כיצד למצוא האשטגים מובילים שמתאימים לעסק שלכם? | Ymedia שיווק דיגיטלי

כיצד למצוא האשטגים מובילים שמתאימים לעסק שלכם?

האשטגים הם דרך מעולה לקבל חשיפה, מעורבות ועוקבים באופן אורגני לחלוטין וללא כל עלות כספית. כדאי להוסיף מספר האשטגים לכל פוסט שאתם מעלים באינסטגרם, וכך לאפשר לגולשים שאינם מכירים אתכם את האפשרות למצוא אתכם. השאלה שעולה היא כמובן כיצד למצוא האשטגים מובילים שהגולשים באמת מחפשים ובאמת משתמשים בהם, כך שתוכלו להפיק את התועלת המרבית משימוש בהם ובאופן כללי מהשיווק באינסטגרם?

מחקר האשטגים מובילים נכון - יחשוף אותכם יותר.

מחקר בסיסי

כמובן שהדרך הבסיסית ביותר היא פשוט לחשוב על מילים וביטויים רלוונטיים לתחום שלכם, ולבדוק בכמה פוסטים הם הופיעו. השתמשו בפונקציית החיפוש של האפליקציה על ידי חיפוש של מילה מסוימת ואז בחרו ב-"תיוגים" (Tags). כך תוכלו לראות האשטגים מובילים שקרובים עד מאוד למילה שחיפשתם ולקבל רעיונות חדשים. נסו כל מיני אפשרויות – מילים הקשורות לעולם התוכן או לתחום המקצועי שלכם, לאירוע מסוים שמתרחש כעת או בקרוב, למותג גדול בתחום – ועוד. סיעור מוחין קצר יועיל לכם מאוד.

מחקר מתחרים

תמיד טוב לבדוק מה המתחרים עושים, וכך לשאוב השראה ולקבל רעיונות חדשים לשימוש האישי שלכם. כך תוכלו גם לבדוק אילו האשטגים מובילים מבחינת המעורבות שהם מביאים בכל פוסט. במידה והמתחרים שלכם גם מעודכנים בתחום המקצועי, בנישה או בתעשייה שלכם, ומבינים בכל מה שמתרחש בדיגיטל, תוכלו לדעת אילו האשטגים אופנתיים ממש עכשיו בקרב הקהל שלכם ולהשתמש בזה לטובתכם.

מחקר משפיענים

באינסטגרם מסתובבים ופועלים לא מעט מובילי דעה ומשפיענים באינספור נישות ותחומים שונים. זהו רעיון טוב לעקוב אחרי משפיענים בתחום שלכם ולבדוק באילו האשטגים הם משתמשים, והרי הם מפרסמים לאותם קהלים כמו קהלי היעד שלכם. לרוב הם האנשים המעודכנים ביותר, ויודעים באילו האשטגים כדאי להשתמש. כמובן שאותם משפיענים לא רק משפיעים על גולשים בתחום, אלא גם יודעים מה הם עושים ומבינים מאוד בכל הקשור לשיווק באינסטגרם, ולכן זהו רעיון טוב לעקוב אחריהם וללמוד מהם.

מחקר האשטגים  שבהם השתמשתם

אם יש לכם חשבון אינסטגרם עסקי, תוכלו ללמוד מה יצא לכם מהאשטגים  שבהם השתמשתם. בתוך כל פוסט שפרסמתם ניתן ללחוץ על View Insights ולהגיע לעמוד שחולק אתכם תובנות חשובות הנוגעות לאותו פוסט, כולל בין היתר גם מידע אודות כמות הצפיות (Impressions) שהוא קיבל הודות להאשטגים  שבהם השתמשתם. כך תוכלו למצוא אילו האשטגים  מצליחים עבורכם ומביאים לכם חשיפה מגולשים שאינם מכירים אתכם.

שתפו אם אהבתם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
דילוג לתוכן