כל עוד הסכום שנכנס גדול יותר מהסכום שיצא, השירות בהחלט משתלם עבור העסק שלכם.

 

לסיכום, אחת הדרכים המבטיחות ביותר להגדלת הרווחיות של העסק היא קבלת לידים חמים ומשלמים. כיום ישנן מספר דרכים שבעזרתן ניתן להשיג לידים חמים בזירה הדיגיטלית, אם על ידי פרסום מודעות ממומנות, אופטימיזציה של מנועי החיפוש האורגני, הוצאת דיוורים, קיום הרצאות וכנסים דיגיטליים – וכמובן, קניית לידים חמים. אין ספק כי קניית לידים חמים הינה הפתרון המושלם להפיכת העסק שלכם לרווחי ומשתלם, ללא מאמץ ובזבוז משאבים מיותרים.

 

לקניית לידים מלאו את הטופס:
שאלות ותשובות נפוצות
ליד איכותי, הכוונה היא ללקוח פוטנציאלי בעל סיכוי גבוה להפוך ללקוח משלם. לקוח פוטנציאלי אשר מתעניין בשירות או במוצר שלכם מתוך צורך ממשי, אם על מנת לפתור בעיה מסוימת, רצון להתייעל או כל מטרה אחרת.
כיום, השגת לידים באפיקים הדיגיטליים הפכה למשימה פשוטה יחסית, זאת תודות לתהליך פשוט ומהיר בכל הנוגע להשארת פרטים אונליין ולממשקים הידידותיים.הגולש לוחץ 2–3 לחיצות על העכבר – והנה, הפרטים מועברים ישירות למייל של בעל העסק! אז אם זה כל כך פשוט, מדוע בעלי עסקים עדיין מתקשים במכירות? הסוד בגדול טמון באיכות הליד, אך גם ביכולתו של בעל העסק לסגור עסקה טלפונית אל מול ליד איכותי.
חיסכון בעלויות שיווק, אופטימיזציה של גודל העסק, חישוב קל מבחינה מספרית של עלות מול תועלת.
פרסום ממומן (ppc), אופטימיזצה של מנועי חיפוש (SEO), ניוזלטרים, סמינרים וכנסים, רכישת לידים מספק לידים מומחה ועוד.
מחבר המאמר:
חזרה לנושא שעניין אתכם:
בחרו לידים לפי סוג
באותו נושא
מדריכי קניית לידים
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
לידים למשכנתאות
נגן וידאו אודות לידים למשכנתאות
נגן וידאו
לקניית לידים מלאו פרטים

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226