למה זה הזמן המושלם לפרסום באינסטגרם | שיווק באינסטגרם | Ymedia שיווק דיגיטלי

למה זה הזמן המושלם  לפרסום באינסטגרם?

אתם בטח מכירים את הקונספט של להכות בברזל בעודו חם. אז כעת הברזל שנקרא אינסטגרם לא רק חם – הוא לוהט. יותר אנשים מאי פעם משתמשים באפליקציה, והיא מהווה מעין צומת שמרכזת מאפיינים שונים שהופכים אתה לרלוונטית מתמיד. הנה 6 סיבות טובות מאוד למה זה הזמן הטוב ביותר לפרסם את העסק שלכם באינסטגרם.

פרסום באינסטגרם - אל תישארו מאחור...

יותר אנשים מאי פעם

לכל אתר או אפליקציה יש את דור הזהב שלהם. כרגע זה דור הזהב של אינסטגרם, וכמות המשתמשים באפליקציה היא אדירה – וממשיכה לתפוח עם הזמן. לא רק שכמות המשתמשים הקבועים גדלה, אלא גם סוגי המשתמשים מבחינה דמוגרפית ומבחינת תחומי עניין. משמעות הדבר היא שניתן לקבל חשיפה רבה ולהגיע לקהלי יעד שונים ומגוונים, ומכך ניתן להסיק גם שפרסום באינסטגרם מתאים לעסקים רבים. 

התאמה מצוינת למובייל

רוב הגלישה מבוצעת כיום מהמכשירים הניידים, ורוב השימוש במכשירים הניידים מתבצע באמצעות אפליקציות – ממש כמו אינסטגרם. בנוסף, הצפייה, הגלישה ויצירת המעורבות באינסטגרם דרך המובייל טובה בהרבה מחוויית המשתמש הגולש בפייסבוק, למשל. אין ספק שמבחינה זאת ומבחינות נוספות, אינסטגרם היא אפליקציה עדכנית שמתכתבת עם המגמות והטרנדים העכשוויים באינטרנט ובדיגיטל.

תוכן קריאייטיבי

יש היום דגש הולך וגובר על יצירה של תכנים וויזואליים עשירים, עצמתיים וצבעוניים, ואינסטגרם מיועדת בדיוק לסוג התכנים הללו. יותר מאשר תוכן מילולי – זוהי הדרך הטובה ביותר להיות ויראלי ולזכות למעורבות רחבה. באמצעות אינסטגרם תוכלו לשתף תמונות, סטוריז וסרטונים מסוגים שונים ולעצב אותם כאוות נפשכם, וכך, כאמור – להכות בברזל בעודו חם, ולרכוב בהצלחה על גלי השוק.

שיתוף פעולה עם מובילי דעה

מובילי דעה הם גולשים שזכו לאהדת הקהל בתחום מסוים שבו הם מתמחים – או מספר תחומים. אם לצורך הדוגמא אתם עוסקים באוכל או במסעדנות, ניתן למצוא מובילי דעה שמפרסמים ביקורות על מסעדות. אם אתם עוסקים בתחום האופנה, ניתן למצוא מובילי דעה שמפרסמים ביקורות על מוצרי אופנה. מסביב לאותם משפיענים התפתח קהל אוהד או מעריץ שעוקב באהדה ובאדיקות אחרי מה שהם מפרסמים. בשנים האחרונות החלה מגמה לשכור את שירותיהם של אותם מובילי דעה לצורך שיווק מוצרים בתשלום, וזאת סיבה מצוינת נוספת לפרסם באינסטגרם.

דגש על סושיאל

בעידן ההומניזם בכלל והרשתות החברתיות בפרט – יש דגש אדיר על דעתו של האדם מן השורה. זה בא לידי ביטוי בחשיבות של אהדת הגולשים והמעורבות שהם יוצרים. הם שואפים לתקשר לא רק עם אנשים דרך הדיגיטל, אלא גם עם מותגים שהם אוהבים. באמצעות אינסטגרם תוכלו ליצור מעורבות ואינטראקציה עם הגולשים, לרבות אלו שלא מכירים אתכם, ולהפוך את המותג שלכם לחברתי ואינטראקטיבי.

סטורי, כמובן

אין אדם שלא שומע את המילה הזאת לפחות פעם ביום. הגיע גם הזמן שלכם להשתמש בפונקציה הפופולארית הזאת בעצמכם, ולהציג את העסק בצורה משעשעת, יצירתית וצבעונית. באמצעות הסטורי תוכלו לחשוף את העסק בפני אנשים רבים, לעדכן מה מתרחש אצלכם מבחינה עסקית ומקצועית, לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים – ולעשות זאת עם טאץ' אישי ומיוחד. זאת גם דרך טובה מאוד לשווק את המוצרים שלכם – יהיו אשר יהיו. בקיצור ולעניין – הפרסום באינסטגרם משתלם. מאוד משתלם.

שתפו אם אהבתם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
דילוג לתוכן