שניה לפני שהלכת!
רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,
לקבלת פרטים מלאו את הטופס:
עמוד הבית » לידים לעסקים
הגיע הזמן לדבר על הפיל שבחדר: ביצועים.
בעולם שבו חברות פרסום ושיווק סובלות מחרדת ביצוע, אנחנו ניגשים למטרה ומספקים רק ביצועים.
אנחנו לא מפחדים לדבר על תוצאות ולא משתמשים במכבסות מילים.
אנחנו לא עסוקים בלעשות שיחות שימור ובלהסביר שהנה, או-טו-טו,
התוצאות מגיעות. אין אמצעי שימור טוב יותר מליד רותח.
אתם לא משלמים על שירות. אתם לא משלמים על הזמן שלנו. אתם משלמים על ביצועים קונקרטיים ומדידים.
אנחנו לא מנסים. אנחנו מצליחים.
ואם תנסו אותנו, גם אתם תוכלו להצליח. זאת המומחיות שלנו.
אם אתם מתמחים במכירות ובטיפול בכמות גדולה וקבועה של לידים – נשמח להיות שותפים.
1. לספק וודאות ותוצאות: יצרנו מערכת משומנת שמספקת תוצאות גבוהות בכמות גבוהה. אנחנו לא מתעסקים בקישוטים, אלא בביצועים.
2. לעזור לחברות לגדול: אנחנו מספקים הרבה לידים איכותיים. חברות שחיות על לידים כאלה יגדלו באמצעותם.
3. לעמוד בהתחייבויות: אין אצלנו יום כן יום לא, אין יום אסל ויום בסל. כמות הלידים שלה אנחנו מתחייבים נוחתת אצל השותפים שלנו בכל יום כמו שעון שוויצרי.
4. מומחים לפיננסים, השקעות ונדל"ן: כמו שאין דוקטור שמבין לעומק בכל תחומי הרפואה, אנחנו בחרנו להתמחות בעולמות הללו, מתוך ההבנה שפוטנציאל הצמיחה בהם הוא הגבוה ביותר.
5. ליצור מנגנוני מכירה משומנים: הצוות שלנו כולל תותחי מכירות אמיתיים. אנחנו מלווים את תהליך המכירה של השותפים שלנו ודואגים להשחיז אותו או ליצור מנגנונים משומנים מהבסיס.
1. תקבלו לידים חמים ובלעדיים: כיף לפתוח יום עסקים עם לידים איכותיים, מפולחים ומסוננים. לידים שהם שלכם ושלכם בלבד. תשאלו את אנשי המכירות שלכם.
2. החברה שלכם תקבל וודאות: לא תראו עוד אנשי מכירות שאומרים "אין לי עם מה לעבוד" או בוהים בתקרה באמצע היום. אתם תדעו כמה לידים יחכו לכם חמים מהתנור בכל בוקר וכמה אנשי מכירות להביא בכל יום. קל יותר לנהל ולקבל החלטות כשיודעים לקראת מה באים.
3. החברה שלכם תגדל: תזרים של לידים יוצר תזרים מזומנים. כמות גדולה של לידים איכותיים תגדיל את כמות המכירות, את כמות הלקוחות ואת כמות ההכנסות. פוטנציאל הסקלביליות שלכם יגדל באופן ניכר.
4. יהיה לכם על מי לסמוך: אנחנו לא רק מוכרים לכם לידים, אנחנו גם שותפים שלכם. האינטרס שלנו זהה – הצלחה הדדית. נייעץ ונלווה אתכם באופן צמוד בכל השלבים.
5. תוכלו לעקוב אחרי התוצאות: כשמשלמים על תוצאות וביצועים בצורת לידים, אפשר לדעת כמה יוצא וכמה נכנס ולקבל ROI מדויק. בכל יום תדעו כמה קבלתם וכמה סגרתם וכמה זה משתלם לכם.
המרדף אחרי הליד המושלם אינו פוסק לעולם, במיוחד לא במציאות העסקית התזזיתית של ימינו. יצירת לידים, ניהולם הנכון וההמרה המהירה שלהם ממלאים תפקיד מכריע בצמיחתה, שרידותה והצלחתה של כל חברה עסקית.
זה אולי נשמע ממש קל, לייצר לידים, אך מדובר על אחד התחומים המאתגרים ביותר של עולם השיווק והמכירות. יצירת לידים כרוכה בזיהוי לקוחות פוטנציאליים ויצירת עניין ומשיכתם כלפי המוצרים או השירותים המוצעים על ידי העסק. מדריך מקיף זה נועד לספק הבנה מעמיקה של אסטרטגיות שונות ושיטות עבודה מומלצות לרכישת לידים עסקיים בצורה יעילה ובעיקר רווחית.
רכישת לידים הינה עניין חיוני עבור כל עסק המבקש לקדם את המוצרים או השירותים שלו ביעילות. רכישת לידים באיכות גבוהה יכולה להשפיע באופן משמעותי על הצמיחה העסקית ולייצר הזדמנויות בעלות ערך למכירות והמרות.
בתחום של רכישת לידים עסקיים אין נוסחאות קסם, זה דורש הבנה מעמיקה, ידע מקצועי, ניסיון מוכח ובעיקר תהליך מובנה ויעיל, מי שמנסה לדלג על השלבים, חוטא למטרה ועלול למצוא עצמו מחוץ למשחק.
כולם יודעים מהם לידים לעסקים, הכוונה כמובן להפניה עסקית המתייחסת ללקוח או לקוח פוטנציאלי שהראו עניין במוצרים או בשירותים של החברה. לידים אלה הם בעלי ערך לעסקים מכיוון שיש להם סבירות גבוהה יותר להמרה למכירות או ללקוחות. חברות משתמשות באסטרטגיות ובטכניקות שונות כדי ליצור לידים, כולל שיווק מקוון, נטוורקינג, תערוכות והפניות. זה יכול להיות אדם פרטי או ארגון שהביעו כוונה ללמוד יותר על חברה או לקיים בפועל עסקה כלשהי.
כמו כל דבר גם בעולם הלידים יש מגוון וסוגים שונים, כאשר השניים העיקריים הם לידים מוסמכים לשיווק (MQLs) והפניות מוסמכות למכירות (SQLs). בואו קצת נבין מה שונה ומה דומה.
MQLs הם לידים שנוצרו באמצעות מאמצי שיווק כגון ביקורים באתר, הרשמות לדוא"ל או אינטראקציות במדיה חברתית. SQLs הם לידים שהוסמכו כלקוחות פוטנציאליים על ידי צוות המכירות, לידים עם סיכוי גבוה יותר להמיר למכירה.
על מנת לזהות MQLs, חברות משתמשות לעתים קרובות בתהליכי ניקוד לידים והסמכת לידים. ניקוד לידים כולל הקצאת ערך מספרי לכל ליד בהתבסס על האינטראקציות וההתנהגויות שלהם עם החומרים השיווקיים של החברה. זה עוזר לתעדף לידים ולמקד מאמצים באלה עם הפוטנציאל הגבוה ביותר להמרה.
ברגע ש-MQL עומד בקריטריונים שנקבעו מראש ונחשבים כמתאימים, הם מועברים לצוות המכירות להמשך התקשרות. לאחר מכן, צוות המכירות יפעל להמרת ה-MQL לליד מוסמך למכירות (SQL), שהוא ליד "מבושל" יותר לביצוע רכישה.
MQLs ממלאים תפקיד מכריע ביצירת לידים ובתהליך המכירה שכן הם עוזרים לצוותי מכירות למקד את מאמציהם בלידים בעלי פוטנציאל המרה גבוה יותר. על ידי תיעדוף לידים אלה, עסקים יכולים לייעל את תהליך המכירה שלהם, להגביר את היעילות ולהשיג שיעורי המרות גבוהים יותר של מכירות.
באופן כללי, MQLs חשובים בצנרת השיווק והמכירות מכיוון שהם מצביעים על סבירות גבוהה יותר להמרה ומסייעים לייעל את תהליך טיפוח הלידים. חברות משקיעות זמן ומאמץ ביצירת והסמכת MQLs כדי לייעל את מאמצי המכירות שלהן ולמקסם את ההכנסות.
כמובן שכולם רוצים ליד חם שמומר מהר, בלי מאמץ… אבל האמת היא שאי אפשר לדלג על שלבים ובדרך כלל לליד יש מחזור חיים מוגדר ומוסדר המורכב מחמישה שלבים:
שלב | פירוט |
---|---|
יצירת לידים עסקיים | זהו השלב הראשוני של מחזור החיים בו לקוחות פוטנציאליים מזוהים או נמשכים באמצעות שיטות שיווק שונות כגון פרסום, שיווק באמצעות תוכן, הפניות או קמפיינים ליצירת לידים. המטרה העיקרית היא ליצור עניין וללכוד מידע ליצירת קשר. |
הסמכת לידים | בשלב זה, הלידים מוערכים ומוסמכים על בסיס העניין, הצרכים ופוטנציאל הקנייה שלהם. לידים מוסמכים מועברים לשלב הבא. |
הזדמנות מכירה | בשלב זה, הלידים המוסמכים מועברים לצוות המכירות שעוסק בשיחות או אינטראקציות נוספות עם הלידים כדי להבין את הדרישות הספציפיות שלהם, לספק מידע נוסף ולטפל בכל חשש או התנגדות. צוות המכירות שואף להמיר לידים אלו להזדמנויות או ללקוחות פוטנציאליים. |
המרת מכירות | שלב זה כולל תהליך המרת הזדמנויות המכירה ללקוחות בפועל. זה כולל לעתים קרובות משא ומתן, הפקת הצעות מחיר, הדגמות וכל פעולה אחרת הדרושה כדי לסגור את המכירה. שלב זה עשוי להימשך פרקי זמן משתנים בהתאם למורכבות המוצר או השירות המוצעים. |
שימור לקוחות וניהול קשרים | ברגע שליד הפך ללקוח, ההתמקדות עוברת לשמירה ושיפור של קשרי הלקוחות. שלב זה כולל מתן שירות לקוחות מעולה, הבטחת שביעות רצון לקוחות, מכירה נוספת או צולבת של מוצרים או שירותים נוספים ובניית נאמנות לטווח ארוך. חיוני לספק ערך מתמשך ותמיכה כדי לשמור על מעורבות הלקוח ולמנוע נטישה. |
חשוב לציין שהאורך והמורכבות של כל שלב יכולים להשתנות בהתאם לענף, לשוק היעד ולמודל העסקי הספציפי. בנוסף, לעסקים מסוימים עשויים להיות שלבים נוספים או וריאציות במחזור החיים של לידים בהתאם לתהליך המכירה הספציפי שלהם.
אמנם זה נראה מחזור חיים קליל ומהיר, אך בפועל זה דורש לא מעט עבודה ובעיקר מיומנות, החל משלב קבלת הלידים האיכותיים (אלא אם פונים לחברה המתמחה במכירה של לידים איכותיים, ממש כמונו), דרך הניהול של הליד, החימום שלו ועד להפיכתו ללקוח משלם וללקוח חוזר…
אז זהו, שאין קסמים בעולם הלידים רק שיטות וטכניקות שדורשות ידע, ניסיון ומיומנות. חברות ועצמאיים משתמשים בשיטות שונות ליצירת לידים לעסקים. כי, דבר אחד ברור, הדרך לליד המושלם עוברת דרך הבייסיק של העולם השיווקי, זה מתחיל מהבנת קהל היעד, טרגוט נכון שלו, יצירת מסרים מדויקים עבורו, שימוש בפלטפורמות בו הקהל הספציפי נמצא ועוד. כפי שרואים זה לא זבנג וגמרנו, ליד לא הופך ללקוח בלחיצת כפתור בלבד. אז מה הדרך הנכונה? טוב ששאלתם! בואו איתנו let's lead your way
השלב הראשון הוא הבנה: הבנה של השוק, הסביבה העסקית, התחרות ובעיקר הבנת קהל היעד. הכוונה היא בעיקר לזיהוי ברור של הלקוחות פוטנציאלים, זה כרוך בביצוע מחקרי שוק וניתוח מתחרים כדי לקבוע את הפלחים שסביר להניח שיתעניינו במה שיש לעסק הספציפי להציע. על ידי הבנת הצרכים, נקודות הכאב וההעדפות, ניתן בקלות יותר להתאים את המסרים, המוצרים ושיטות המכירה.
מיקוד ודיוק: ניתוח מדויק ומיקוד ספציפיים בהחלט מסייעים בטרגוט נכון של לידים איכותיים. חשוב מאוד לעסק למקד את המטרות ואת המשאבים ליצירה של הכנסות ואין לו פנאי להתעסק בזוטות או בלידים לא רלוונטיים בכלל. ניתן להימנע מגזלני הזמן והמשאבים באמצעות אותו מיקוד ודיוק הן באפיון נקודתי של לקוחות פוטנציאלים, הן בדיוק דרכי השיווק עבורם והן במסרים שיעשו את העבודה.
תכנון נכון מוסיף המון: קבלת לידים אינה פועלת בחלל ריק, נדרש תכנון וגיבוש אסטרטגיה שיווקית עם תוכנית אופרטיבית אשר תקדם את הנושא, תקציב עבורו משאבים של זמן, כסף ואחריות. תכנון הוא אספקט נוסף של הסעיף הקודם מאחר שתכנון נכון ומדויק מוביל למטרה הנכונה.
בחירת פלטפורמות שיווק מיטביות: פלטפורמות שיווק ליצירת לידים הן מגוון כלים המסייעים לעסקים למשוך וללכוד מידע של לקוחות פוטנציאליים. פלטפורמות אלה מספקות כלים ותכונות שונות כדי לעזור לעסקים למקד עצמם לקהלים ספציפיים, ליצור קמפיינים שיווקיים מושכים ולעקוב אחר מאמצי יצירת לידים. בין הפלטפורמות הפופולריות ליצירת לידים ניתן למצוא:
1. אתרי אינטרנט הבנויים בצורה איכותית אתר הבנוי בצורה מיטבית, מעוצב וידידותי למשתמש הוא כלי רב עוצמה לרכישת לידים. הוא צריך לספק תוכן רלוונטי ובעל ערך, קריאה ברורה לפעולה וטפסים קלים למילוי עבור המבקרים כדי להביע את התעניינותם. בנוסף הטמעת טקטיקות של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) על מנת להבטיח שהאתר מדורג היטב במנועי החיפוש יכולה גם להגביר את יצירת לידים.
2. שיווק במנועי חיפוש (SEM). הטמעת אסטרטגיות SEM יעילות, כגון פרסום בתשלום לפי קליק (PPC), יכולה להיות גישה ממוקדת ביותר ליצירת לידים. על ידי הגשת הצעות למילות מפתח רלוונטיות, ניתן להבטיח שהמודעות יוצגו בצורה בולטת בדפי תוצאות של מנועי החיפוש. אופטימיזציה של דפי הנחיתה ועותק המודעה יכולים להוביל לשיעורי קליקים גבוהים יותר ובסופו של דבר ליותר לידים.
3. מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM): מערכות שמספקות פונקציונליות של ניהול לידים למעקב ולטפח לידים לאורך כל משפך המכירות.
4. פלטפורמות פרסום במדיה חברתית: הנוכחות "בכל מקום" באמצעות המדיה החברתית מהווה הזדמנות עצומה לעסקים לרכוש לידים. יצירת פרופילים חזקים בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין וטוויטר יכולה לעזור לעסק להגיע לקהל רחב יותר ולהתנהל מולו ביעילות. פרסום קבוע של תוכן מרתק, אינטראקציה עם עוקבים והפעלת מסעות פרסום ממוקדים יכולים להניע תנועה נוספת לאתר וליצור לידים.
5. פלטפורמות שיווק בדוא"ל המאפשרות לעסקים לאסוף כתובות מייל ולשלוח קמפיינים ממוקדים במייל כדי לטפח לידים. שיווק בדוא"ל הוא אסטרטגיית יצירת לידים יעילה ביותר המאפשרת לעסק לטפח לידים פוטנציאליים. בניית רשימת דוא"ל באמצעות טפסי הצטרפות באתר האינטרנט ובפלטפורמות המדיה החברתית מאפשרת לתקשר באופן קבוע עם קהל היעד. פילוח רשימת הדוא"ל על סמך נתונים דמוגרפיים או העדפות יכול לעזור להתאים אישית את מסעות הפרסום בדוא"ל ולשפר את שיעורי ההמרות.
6. דפי נחיתה: כלים המאפשרים לעסקים ליצור דפי נחיתה אטרקטיביים וממוקדי המרות כדי ללכוד לידים.
7. פלטפורמות שיווק תוכן: פלטפורמות העוזרות לעסקים ליצור ולהפיץ תוכן בעל ערך כדי למשוך וליצור לידים איכותיים. יצירה ושיתוף של תוכן בעל ערך עשוי בהחלט למצב עסק כמוביל בתעשייה ולמשוך לידים פוטנציאליים. על ידי פיתוח פוסטים בבלוג, ספרים אלקטרוניים, white papers, סרטונים ואינפוגרפיקה, ניתן לספק מידע שימושי המתייחס לנקודות הכאב של קהל היעד. בנוסף מומלץ לשלב אלמנטים המהווים עוגן ומגנט כגון ספרי הדרכה להורדה או הצעות בלעדיות, ללא ספק אלה יעודדו את המבקרים לספק את פרטי הקשר שלהם בתמורה לתוכן בעל ערך כמובן.
8. כלי ניתוח אינטרנטיים: פלטפורמות כמו Google Analytics העוזרות לעסקים למדוד ולנתח תנועה באתר, התנהגות משתמשים ושיעורי המרות לידים.
9. פלטפורמות אוטומציה של שיווק: כלים המבצעים אוטומציה של תהליכי טיפוח ומעקב לידים, ועוזרים לעסקים לייצר ולהמיר לידים בצורה יעילה.
10. שירותי יצירת לידים: כמובן שאת הכל ניתן לעשות לבד, אבל עסקים אשר נדרשים למגוון פעילויות ניהוליות, טכניות ושיווקיות לא תמיד עומדים ביעד, מה שמשאיר ואקום ופוגע באופן משמעותי בטיב הלידים או בכלל בקיומם, או יותר נכון אי קיומם. הפתרון הוא כמובן פנייה לגורם המספק שירותי מכירת לידים, חברות כמו Ymedia המציעות שירותים המספקים לעסקים נתונים ותובנות על לידים פוטנציאליים על סמך קריטריונים ספציפיים.
חשוב לציין שלכל פלטפורמה יש את התכונות הייחודיות שלה ואת מבני התמחור שלה. בעלי העסק וההנהלות נדרשים להעריך את הצרכים והיעדים הספציפיים בעת בחירת הפלטפורמה השיווקית המתאימה ביותר ליצירת לידים לעסקים.
גם אם סיכמנו שרוב העסקים והאנשים מבינים מה זה ליד, מהניסיון שלנו נוכחנו לגלות כי יש ניואנסים שלא כולם מכירים או לא נותנים עליהם את הדעת:
איכות הלידים: לא כל הלידים נוצרים שווים. עסקים מסוימים עשויים למכור לידים באיכות נמוכה או מיושנים, מה שמוביל לבזבוז זמן ומשאבים. חשוב לחקור ולבחור בספק לידים בעל מוניטין שמציע לידים איכותיים ומאומתים.
ספציפיות של לידים: רכישת לידים עסקיים עשויה לספק רשימה כללית של אנשי קשר, אך ייתכן שהיא לא תמיד תענה על צרכים עסקיים ספציפיים של ענפי היעד. חיוני להגדיר בבירור את קהל היעד ולהבטיח שהלידים הנרכשים מתאימים לדרישות אלו.
קונים מרובים: ספקי לידים מסוימים עשויים למכור את אותם לידים למספר קונים, וכתוצאה מכך גוברת התחרות ויורדת אפשרות ההמרה. חשוב לברר לגבי אפשרויות בלעדיות ולוודא שהלידים הנרכשים לא נמכרים למספר מתחרים.
קיימות לטווח ארוך: רכישת לידים עסקיים עשויה לספק דחיפה מהירה ביצירת לידים, אך אין להסתמך עליה כאסטרטגיה היחידה או ארוכת הטווח לרכישת לקוחות. בניית לידים אורגניים באמצעות שיווק תוכן, SEO ואסטרטגיות אחרות יכולה לספק מקור בר-קיימא ואמין יותר של לידים.
עלות-תועלת: אמנם רכישת לידים עסקיים יכולה לחסוך זמן ומאמץ ביצירת לידים, אבל לא תמיד זו האפשרות המשתלמת ביותר. העלות לליד עשויה להשתנות באופן משמעותי בהתאם לאיכות ולבלעדיות. חשוב להשוות את העלות של רכישת לידים לעומת אסטרטגיות אחרות ליצירת לידים כדי לקבוע את ההשקעה הטובה ביותר.
כבר הבנו את המשמעות של לידים עסקיים, את השיטות להשיגם ואת המורכבות של הניהול שלהם. אבל זה אפילו הרבה יותר מסובך. כי ליד הוא דבר חמקמק ואם לא שומרים עליו הוא יכול בשנייה להיעלם.
ניהול לידים לעסקים מתייחס לתהליך של איתור, מעקב וניהול רשומות של לקוחות פוטנציאליים או לידים לעסק. זה כולל פעילויות שונות כמו לכידת לידים, טיפוחם והמרתם למכירות. המטרה העיקרית של ניהול לידים היא להתנהל בצורה יעילה בכל שלבי נתיב המכירה, החל מיצירת קשר ראשוני ועד לסגירת העסקה.
תהליך זה כולל בדרך כלל יצירה של לידים, הסמכת לידים, מעקב אינטנסיבי, טיפוח לידים והמרתם. מערכות ותוכנות לניהול לידים משמשות לרוב לייעול ואוטומציה של תהליכים אלו, תוך הבטחת ניהול יעיל ואפקטיבי לעסקים.
שלבי ניהול הליד רבים אך ניתן לזהות כמה צעדים שחשוב להקפיד לבצע:
שלב | פירוט |
---|---|
יצירה של אסטרטגיית לכידת לידים | חשוב מאוד לפתח ערוצים ושיטות שונות ללכידת לידים. זה יכול לכלול טפסי אינטרנט, דפי נחיתה, קמפיינים במדיה חברתית, אירועים, או אפילו קשר ישיר שנוצר ממפגשי נטוורקינג, כנסים וכו'. מומלץ להשתמש בתמריצים כמו מדריכים בחינם או הנחות ומבצעים כדי לעודד מבקרים לספק את פרטי הקשר שלהם אונליין ואופליין גם יחד. |
מערך אפיון | גיבוש ובנייה של קריטריונים של טיוב לידים והסמכתם, לרבות גיבוש תקציב, סמכות, לו"ז, תעדוף וכד', במטרה שדברים לא יתנהלו מעצמם אלא במסגרת הגדרות ברורות. |
פיתוח טקטיקת מעקב וטיפוח | באמצעות הטמעת מערכת CRM (ניהול קשרי לקוחות) אמינה ניתן לעקוב ולנהל את הלידים בצורה מיטבית. חשוב להזין את הלידים למערכת ברגע קליטתם, על מנת שלא יפלו בין הכיסאות, ומשלב זה לפעול באופן שיטתי של פניה, עדכון ומעקב לאורך כל הדרך, אותה עושה הלקוח הפוטנציאלי, עד להפיכתו ללקוח מן המניין. |
מדרג | בנוסף לאופן ניהול הליד חשוב מאוד גם לייצר מדרג, דהיינו הקצאת ציונים או דירוגים לכל ליד. ניקוד זה יקבע על סמך הפעולות שננקטו ורמת המעורבות שלהם. זה בהחלט מסייע לזהות את המוכנות של כל ליד להמרה ולמקד את מאמצי השיווק/מכירה בהתאם. |
ניתוח, בקרה ואופטימיזציה לאורך כל הדרך | חשוב מאוד לסקור ולנתח באופן תדיר את מאמצי ניהול הלידים. זה יאפשר לזהות אזורים הטעונים שיפור ולבצע את ההתאמות הנדרשות תוך כדי תנועה ולא רק בדיעבד. זה ללא ספק מגביר את היעילות של תהליך ניהול הלידים ואת איכות ההמרה. |
אחד השלבים החשובים ביותר בכל תהליך ניהול הליד הוא שלב הטיפוח שלו, הכוונה היא לפיתוח קשרים עם לקוחות פוטנציאליים. בכל שלב במשפך המכירה והנחייתם לקראת ביצוע רכישה. זה כרוך בבניית אמון, מתן מידע בעל ערך ושמירה על תקשורת שוטפת עם לידים כדי לספק להם כמה שיותר מידע שירגיע אותם ויגרום להם להבין שהם בידיים טובות וכדאי להם להפוך להיות לקוחות.
המטרה של טיפוח לידים היא להשאיר את הלידים "על אש קטנה" ומעורבים במותג או במוצר, ובסופו של דבר להגדיל את הסיכויים שלהם להפוך ללקוחות. זה בדרך כלל כרוך בשילוב של מהלכי אוטומציה שיווקיים מותאמים אישית, כגון קמפיינים בדוא"ל, תוכן ממוקד ברשתות החברתיות ועד שיחות המשך.
טיפוח לידים אינו יכול להתקיים בחלל ריק, על העסק להכיר ולהבין מה מעניין את הלקוח הספציפי, חשוב שתהיה הבנה ברורה מה הצורך ומה אפשר להציע, תובנה זאת מסייעת ליצור תוכן מותאם אישית ורלוונטי לכל ליד. את התובנות הללו ניתן לקבל באמצעות ניתוח נתוני לקוחות, שאלונים והשארות עם אצבע על הדופק ללא הרף.
על מנת לבצע טיפוח מדויק ואפקטיבי חשוב מאוד לייצר אסטרטגית תוכן ממוקדת וחכמה, החולשת על מגוון פלטפורמות ואמצעים ובעיקר מתייחסת בצורה נכונה לקהל הייעודי. מה הכוונה בצורה נכונה? זה אומר ע"י פילוח מדויק של תחומי עניין, דמוגרפיה, התנהגות צרכנית ופרמטרים נוספים.
התקשורת עם הלקוחות הפוטנציאלים שהם למעשה לידים עסקיים, חייבת להיות מותאמת ומדויקת על מנת לא לאבד את הקשב. מומלץ לגרום להם להרגיש מוערכים ומיוחדים על ידי התאמה אישית של התקשורת עמם. אפשר להיעזר באוטומציות שיווקיות על מנת לייעל את הפעילות, למשל: להשתמש בשמותיהם במיילים (שימו לב שהשם כתוב נכון, לא נחתך באמצע, לא יוצא עם שגיאת הקלדה וכד'), לספק המלצות רלוונטיות ומותאמות אישית לסל הקניות שלהם, להתייחס לנקודות הכאב ולדילמות הספציפיות שלהם ועוד. התקשורת אינה חד צדדית, זה קריטי להקשיב לשטח, חובה לשים לב למשוב ולשאלות של הלידים שעולים וצפים, חשוב להתייחס לדאגותיהם, לענות על שאלות ולהעניק פתרונות.
מדברים הרבה על טיפוח והמרה, אז אחרי שהבנו מדוע חשוב לנהל מערכת ניהול וטיפוח מיטבית של הלידים, חשוב להבין מה הכוונה כאשר מדברים על המרה. באופן כללי, המרת לידים מתייחסת לתהליך של הפיכת לקוחות פוטנציאליים, ללקוחות משלמים.
מונח חשוב שיש להתייחס אליו הוא – שיעור ההמרה. שיעורי המרה מתייחסים לאחוז המבקרים באתר שהשלימו פעולה או יעד רצוי באתר. זה יכול לכלול ביצוע רכישה, הרשמה לניוזלטר, שליחת טופס או כל פעולה אחרת הרלוונטית למטרות האתר. שיעורי ההמרה מחושבים על ידי חלוקת מספר ההמרות במספר הכולל של מבקרים באתר, וזהו מדד נפוץ למדידת האפקטיביות של קמפיינים שיווקיים מקוונים וביצועי האתר.
שיעור המרה גבוה יותר מצביע על כך שאחוז גבוה יותר מהמבקרים נוקטים בפעולה הרצויה, שנחשבת בדרך כלל לתוצאה חיובית לעסקים. ישנם סוגים שונים של שיעורי המרה שעסקים עוקבים אחריהם, לרבות:
סוג המרה | פירוט |
---|---|
שיעור המרה מכירות | מתייחס לאחוז המבקרים באתר שמבצעים רכישה. לעתים קרובות הוא נמדד על ידי חלוקת מספר המכירות במספר המבקרים הייחודיים באתר והכפלה ב-100. |
שיעור המרה לידים | מודד את אחוז המבקרים באתר שהופכים ללידים על ידי מילוי טופס או מסירת פרטי הקשר שלהם. זה מחושב על ידי חלוקת מספר הלידים במספר המבקרים הייחודיים באתר והכפלה ב-100. |
שיעור המרות של קליקים | מודד את אחוז המבקרים באתר שלוחצים על קישור ספציפי או קריאה לפעולה (CTA) בדף אינטרנט. זה מחושב על ידי חלוקת מספר הקליקים על CTA במספר המבקרים הייחודיים באתר והכפלה ב-100. |
היעד הנכסף, המטרה הנעלה של כל עסק היא להגביר את שיעורי ההמרה, אלה מושפעים מגורמים שונים כגון:
גורם | פירוט |
---|---|
חווית משתמש | אתר אינטרנט מעוצב וידידותי למשתמש מקל על המבקרים לנווט ולהשלים פעולות רצויות. |
אופטימיזציה של דפי נחיתה | דפי נחיתה מותאמים עם הצעות ברורות ומשכנעות, תוכן רלוונטי וקריאות חזקות לפעולה נוטים לקבל אחוזי המרה גבוהים יותר. |
תנועה ממוקדת | הבטחה שהקהל הנכון מופנה לאתר מגבירה את הסבירות להמרות רבות ומדויקות. |
אמון ואמינות | בניית אמון ואמינות באמצעות המלצות, ביקורות, תגי אבטחה והוכחה חברתית יכולה לשפר את שיעורי ההמרה. |
בדיקות A/B | ביצוע testing A/B על אלמנטים שונים של אתר אינטרנט, כגון כותרות, ויזואליות, CTAs וטפסים, יכול לעזור לזהות וליישם שינויים המובילים לשיעורי המרות גבוהים יותר. |
עסקים השואפים לשפר את שיעורי ההמרה שלהם חייבים להבין שיש צורך לבצע התאמות ולגבש אסטרטגיות הולמות, לרבות אופטימיזציה של שיעור המרות CRO (Conversion Rate Optimization). שיפור יחס המרה כולל ניתוח התנהגות משתמשים, ביצוע בדיקות וביצוע אופטימיזציות מונעות נתונים, במטרה לשפר את שיעורי ההמרה. ניתן ל לבצע התאמה אישית של תכנים והצעות באתר לפי העדפות והתנהגות המשתמש כדרך טובה להגדלת סיכויי ההמרה.
בנוסף, מומלץ מאוד לבצע אופטימיזציה של קריאה לפעולה, זאת באמצעות שיפור הנראות, הבהירות והמיקום של CTAs במטרה לעודד מבקרים לבצע את הפעולה הרצויה ולהתקדם שלב נוסף בהמרה.
חשוב לזכור כי לקוחות אוהבים לעשות קניות בלי דאגות ובעיקר פשטות בתהליך הרכישה שלהם, אז חשוב לשמור שיהיה פשוט ע"י תאוריית ה – KISS (keep it simple) בעיקר בדברים שקצת מלחיצים כמו דרכי התשלום. הקלה בתהליך התשלום, הפחתת חסמים והצעת אפשרויות תשלום מרובות יכולים בהכרח להפחית את נטישת העגלה ולשפר את שיעורי ההמרה של המכירות.
שיעורי ההמרה חיוניים לעסקים מכיוון שהם מעידים על יעילות האתר בהנעת פעולות רצויות. על ידי הבנה ואופטימיזציה של שיעורי ההמרה, עסקים יכולים למקסם את התשואה על ההשקעות המקוונות שלהם ולשפר את ההצלחה השיווקית הכוללת.
לא צריך לצעוד לבד להגיע אל היעד (הליד)
לא מעט ארגונים ובעלי עסקים מגיעים להבנה כי לידים איכותיים הכרחיים לקיצת המדרגה העסקית שהם מעוניינים בה, אך לא יודעים מה לעשות ואיך לעשות את זה לבד. אז הבשורה הטובה כי אין צורך לעשות את זה באופן עצמאי, תנו לנו לדאוג לליד הבא שלכם.
מדוע כדאי לקנות לידים לעסקים?
רכישת לידים עסקיים יכולה להיות מועילה מכמה סיבות:
סיבה | פירוט |
---|---|
חיסכון בזמן | רכישת לידים עסקיים חוסכת את המאמץ והזמן הנדרשים למחקר ויצירת לידים באופן עצמאי. זה מאפשר לבעל העסק או ההנהלות להתמקד בהיבטים חשובים אחרים של העסק תוך כדי קבלת רשימות שוטפות וזמינה של לקוחות פוטנציאליים. |
קהל יעד | חברות מקצועיות ליצירת לידים כמונו בדיוק, מבטיחות שהלידים הנרכשים יתאימו לקהל היעד הספציפי. לידים אלו מסוננים לרוב על סמך קריטריונים שונים כגון תעשייה, מיקום, תפקיד וגודל החברה. גישה ממוקדת זו מגדילה את הסיכוי למצוא לקוחות פוטנציאליים או לקוחות שיש להם סיכוי גבוה יותר להתעניין במוצרים או בשירותים הספציפיים. |
הגדלת הזדמנויות מכירה | על ידי רכישת לידים עסקיים, העסק מקבל גישה למאגר של לקוחות פוטנציאליים שכבר הראו רמה מסוימת של עניין במוצרים או בשירותים הדומים למה שמציעים, מה שנקרא "ליד מבושל", זה מגדיל את הסבירות להמרת לידים אלה למכירות. |
הגדלת העסק | רכישת לידים יכולה להיות מועילה במיוחד לעסקים המעוניינים להתרחב או להיכנס לשווקים חדשים. הוא מספק דרך מהירה לבסס בסיס לקוחות באזור חדש ללא צורך במאמצי מחקר ושיווק נרחבים. |
חסכוני | בעוד שחלק מהאנשים טוענים שרכישת לידים עשויה להיות יקרה, היא למעשה יכולה להיות אסטרטגיה משתלמת. אם הלידים שנרכשו הופכים למכירות, ההחזר על ההשקעה (ROI) יכול לעלות על העלות הראשונית. בנוסף, הזמן והמאמץ שנחסכים על ידי רכישת לידים יכולים להיות בעלי ערך רב יותר, במיוחד במונחים של התמקדות בפעילויות הליבה העסקיות. |
חשוב לציין כי ייתכן שרכישת לידים עסקיים לא תתאים לכל העסקים. זה חיוני לחקור ולבחור ספק לידים איכותי ובעל ניסיון ומוניטין כדי להבטיח את הטיב והרלוונטיות של הלידים שנרכשים. בנוסף, שילוב של אסטרטגיות ליצירת לידים (כגון לידים אורגניים באמצעות מאמצי שיווק) יחד עם לידים שנרכשו יכולים לספק גישה הוליסטית לבניית בסיס לקוחות מיטבי.
אנחנו ב – Ymedia מאמינים בנתינה והחלטנו לסייע לכם להבין מדוע כדאי לכל עסק לרכוש לידים עסקיים ממקור מהימן מבלי לסכן את המוניטין אבל עם ROI משמעותי. אנחנו יודעים שרכישת לידים לעסקים יכולה להיות מאתגרת, אבל יש דרכים למזער סיכונים. להלן כמה עצות של מומחים:
לסיכום, רכישת לידים לעסקים היא פעולה שיווקית חשובה ביותר המעניקה לעסק יתרון משמעותי על פני המתחרים. בהנחה שעובדים עם חברה איכותית אמינה ובעלת מוניטין, ישנה לעסק גישה ללידים איכותיים שאינם נגישים בקלות למתחרים, ללא ספק זה מעניק יתרון תחרותי, המאפשר להגיע ללקוחות פוטנציאליים הרבה לפני המתחרים. לידים איכותיים ומדויקים ממקור אמין בהכרח מסייע לחברות לגדול ולקפוץ בשורת הרווח.
על אף העלות הקיימת עבור שירות הלידים, עבודה עם חברת מכירות של לידים חוסכת הרבה מאוד משאבים לעסק. הכוונה היא בעיקר למשאבי זמן ואנרגיה של צוותים, את המנהלים זה מפנה להתמקדות בעשייה ניהולית, ואת צוותי מכירות מפנה להתמקד בסגירת עסקאות במקום בחיפוש אחר לקוחות פוטנציאלים, זה ללא ספק מגדיל משמעותית את הזדמנויות המכירה באמצעות גישה למאגר מטויב של לקוחות פוטנציאליים שהביעו עניין או מתאימים לקהל היעד. בסופו של דבר זה גם מספק שיעורי המרה משופרים.
בואו, אנחנו מחכים לקחת אתכם למסע בארץ הלידים המטויבים, לקוחות פוטנציאליים איכותיים, עם הרבה מאוד מיקוד, עבודה מדויקת, כלים ושיטות ייחודיות ובעיקר שירות מקצועי, אמין ואנרגיות טובות.
אנחנו לא עוד קמפיינרים. פיתחנו מודל עבודה ייחודי בו אתם משלמים רק על תוצאות, עם ניסיון של מעל 100 מיליון ש"ח בתקציבי פרסום ממומנים, אנחנו בטוחים במה שאנחנו יודעים לספק לכם – פחות דיבורים יותר מעשים.
קידום ושיווק אפליקציות זו המומחיות שלנו. פיתחנו שיטת עבודה שמוכיחה את עצמה לאורך שנה השנים ומייצרת מיליוני הורדות ללקוחותינו, שיווק אפליקציה לא צריך להיות סיפור מורכב אם עושים אותו בצורה נכונה ומדוייקת, הגיע הזמן שכולם ישתמשו באפליקציה שלכם.
אוטומציה שיווקית היא עתיד עולם השיווק. עסקים שלא יישמו פעילויות אוטומטיות בעסק שלהם יעבדו קשה מאד ולא יחזיקו מעמד. תהליכי שיווק אוטומטיים פותחים אינספור דלתות במגוון היבטים, הם מייעלים סדר וארגון, הם חוסכים המון זמן ומשאבים והם משפרים בצורה אגרסיבית מכירות.
באוקיינוס של מתחרים, מסר בנאלי יבלע במהירות בתוך מיליוני המודעות שרצות במדיות השונות בכל יום. לשם כך, צריך תכנית אסטרטגית רחבה המכילה בתוכה הצעת ערך חדשנית, אנחנו נחקור ביחד איתך את הענף ונייצר תכנית שתבדל אותך בענף הנוכחי ואף תפתח בפניך ערוצי רווח נוספים.
אנשים אוהבים לקנות אבל שונאים שמוכרים להם. מודעות של "מבצע 1+1" או "בואו תקנו" למיניהם לא יעבדו יותר, מותגי ענק מנסים להגיע ללב הצרכן באמצעות כלים רבים, אז מן הסתם, שזה חל גם עליכם, נבנה ביחד פאנלים בהם ננהל תקשורת רציפה עם לקוחותיכם, נגרום להם להעריץ אתכם, רק אז נמכור להם.
סבירות גבוה שרוב הלקוחות שייכנסו לחנות הדיגיטלית שלכם – לא יקנו. באמצעות כלים אוטומטיים שיצרנו, אנחנו מציגים את התוכן הנכון, בזמן הנכון ולקהל היעד הנכון. כך אנו מצליחים לשפר אחוזי המרה, להגדיל טראפיק, לשדרג חווית משתמש בחנות ולבנות עסקים רווחיים ללקוחותינו.
רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,
לקבלת פרטים מלאו את הטופס: