האם לעסק שלכם מתאים לפרסם באינסטגרם? | Ymedia שיווק דיגיטלי

האם לעסק שלכם מתאים  לפרסם באינסטגרם?

כולם שמעו על אינסטגרם, ולעסקים רבים אכן מתאים להשקיע בפרסום באינסטגרם. לחלקם יותר, לחלקם מעט פחות, ולחלקם אין כל כך מה לחפש בפלטפורמה החברתית הספציפית הזו. כיצד תדעו באיזה צד של המתרס העסק שלכם נמצא, והאם כדאי להשקיע זמן וכסף בערוץ השיווקי הזה? מענה לשאלות הבאות יעזור לכם לקבל מענה לשאלה הגדולה.

לפרסם באינסטגרם לא מתאים לכל אחד.

מיהו הקהל שלכם והאם הוא נמצא באינסטגרם?

יותר ויותר קהלים נמצאים באינסטגרם, אך בכל זאת עדיין יש עדיפות ברורה למשתמשים צעירים יחסים, פחות או יותר בין גילאי 15-35. בכל מקרה כדאי לכם לאפיין את קהל או קהלי היעד שלכם, ולפיכך לבחור את הפלטפורמות הדיגיטליות בהם תפרסמו את העסק. אם סביר שתוכלו להגיע לגולשים הרלוונטיים באמצעות אינסטגרם – כנראה שמאוד כדאי לכם לעשות זאת, וכך תוכלו ליצור איתם אינטראקציה ולמשוך מהם מעורבות מועילה.

האם לעסק שלכם יש תוכן ויזואלי?

אינסטגרם היא רשת חברתית ששמה דגש על תמונות, גיפים וסרטונים – ובאופן כללי על חזותיות. לעסקים ומותגים שמצליחים ועושים חיל באינסטגרם יש תוכן ויזואלי בולט ומשמעותי. כמובן שעסקים בתחומים של אופנה, מזון, קוסמטיקה, אמנות, צילום, ריטייל, חופשות ונסיעות, אמנויות הבמה – וכו', יש יתרון מבחינה זאת, והמוצרים שלהם ויזואליים במהותם ובאופיים. גם אם העסק שלכם לא נכלל באחד מהתחומים הללו, אין זה אומר שהוא לא מתאים. כל עוד אפשר להפיק תוכן ויזואלי רלוונטי ומעניין למוצרים או לשירותים של העסק שלכם, בהחלט יכול להיות שיהיה לכם כדאי ומשתלם להשקיע בפרסום באינסטגרם.

האם מותגים דומים מפרסמים באינסטגרם?

בדקו מותגים נוספים בתחום או בנישה המקצועית שלכם, ובפרט מותגים גדולים, כאלו שלרוב יודעים מה הם עושים ומשקיעים כסף רב בשיווק ובפרסום של המוצרים והשירותים שלהם. אם אתם רואים שיש להם נוכחות גדולה באפליקציה – כנראה שגם לכם כדאי לפעול כמוהם. במידה ולא, אפשרי שהעסק שלכם פחות מתאים לכך.

האם אתם משקיעים בקידום אתרים אורגני?

אמנם קידום אתרים אורגני (SEO) הוא תחום נפרד ושונה בתכלית מפרסום באינסטגרם, אך בכל זאת כדאי לכם לדעת שגוגל מתחילה להתחשב בקידום ברשתות החברתיות השונות בכל הקשור לקידום האורגני של האתרים. משמעות הדבר היא שנוכחות, מעורבות וקישורים בסושיאל עשויים להשפיע על הקידום האורגני של האתר ועל דירוג העמודים שלו, וזאת סיבה טובה בפני עצמה לשקול לפרסם באינסטגרם.

בשורה התחתונה – לא מזיק לנסות

בכל אופן – בהחלט לא מזיק לנסות ולתת צ'אנס לפרסום באפליקציה הפופולארית. יתרה מכך, אם אתם כבר משקיעים בפרסום בפייסבוק, למשל, והפרסום מניב פרי – בהחלט יכול להיות שכדאי לכם לנסות לפרסם גם באינסטגרם. למעשה, כשמדובר בפרסום ממומן באינסטגרם, ניתן לעשות זאת באופן ישיר ממערכת הפרסום של פייסבוק.

שתפו אם אהבתם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
דילוג לתוכן