לידים להלוואות כנגד נכס

לידים להלוואות כנגד נכס

 

כשמדובר בלידים להלוואות כנגד נכס או לידים למשכנתא חשוב מאד להבין באיזו נישה אתם מתמקדים? משכנתא לכל מטרה, משכנתא למסורבים, משכנתא לרכישת דירה או אולי בעצם מיחזור משכנתא?

בכל אחת מהנישות הנ"ל המשפך השיווקי הוא שונה וחשוב מאד לבנות אותו בצורה נכונה, מה שעובד באחד לא מבטיח שיעבוד באחר.

 

מה הם יחסי ההמרה בלידים להלוואות כנגד נכס?

יחס ההמרה בלידים להלוואות כנגד נכס הוא רחב ומשתנה מאד בהתאם למודל העסקי שלכם, בעבודה על בסיס הצלחה או עבודה עם תשלום מקדמה היחסי המרה יהיו שונים לדוגמא.

כל יחסי ההמרה שאנחנו רושמים כאן מתייחסים לאחוז העסקאות שבוצעו בפועל (כסף נכנס לחשבון חברת הייעוץ) מסך הלידים שהגיעו (מדובר על לידים גולמיים), כמו כן, המספרים כמובן לא חד ערכיים ואנחנו כותבים נטו מהניסיון שלנו בענף בצד השיווקי:

לידים למשכנתאות למסורבים – יחס המרה של 3% ממוצע (שכ"ט לעסקה ממוצע 40,000 ₪)

לידים משכנתא לרכישת דירה – יחס המרה של 8% ממוצע (שכ"ט לעסקה ממוצע 20,000 ₪)

לידים מיחזור משכנתא – יחס המרה של 10% ממוצע (שכ"ט לעסקה ממוצע 12,000 ₪)

לידים משכנתא לכל מטרה – יחס המרה של 5% ממוצע (שכ"ט לעסקה ממוצע 25,000 ₪)

ככל שהשכ"ט נמוך יותר אחוז ההמרה ככל הנראה יעלה למרות שלא בהכרח.

 

לידים להלוואות כנגד נכס או לידים להלוואות לכל מטרה?

עלות ייצור של לידים להלוואות לכל מטרה היא זולה יותר מאשר לידים להלוואות כנגד הנכס בראש ובראשונה מכיוון שקהל היעד גדול יותר, ישנם יותר אנשים שרוצים הלוואה מיידית כאן ועכשיו מבלי לשעבד דבר מאשר אנשים שרוצים לשעבד את הנכס שלהם לטובת מימון.

עולה השאלה, אם לידים רגילים להלוואות לכל מטרה זולים יותר אז למה לא פשוט לרכוש מערוץ כל מטרה ולסנן לידים שיש להם נכס בלבד?

התשובה היא שזה אפשרי, אבל יחד עם זאת, חשוב להבין שהלקוחות בסוף נחשפו למסר כללי ולא ספציפי כמו בקמפיין של הלוואות על בסיס הנכס, בן אדם שיש לו נכס והשאיר פרטים להלוואה לא בהכרח ירצה לשעבד את הנכס שלו לטובתה, מצד שני, אתם מקבלים יותר דטא לנציגי המכירות שלכם במחיר אטרקטיבי, בסוף זה שאלה של התשתיות שיש לכם בעסק, ככל שאתם יודעים לחתם עסקאות מגוונות יותר, עולה הכדאיות להשתמש במשפך שיווקי רחב יותר שמכניס לתוכו יותר לקוחות, מה שנקרא כמות על פני איכות, מצד שני, אם אתם בתחילת דרככם לא היינו ממליצים לכם לעבוד במתודולוגיה הזו.

המחיר לליד להלוואה כנגד נכס משתנה מאד כאשר הקרטריונים המרכזיים הם מה הפילטרים שהלקוח דורש: 1. סינון בעלי נכס בלבד 2. סינון לפי מגזר 3. סינון לפי גובה הלוואה מבוקש 4. סינון לפי דירוג אשראי ככל שיש יותר פילטרים, המחיר לליד גבוה יותר. מחיר ליד להלוואה כנגד נכס נע בין 90-150 ₪
כל הלידים שחברת Ymedia מייצרת להלוואות כנגד נכסים מגיעים דרך קמפיינים ממומנים בלבד. הלקוח נחשב לדף נחיתה או כתבה בנושא משכנתאות ועובר שאלון מקיף בנושא.
הלידים הם בלעדיים. ניתן לזהות זאת בקלות ע"י בחינת הלידים בחבילת ניסיון.
יחס ההמרה משתנה מאד בהתאם למודל העסקי שהיועץ עובד איתו ונע בין 1% ל-15% בלידים דרך דיגיטל. הטווח הגבוה נובע מאופן שיטת התמחור של היועץ, אם זה תיק קשה של מסורבי בנקים, נדרש הרבה עבודה ולכן שכ"ט בגין ייעוץ יכול להגיע גם ל-100 אלף ש"ח לעומת זאת, יש יועצים שלוקחים תיקים בנקאיים פשוטים ומתמחרים את עצמם ב-3,000 ש"ח. מאד תלוי במודל העסקי של היועץ.
חשבנו שיעניין אותך גם

דרגו את התוכן שקראתם בעמוד:

לחצו כאן ובחרו את מספר הכוכבים על מנת לתת דירוג!

דירוג ממוצע 5 / 5. תוצאות דירוג: 2

אין דירוג לתוכן בינתיים, לחץ ותהיה הראשון לדרג!

אם אהבתם את התוכן

שתפו כדי שגם אחרים יוכלו לקרוא 😊

חזרה לנושא שעניין אתכם:

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226