קידום אורגני
דף חברה שכתוב בשפה האנגלית סביר יותר שיעלה באופן אורגני בתוצאות החיפוש בגוגל. מסיבה זאת, כדאי להשתמש לכל אורך הדף במילות מפתח רלוונטיות לעסק ולתחום המקצועי שלו – בשם הדף, בתיאור, בפוסטים, בהתמחויות – וכו'. עם השנים עולה הסנכרון בין תוצאות החיפוש בגוגל לבין הרשתות החברתיות השונות, וגוגל מאנדקסת ומציגה עוד ועוד עמודים מאותן רשתות, לכן נושא הקידום האורגני במנועי החיפוש חשוב גם כשמדובר בפרסום בלינקדאין.
מיתוג ותדמית העסק
אנחנו חיים בעידן שבו השפה האנגלית היא גלובאלית ונתפסת כמקצועית יותר, ולכן טובה יותר למיתוג. זה לא במקרה שעסקים רבים, גם בארץ, רושמים את השם שלהם באנגלית – אפילו אם הקהל שלהם הוא ישראלי גרידא. באותה מידה חברות רבות, לרבות בתחום ההייטק, מפרסמות את המשרות שלהן באנגלית. בכל הקשור לתדמית ומיתוג העסק, ובפרט ברשת גלובאלית ומקצועית כמו לינקדאין – עדיף להימנע מדף לינקדאין בעברית, ולהשתמש בכל החלקים שלו באנגלית בלבד.
חיפוש באנגלית
רוב החיפוש בתוך לינקדאין מתבצע באנגלית. כאשר גולשים מחפשים עסקים בתחום מקצועי מסוים או גורמים בעלי מיומנויות מסוימות – סביר להניח שהם יעשו זאת באנגלית – גם אם הם ישראלים. זהו סוג הקהל שמכיר את הפלטפורמה הזאת ומשתמש בה. מסיבה זאת, באמצעות דף באנגלית תוכלו להגדיל את החשיפה, הפניות והלידים שתקבלו.
חשיפה בינלאומית
במידה ואתם מעוניינים לשווק את השירותים שלכם גם בחו"ל, או שאתם מעוניינים ליצור שיתופי פעולה עסקיים עם אנשים שאינם ישראלים, חשיבות השימוש בשפה האנגלית רק עולה. במצב זה, גם דף שמשלב בין עברית לאנגלית אינו אידיאלי, ומומלץ להקפיד להשתמש באנגלית בלבד. כך תקנו לעסק שלכם ארשת של רצינות, רלוונטיות ומקצועיות.
שילוב בין עברית לאנגלית
שילוב בין לינקדאין בעברית ללינקדאין באנגלית בכל זאת יכול להצליח, ובמיוחד אם אין לכם כוונה לפנות לקהל בינלאומי, אלא להישאר בתחומי המדינה שלנו בלבד. תוכלו לשזור גם מילות מפתח בעברית בנקודות אסטרטגיות בדף, לרבות בשם הדף. זאת אופציה שאפשר לשקול, אך ההמלצה שלנו נותרת בעינה – דף באנגלית בלבד.
איך לינקדאין קשורה ללידים איכותיים – ואיך ממנפים את זה נכון?
בעולם של שיווק דיגיטלי שמבוסס על פלטפורמות חברתיות רוויות הסחות דעת, לינקדאין היא אי של פוקוס עסקי. לידים שמגיעים מלינקדאין הם לרוב בשלים יותר, מדויקים יותר, ובעלי כוונת רכישה גבוהה יותר – במיוחד כשמדובר בשירותים לעסקים (B2B), פתרונות מקצועיים, הדרכות, תוכנה, שיווק וכדומה. השילוב בין פרסום ממוקד לפי תפקידים, תחום עיסוק, אזור גאוגרפי, ותחומי עניין – יחד עם תוכן מקצועי שמוצג בפרופיל – מייצר סביבה אידיאלית ליצירת פניות אמיתיות.
עסקים שמשכילים לנצל את הפרופיל, דף החברה והפוסטים בצורה אסטרטגית, לא רק מגדילים את כמות הלידים – אלא מעלים דרמטית את האיכות שלהם. חשוב לזכור: לינקדאין היא גם פלטפורמת trust, מה שאומר שלקוח פוטנציאלי יבחן אתכם גם לפי איך שהעמוד שלכם נראה, איך שאתם כותבים, עם מי אתם מקושרים – והאם אתם משדרים ערך אמיתי.