יתרונות וחסרונות בשימוש בוט לאינסטגרם | פרסום באינסטגרם | Ymedia

יתרונות וחסרונות בשימוש  בוט לאינסטגרם

בוט לאינסטגרם עושה כל מה שאתם עושים ביום-יום ורוצים להמשיך לעשות בכל הקשור לשיווק באינסטגרם – רק שהוא עושה זאת עבורכם, כך שאתם יכולים לחסוך זמן ומאמצים, ולהשקיע אותם במקומות אחרים. הוא יכול לפרסם, לעקוב, לעקוב בחזרה, להסיר עוקב, להגיב, לעשות לייקים ולשלוח הודעות. כל שעליכם לעשות הוא להגדיר אותו באופן מדויק, אבל, יש לציין כי במידה ולא תעשו זאת בצורה נכונה – אתם עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לחשבון שלכם ולמלא אותו בספאם במקרה הטוב, במקרה הרע לגרום לו להיחסם, במאמר הבא נסקור את היתרונות והחסרונות של בוט באינסטגרם.

כל היתרונות והחסרונות בשימוש בוט לאינסטגרם

אז נתחיל מהדברים הטובים בשימוש בבוט

 

חיסכון אדיר בזמן

ניהול השיווק באינסטגרם והאינטראקציה עם הגולשים והעוקבים שלכם לוקח משאבים רבים של זמן – ומאמצים. בוט לאינסטגרם יבצע עבורכם פעולות וימלא מטלות רבות ללא השקעה של זמן או מאמץ, אותם תוכלו להשקיע בעניינים דחופים אחרים – שלהם אולי אין בוט שבו תוכלו להשתמש. ניהול עסק לוקח זמן רב, וכך גם ניהול ערוצי השיווק הדיגיטליים של מגוון עסקים. בוט עוזר לרווח את לוח הזמנים ולנהל אותו טוב ונכון יותר.

עובד כל הזמן  

לא רק שהבוט יחסוך לכם זמן ומאמצים, הוא גם יוכל לעבוד כשאתם בכלל ישנים. לבוט אין מגבלות – הוא עובד מתי שצריך. הוא לא זקוק לשינה טובה או להפסקות אכילה. משמעות הדבר היא שהוא יכול לעבוד, למשל, גם בשעות הלילה – ולבצע את אותן מטלות שהגדרתם לו בדיוק כמו בשעות היום. הוא לא מושפע מהשעה או מאזור הזמן שבו אתם נמצאים.

להשיג עוד עוקבים

בניגוד למתי שאתם סתם הולכים ברחוב, באינסטגרם – עוקבים הם דווקא דבר טוב. אחד היתרונות המרכזיים של בוט לאינסטגרם הוא היכולת שלו לעזור לכם להגדיל את מספר העוקבים שלכם. הוא יכול למשל למצוא משתמשים רלוונטיים בתחום שלכם ולעקוב אחריהם – בתקווה שהם יחזירו את הטובה בעצמם. בנוסף, הוא יכול להגיב, לעשות לייקים וליצור מעורבות עם פוסטים ומשתמשים אחרים – וכך לחשוף אתכם ולהביא לכם עוקבים נוספים.

יצירת מעורבות

כמו שהתחלנו לומר – הבוט יכול להגיב, לעקוב, לעקוב בחזרה, לשלוח הודעות ולעשות לייקים לפוסטים מסוימים כפי שתגדירו לו. באופן זה תוכלו ליצור אינטראקציה ומעורבות עם משתמשים שונים, לרבות עם העוקבים שלכם, ובכך להראות להם שאתם חיים ובועטים.

ניתן לתכנות והגדרה

בוט לאינסטגרם יעשה מה שאתם רוצים – ואיך שאתם רוצים. כל בוט והאפשרויות שלו, אך באופן כללי, תוכלו לבחור לתכנת אותו כמו שאתם רואים לנכון. כמובן שהאפשרות שלכם לשלוט בו באופן יחסית מדויק מייעלת את השימוש בו ומונעת מצבים בעייתיים. כדאי לנסות מספר בוטים שונים ולראות איזה מהם עושה את העבודה הטובה והמדויקת ביותר, וגם מציע את מגוון הפונקציות הגדול ביותר – ולהתמיד איתו.

שימוש נכון בבוט לאינסטגרם יחסוך לכם המון משאבים

חסרונות השימוש בבוט לאינסטגרם

 

ספאם

ספאם הוא למעשה כל מה שאתם לא רוצים שיהיה בחשבון שלכם, חשוב לזכור, אינסטגרם היא פלטפורמה שחרוטה לה על הדגל המילה "אותנטיות" זה מה שמייחד אותה על פני אחרות, תרגוט לא נכון בבוט או שימוש בבוט לא מקצועי, עלול למלא את החשבון שלכם במשתמשים פקטיביים, הודעות\תגובות\עדכוני סרק.

פגיעה במדיניות אינסטגרם\פייסבוק

יש כאלה שלא יודעים, אבל אינסטגרם היא שייכת לפייסבוק, שרכשה אותה לפני שנים, ולפייסבוק מדיניות מאד ברורה לגבי כל מה שקשור לתהליכים אוטומטיים ע"י בוטים והיא – אסור בתכלית האיסור. כלומר, במידה ופייסבוק תזהה פעילות חריגה בחשבון שלכם (עלייה חדה במספר עוקבים\תגובות\לייקים) היא עלולה לסמן את החשבון שלכם כחשבון ספאם תחילה ולאחר מכן להוביל לחסימה לאלתר, אתם לא רוצים להגיע למצב שכל מה שבניתם יום אחד נעלם, לכן יש להיזהר בשימוש.

פגיעה באמון העוקבים

אז כמו שציינו, למעלה, אינסטגרם היא פלטפורמה אותנטית, ברגע שעוקבים שלכם יתחילו לראות פעילות פקטיבית קיצונית בחשבון שלכם כמו תגובות אוטומטיות, הודעות לפרטי וכו' האמון שלהם כלפי העסק שלכם יפגע והסבירות שהם יחליטו להפסיק לעקוב אחריכם תעלה.

פגיעה בקהל היעד

ברגע שחשבון האינסטגרם שלכם מתחיל להעלות בעוקבים פקטיביים אתם למעשה מזהמים אותו, ביום שתרצו ליצור שיווק ממומן לקהל העוקבים באינסטגרם שצברתם, אתם תבזבזו הרבה כסף על פרופילים פקטיביים שלא הולכים להיות הלקוחות שלכם בזמן הקרוב…

לסיכום,

ההמלצה שלנו היא כמו כל דבר בחיים כדאי לשמור על איזון, אם אתם לא כאלו שנמצאים עם היד על הדופק – יכול להיות שבוט לאינסטגרם הוא פחות הכלי הנכון עבורכם, מצד שני, עבודה מקצועית עם בוט יכולה לספק לכם עליה חדה בחשיפות החשבון ללקוחות פוטנציאליים

שתפו אם אהבתם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
דילוג לתוכן