עוקבים באינסטגרם | 10 טיפים מנצחים להגדיל אותם | Ymedia בלוג שיווק דיגיטלי

10 טיפים מנצחים להגדלת עוקבים באינסטגרם

מדריך להגדלת עוקבים באינסטגרם

הרשתות החברתיות משמשות כיום ככלי שיווקי משמעותי מאוד עבור עסקים ומעניקות לכל עסק את הפריבילגיה לחשיפה משמעותית מאוד, בשל העובדה שמיליוני אנשים ברחבי העולם גולשים ברשתות החברתיות מדי יום ביומו. אולם, על מנת שהרשת החברתית אכן תהווה מנוף לחשיפה משמעותית ורחבה של עסקים, יש להשתמש בה בתבונה. כך למשל: אחת הרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר כיום הינה: אינסטגרם. כל אדם פרטי או עסק בעל חשבון אינסטגרם, יכול לחשוף את עצמו לכמה שיותר גולשים באינסטגרם ולגרום להם לעקוב אחריו. אם אתם תוהים כיצד תגדילו את העוקבים שלכם באינסטגרם, הנה כמה דרכים יעילות:

הכל ביידים שלכם

1. נתחיל בדרך הפשוטה ביותר: תעקבו! סיכוי גבוה שתקבלו עוקב על כל עוקב שלכם או במקרה הפחות טוב, חשפתם את עצמכם לעוד לקוח פוטנציאלי ולכן, תעקבו אחרי כמה שיותר פרופילים רלוונטיים באינסטגרם, שיטה טובה למצוא פרופילים רלוונטים יכולה להיות להיכנס לדפים של המתחרים שלכם ולעקוב אחרי העוקבים שלהם, הם בהכרח האנשים שאתם מחפשים.

2. חשוב מאוד שפרופיל האינסטגרם שלכם יהיה מעניין. כלומר, על הפרופיל להיות מרשים באופן ויזואלי להעניק בו ערך מוסף לכל אדם אשר בוחר לעקוב אחריו, השתמשו בתמונות איכותיות, גרפיקות שעוצבו ע"י מעצב מקצועי ותכנים שיתנו לגולש תחושה שהגיע למקום הנכון, תזכרו – התוכן הוא המלך.

3. כדאי מאוד לכל פרופיל עסקי באינסטגרם להשתמש בהאשטגים איכותיים, מתחומים אשר מתחברים באופן ישיר או עקיף לעסק שלו. לדוגמא: צלם אשר מעלה תמונות שצילם מחתונה, יכול להשתמש בהאשטגים של שמלות כלה, סלון כלות ועוד, אשר מגדילים את הקהל הנחשף לדף שלו, זכרו להשתמש במילות מפתח ולא סתם מילים כלליות.

4. בהמשך לטיפ הקודם- אין להשתמש ביותר מ10 האשטגים מובילים בכותרת התמונה ו30 האשטגים בתגובות על התמונה. התמונה תשותף בכל ההאשטגים אשר השתמשתם בהם.

#מילתמפתח

5. כדאי לשתף בסטורי שלכם תוכן אשר אינכם משתפים בעמוד. כך למשל, ניתן להעלות תוכן דוקומנטרי בעל נגיעה אישית, על מה שקורה מאחורי הקלעים של דברים הנוגעים לעסק שלכם, בניגוד לפלטפורמות אחרות אינסטגרם היא פלטפורמה אותנטית, תשחררו את הפורמליות. 

6. אחת הדרכים היעילות ביותר להגדיל עוקבים היא: ליצור אינטראקציה עם גולשים באינסטגרם. על אף שמדובר בהשקעת זמן, כדאי להשקיע בלייקים ותגובות לתמונות אשר תייגתם בהאשטגים לתמונות שלכם. ככל שתסמנו יותר לייקים ותגיבו, תגרמו ליותר גולשים לפרגן לעמוד שלכם בחזרה. במידה והעמוד מספיק אטרקטיבי, הפרגון לא יסתכם בלייק או תגובה בלבד לתמונה ספציפית, אלא גם בסימון עוקב לדף שלכם.

7. תנועתיות – על מנת שהאינסטגרם יזהה את הדף שלכם כדף פעיל ויגדיל את החשיפה שלו, חשוב מאוד שתעלו בדף שלכם לפחות 2-3 פוסטים בשבוע אשר בכוחם ליצור תנועה אורגנית בדף.

8. תיוגים – כדאי לבקש מכל אדם המעלה תמונה שקשורה אליכם או לעסק שלכם, לתייג אתכם בתמונה. תיוגים מובילים להצצה בפרופיל של המתויג. הצצה בפרופיל שמוצא חן בעיני הגולש, תוביל למעקב שלו אחר הפרופיל.

9. גיוון בתכנים או בתמונות שאתם מעלים – אל תיתנו לעוקבים שלכם או לעוקבים פוטנציאלים למאוס בתכנים שאתם מעלים מפאת חוסר גיוון. תגוונו כמה שיותר את התמונות והתוכן אותם אתם בוחרים להעלות.

10. צרו קבוצות שיתופיות עם בעלי עסקים אחרים – הסכמה על פרגון הדדי בינכם לבין בעלי עסקים אחרים, תגדיל את כמות הצופים שלכם בפרופיל ובהתאם – את העוקבים שלכם.

שימוש בוט לאינסטגרם

אסיים את המאמר ואציין שישנם מערכות צד ג' (בוט) אשר ניתן לחבר לחשבון האינסטגרם שלכם, הבוט בעצם מאפשר תרגוט של קהלים מסויימים ע"פ שימוש באשטגים, לוקיישנים ופרופילים של אנשים אחרים. לאחר שתתרגטו את קהל היעד ניתן להפעיל פעולות אוטומטיות כגון מעקב אחרי פרופילים, לייקים, תגובות בכמויות גדולות מאד ביום, היתרון של מערכת כזו היא היכולת ליצור בצורה פאסיבית חשיפה גדולה לפרופיל שלכם. 

שימו לב באיזה מערכת אתם משתמשים ומי מפעיל אותה – הרבה פעמים ע"י שימוש לא נכון אפשר להציף את החשבון בהרבה ספאם במקרה הטוב, במקרה הפחות טוב, הפרופיל שלכם ייחסם.

בהצלחה לכולם 🙂

שתפו אם אהבתם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

מומלצים עבורך

דילוג לתוכן