5 יתרונות גדולים של פרסום בלינקדאין

אמנם לארצות הברית קוראים "ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות", אך כשמדובר בעולם העסקי – אולי כדאי להעניק את התואר הזה דווקא ללינקדאין. אם הקהל שלכם הוא עסקי ומקצועי במהותו, זוהי ללא ספק הרשת החברתית שמתאימה לכם. בכל הקשור ליצירת קשרים עסקיים ולפנייה לאנשי מקצוע שונים – היא בהחלט מיוחדת וחסרת תחליף.

תוכן עניינים

1. טירגוט עסקי מדויק וממוקד להפליא

לינקדאין מאפשרת לכם לטרגט אנשים שעובדים ועוסקים בתחומים עסקיים שונים ומשונים, לרבות בעלי תפקיד מסוים באותו תחום. כל מי שעוסק בפרסום בפייסבוק יודע כמה קשה להגיע לאותם אנשים סתם כך ללא רשימה מדויקת. זוהי אפשרות אדירה לכל מי שמעוניין לשווק שירותים ומוצרים B2B – מעסק לעסק, ולאו דווקא מעסק לצרכן. תוכלו לבחור לטרגט לפי משרה, וותק, שם חברה, גודל חברה, תחום עסקי, מיומנויות וכישורים, תואר אקדמי – ועוד.

2. פוטנציאל לתוצאות גבוהות

לא רק שקיימת היכולת לטרגט את אותם אנשים מהעולם העסקי, אלא שאתם גם תופסים אותם בשלב שבו הם גולשים כמובן בלינקדאין, ומשמעות הדבר היא שהם כבר מצויים במיינדסט מקצועי ועסקי, ועובדה זאת מעלה את רמת הרצינות שלהם ויכולה לשפר את התוצאות שלכם. מחקרים מצביעים על כך שאחוז ההמרות בפרסום בלינקדאין הוא גבוה במיוחד – כ-60% – נתון לא מפתיע אפוא, אך בהחלט מדהים לכל הדעות.

3. נטוורקינג עשיר

בלינקדאין ניתן למצוא כמות אדירה של אנשים רציניים מכל תחום שניתן להעלות על הדעת. הם כמעט כולם כבר שם, רק מחכים שתיצרו איתם קשר בדרך זאת או אחרת. באופן כללי, כל בעל עסק מכיר בחשיבות של יצירת שיתופי פעולה והכרה של אנשים בתחומים מקצועיים שונים, לרבות כמובן התחום שלו. המהות של הרשת החברתית העסקית הזאת היא בסופו של יום לאפשר לאנשים להכיר אנשי מקצוע בעלי כישורים, לתקשר איתם וליצור שיתופי פעולה.

4. ריטרגטינג ושימוש בפיקסל

ממש כמו בפרסום בפייסבוק, גם כאשר אתם מפרסמים דרך לינקדאין תוכלו להשתמש בפיקסל ייעודי, וכאן קוראים לו Insight Tag. חלק מהמודעות שניתן ליצור מפנות לאתר חיצוני, בו ניתן לשתול את אותו קוד בלתי מזיק, שמנטר את הגולשים שמגיעים אליו דרך הקמפיין, ומאפשר לכם לשווק להם מחדש בעתיד. כמובן שהקוד הזה יעזור לכם גם לרכוש מידע חשוב אודות קהל היעד שלכם בלינקדאין ולעקוב אחרי המרות בקמפיין.

5. פרסום טבעי

המודעות הממומנות שיוצרים במערכת הפרסום של לינקדאין מוצגות בדף הבית של הגולשים שמהווים חלק מהקהל של הקמפיין. משמעות הדבר היא שהן מופיעות באופן טבעי בין פוסטים אורגניים לחלוטין של משתמשים שאחריהם הם בחרו לעקוב, ממש כמו בפייסבוק. אמנם אותן מודעות הן כמובן שיווקיות באופיין, אך הטבעיות של הפרסום עוזרת להן להתקבל באופן חיובי ופתוח יותר. בנוסף לכך, אחת מאפשרויות הפרסום בלינקדאין נקראת InMail, והיא מאפשרת לשלוח הודעות לתיבת ההודעות של האנשים שבקהל. גם במקרה זה, ההודעה מוצגת באופן טבעי בין ההודעות האחרות של הנמען, ממש כמו שאר ההודעות מאנשי הקשר הרגילים שלו.

Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226