איך מבצעים קידום ובניית אתרים בצורה נכונה – 5 טיפים חשובים

שילוב כלים בין קידום ובניית אתרים הוא השילוב האידיאלי לעסק. אתר שנבנה מלכתחילה תוך חשיבה על הקידום שיתבצע בעתיד הוא אתר שקל יותר לקדם ופחות יש צורך לבצע בו שינויים סמנטיים או דרסטיים במרוצת הזמן. מסיבות אלו כדאי מאוד לבחור להשתמש בשירותיה של חברה שיכולה גם לבנות ולעצב את האתר וגם לקדם אותו לאחר מכן.

המדריך השלם לקידום ובניית אתרים

תוכן עניינים

1. בניית אתר ידידותי למובייל

רוב הגלישה מבוצעת מהמובייל, והמגמה צפויה להתחזק עם השנים. מראש כדאי לדאוג לכך שהאתר יהיה רספונסיבי וידידותי למובייל, ואף יכלול גרסא נפרדת למכשירים הניידים, בה העיצוב והממשק מותאמים למסך הקטן יחסית. ידוע היטב שהדבר יתרום רבות לחוויית המשתמש במובייל ולקידום האורגני של האתר.

2. מבנה היררכי נכון לאתר

מי שאמון על בניית האתר צריך להשקיע מחשבה מוקדמת ולתכנן מראש את ההיררכיה של הדפים השונים באתר. היררכיה ברורה ומבנה מסודר יעזרו לגולשים להתמצא באתר ביתר קלות וללא מאמץ ויאפשרו גלישה זורמת ואינטואיטיבית. לרוב מקובל שכל עמוד באתר ימצא במרחק של לא יותר מאשר 4 קליקים מדף הבית. כך תשתפר חוויית הגלישה של הגולשים והם לא יחוו תסכול, הם יוכלו להשתמש באתר כהלכה וכמו שהתכוון המשורר ולהפיק ממנו את המיטב – וכך תוכלו גם אתם, בשל כך שחוויית הגלישה קשורה קשר הדוק לקידום אורגני.

3. בניית אתר מהיר לגלישה

אתר מהיר – תוצאות קידום מהירות. לגולשים בשנת 2021 אין יותר מדי סבלנות לחכות לטעינת האתר שלכם, ומהירות הגלישה משחקת תפקיד אינטגרלי בחוויית המשתמש. כדאי להשקיע מראש בפן של מהירות האתר ולדאוג שכל עמוד ייטען במהירות הבזק. לשם כך כדאי למטב את התמונות ואת הקוד באתר, לאפשר שימוש בזיכרון מטמון, להשתמש בשרת איכותי ובתוספי וורדפרס רלוונטיים – ועוד.

4. להקצות שטח ייעודי לבלוג

בלוג שכולל מאמרי תוכן עוזר באופן ניכר לקידום האתר. אתרי וורדפרס לרוב כבר מגיעים מראש עם בלוג, אבל לא משנה באיזו פלטפורמה משתמשים לצורך בניית האתר, כדאי לדאוג שיהיה בו בלוג שאליו תוכלו להעלות תכנים שונים. המאמרים מהווים חלק קריטי ממארג הקידום האורגני, ואסור בתכלית האיסור לוותר עליהם כל עוד רוצים להתקדם במעלה תוצאות החיפוש.

5. בניית אתר בוורדפרס

בוורדפרס ניתן לבנות אתרים מעוצבים, מתקדמים, מאובטחים, מהירים, נוחים לשימוש, ולא פחות חשוב – קלים מאוד לקידום אורגני. למעשה, מנועי החיפוש השונים מעניקים להם קדימות ועדיפות בתוצאות החיפוש. גוגל אף הגדילה לעשות והכריזה בריש גלי שהיא ממליצה על המערכת. כשרוצים לשלב קידום ובניית אתרים, מערכת ניהול התוכן של וורדפרס היא האופציה הטובה ביותר, וכזאת שעונה על כל הדרישות.

 
Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226