יתרונות וחסרונות בשימוש בוט לאינסטגרם

בוט לאינסטגרם עושה כל מה שאתם עושים ביום-יום ורוצים להמשיך לעשות בכל הקשור לשיווק באינסטגרם – רק שהוא עושה זאת עבורכם, כך שאתם יכולים לחסוך זמן ומאמצים, ולהשקיע אותם במקומות אחרים. הוא יכול לפרסם, לעקוב, לעקוב בחזרה, להסיר עוקב, להגיב, לעשות לייקים ולשלוח הודעות. כל שעליכם לעשות הוא להגדיר אותו באופן מדויק, אבל, יש לציין כי במידה ולא תעשו זאת בצורה נכונה – אתם עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לחשבון שלכם ולמלא אותו בספאם במקרה הטוב, במקרה הרע לגרום לו להיחסם, במאמר הבא נסקור את היתרונות והחסרונות של בוט באינסטגרם.
לקניית לידים מלאו את הטופס:

אז נתחיל מהדברים הטובים בשימוש בבוט:

חיסכון אדיר בזמן

ניהול השיווק באינסטגרם והאינטראקציה עם הגולשים והעוקבים שלכם לוקח משאבים רבים של זמן – ומאמצים. בוט לאינסטגרם יבצע עבורכם פעולות וימלא מטלות רבות ללא השקעה של זמן או מאמץ, אותם תוכלו להשקיע בעניינים דחופים אחרים – שלהם אולי אין בוט שבו תוכלו להשתמש. ניהול עסק לוקח זמן רב, וכך גם ניהול ערוצי השיווק הדיגיטליים של מגוון עסקים. בוט עוזר לרווח את לוח הזמנים ולנהל אותו טוב ונכון יותר.

עובד כל הזמן

לא רק שהבוט יחסוך לכם זמן ומאמצים, הוא גם יוכל לעבוד כשאתם בכלל ישנים. לבוט אין מגבלות – הוא עובד מתי שצריך. הוא לא זקוק לשינה טובה או להפסקות אכילה. משמעות הדבר היא שהוא יכול לעבוד, למשל, גם בשעות הלילה – ולבצע את אותן מטלות שהגדרתם לו בדיוק כמו בשעות היום. הוא לא מושפע מהשעה או מאזור הזמן שבו אתם נמצאים.

להשיג עוד עוקבים

בניגוד למתי שאתם סתם הולכים ברחוב, באינסטגרם – עוקבים הם דווקא דבר טוב. אחד היתרונות המרכזיים של בוט לאינסטגרם הוא היכולת שלו לעזור לכם להגדיל את מספר העוקבים שלכם. הוא יכול למשל למצוא משתמשים רלוונטיים בתחום שלכם ולעקוב אחריהם – בתקווה שהם יחזירו את הטובה בעצמם. בנוסף, הוא יכול להגיב, לעשות לייקים וליצור מעורבות עם פוסטים ומשתמשים אחרים – וכך לחשוף אתכם ולהביא לכם עוקבים נוספים.

יצירת מעורבות

כמו שהתחלנו לומר – הבוט יכול להגיב, לעקוב, לעקוב בחזרה, לשלוח הודעות ולעשות לייקים לפוסטים מסוימים כפי שתגדירו לו. באופן זה תוכלו ליצור אינטראקציה ומעורבות עם משתמשים שונים, לרבות עם העוקבים שלכם, ובכך להראות להם שאתם חיים ובועטים.

ניתן לתכנות והגדרה

בוט לאינסטגרם יעשה מה שאתם רוצים – ואיך שאתם רוצים. כל בוט והאפשרויות שלו, אך באופן כללי, תוכלו לבחור לתכנת אותו כמו שאתם רואים לנכון. כמובן שהאפשרות שלכם לשלוט בו באופן יחסית מדויק מייעלת את השימוש בו ומונעת מצבים בעייתיים. כדאי לנסות מספר בוטים שונים ולראות איזה מהם עושה את העבודה הטובה והמדויקת ביותר, וגם מציע את מגוון הפונקציות הגדול ביותר – ולהתמיד איתו.

חסרונות השימוש בבוט לאינסטגרם:

ספאם

ספאם הוא למעשה כל מה שאתם לא רוצים שיהיה בחשבון שלכם, חשוב לזכור, אינסטגרם היא פלטפורמה שחרוטה לה על הדגל המילה "אותנטיות" זה מה שמייחד אותה על פני אחרות, תרגוט לא נכון בבוט או שימוש בבוט לא מקצועי, עלול למלא את החשבון שלכם במשתמשים פקטיביים, הודעותתגובותעדכוני סרק.

פגיעה במדיניות אינסטגרםפייסבוק

יש כאלה שלא יודעים, אבל אינסטגרם היא שייכת לפייסבוק, שרכשה אותה לפני שנים, ולפייסבוק מדיניות מאד ברורה לגבי כל מה שקשור לתהליכים אוטומטיים ע"י בוטים והיא – אסור בתכלית האיסור. כלומר, במידה ופייסבוק תזהה פעילות חריגה בחשבון שלכם (עלייה חדה במספר עוקביםתגובותלייקים) היא עלולה לסמן את החשבון שלכם כחשבון ספאם תחילה ולאחר מכן להוביל לחסימה לאלתר, אתם לא רוצים להגיע למצב שכל מה שבניתם יום אחד נעלם, לכן יש להיזהר בשימוש.

פגיעה באמון העוקבים

אז כמו שציינו, למעלה, אינסטגרם היא פלטפורמה אותנטית, ברגע שעוקבים שלכם יתחילו לראות פעילות פקטיבית קיצונית בחשבון שלכם כמו תגובות אוטומטיות, הודעות לפרטי וכו' האמון שלהם כלפי העסק שלכם יפגע והסבירות שהם יחליטו להפסיק לעקוב אחריכם תעלה.

פגיעה בקהל היעד

ברגע שחשבון האינסטגרם שלכם מתחיל להעלות בעוקבים פקטיביים אתם למעשה מזהמים אותו, ביום שתרצו ליצור שיווק ממומן לקהל העוקבים באינסטגרם שצברתם, אתם תבזבזו הרבה כסף על פרופילים פקטיביים שלא הולכים להיות הלקוחות שלכם בזמן הקרוב…

מה הקשר בין בוטים באינסטגרם ללידים?

בסופו של דבר, כל פעילות שלכם באינסטגרם – בין אם ידנית ובין אם אוטומטית – נועדה להוביל לדבר אחד: לידים איכותיים. בוטים לאינסטגרם יכולים להגדיל חשיפה, להביא יותר מעורבות, ובמקרים מסוימים גם לייצר שיחות עם לקוחות פוטנציאליים. אבל אם המטרה שלכם היא לייצר לידים אמיתיים שמבשילים לעסקאות, חשוב להכיר גם אפשרות אחרת: קניית לידים חמים וממוקדים. מדובר בפניות שמגיעות אליכם ישירות, מגולשים שהשאירו פרטים במכוון ומביעים עניין מובהק בשירות. כך אתם לא צריכים לחכות או לנחש אם הבוט יפגע בול – אלא מקבלים פניות מוכנות לשיחה ולסגירה.

לסיכום, ההמלצה שלנו היא כמו כל דבר בחיים כדאי לשמור על איזון, אם אתם לא כאלו שנמצאים עם היד על הדופק – יכול להיות שבוט לאינסטגרם הוא פחות הכלי הנכון עבורכם, מצד שני, עבודה מקצועית עם בוט יכולה לספק לכם עליה חדה בחשיפות החשבון ללקוחות פוטנציאליים.

לקניית לידים מלאו את הטופס:
שאלות ותשובות נפוצות
בוטים יכולים להגביר את החשיפה, ליצור מעורבות ואפילו לגרום לאנשים להיכנס לפרופיל ולהתעניין – אבל זה תלוי גם בתוכן שבפרופיל ובקריאה לפעולה. בפועל, הבוט הוא רק שלב ראשוני – הוא לא מה שמייצר ליד איכותי, אלא מה שיכול למשוך תשומת לב.
לא. בוטים הם כלי טכני בלבד. הם לא מחליפים אסטרטגיה, תוכן איכותי, או מערך שיווק מובנה. הם יכולים להוות חיזוק לפעילות קיימת, אך לא להיות המקור היחיד ללידים, בעיקר אם רוצים קהל שממיר בפועל.
לידים מבוטים לרוב אינם מכוונים – מדובר בעוקבים שראו תגובה או לייק שלכם. לעומתם, לידים שנרכשים ממוקדים לפי תחום, אזור, גיל, יכולת רכישה ומוטיבציה. הסיכוי להפוך ליד כזה ללקוח גבוה בהרבה.
ניתן להשתמש בבוט כדי להגדיל את חשיפת המותג באינסטגרם, ולשלב זאת עם קמפיינים לקניית לידים שמפנים לדפי נחיתה ייעודיים עם טופס. כך מקבלים גם נוכחות וגם פניות ממוקדות – עם אפשרות מדידה והחזר השקעה ברור.
מחבר המאמר:
חזרה לנושא שעניין אתכם:
שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

לקניית חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226