פרסום בלינקדאין: איך יוצרים קמפיין לינקדאין שמביא תוצאות

לינקדאין היא פלטפורמה נהדרת ליצירת קשרים עסקיים, מציאת עבודה חדשה וגיוס עובדים. 
בעלי עסקים המספקים שירותים למגזר העסקי ואינם מפרסמים בלינקדאין, מפספסים הזדמנות להגיע לקהל לקוחות ממוקד ואיכותי. פרסום בלינקדאין יכול אולי להיראות טיפה מפחיד אבל במאמר הבא תגלו שהשד לא כזה נורא.
אז נכון, יש לך הרבה על הראש…עד שלמדת להסתדר עם פייסבוק וגוגל, עכשיו צריך ללמוד פלטפורמה חדשה? אז התשובה היא כן.  
במידה ואנו מעוניינים להגיע למגזר העסקי, פרסום בלינקדאין מאפשר לנו להגיע בצורה ממוקדת למקבלי החלטות ודרגים גבוהים בחברות וארגונים.

במאמר הזה, נלמד יחד איך ליצור קידום ממומן מוצלח בלינקדאין שמביא תוצאות, תוך התמקדות בכללי ברזל שכל מפרסם חייב להכיר.

תוכן עניינים

1. התמקדו בהצעה שתהיה בעל ערך רב לקהל היעד.

שנייה לפני שנבנה את הקמפיין, חשוב שנתמקד בתוכן המודעה. בדומה למודעות פייסבוק, גם פרסום בלינקדאין מאפשר יצירת טפסי לידים למילוי מהיר ואוטומטי. אומנם, לפני שניצור את טופס הלידים, עלינו להחליט איזה הצעה נוכל לתת. 

חשבו מה הם הדברים שבאמת חשובים לקהל היעד שלנו, איזה מידע יעניין אותם? מה יתפוס את תשומת ליבם ואיך אתם יכולים לתת להם ערך אמיתי.

מענה על השאלות הללו יעזרו לך לבחור מודעת פרסום שימשכו את קהל היעד שלנו. לדוגמה, שיחת ייעוץ ללא עלות, Ebook, פגישת היכרות וכדומה.

2. בניית הקמפיין

אחרי שהחלטנו מה תהיה ההצעה שלנו, ניתן לגשת לבניית הקמפיין ויצירת טופס הלידים. כדי להתחיל, נכנס לדף הבית של פרופיל הליקדין. נבחר ב"work" ולאחר מכן לחצו "Advertise" בחלון שנפתח בצד ימין. 

פרסום בלינקדאין – לחצו על Asvetise כדי להתחיל לפרסם

בעמוד הבא נלחץ על "Create Ad".

כשממשק הפרסום של לינקדין נפתח, נלחץ על "Create a Campaign" ונבחר את סוג המודעה "Ad Type and Format".

בחרו ב"Sponsored Content"

בעמוד הבא, נבחר את מטרת הקמפיין. במאמר הזה נתמקד בקמפיין לידים ולכן נבחר ב"Collect Leads Using LinkedIn Lead Gen Forms".

השלב הבא הוא בחירת פורמט למודעה. נוכל להשתמש בשלוש אופציות: מאמר, קרוסלה (כמו בפייסבוק) או וידאו. בחירה בפורמט הנכון משתנה בהתאם לתעשייה ולמאפייני קהל היעד שלנו.

אם אינך בטוח באיזה פורט להשתמש, מומלץ לבחור את כל שלושת המודעות למשך 14 יום ולבצע A\B. כך נוכל לקבוע איזה פורמט הניב תוצאות טובות יותר. 

3. ניסוח מודעת הקמפיין

לאחר שבחרת את סוג הפורמט, עליך לנסח את תוכן המודעה. ניתן להשתמש בתוכן קיים או ליצור ניסוח חדש. חשוב להקפיד על התאמה בין הקריאייטיב להצעה שבמודעה. התאמה גבוהה תקל על קהל היעד להבין את המסר אותו נרצה להעביר ותגדיל את אחוזי ההמרה של הקמפיין.

4. בניית טופס הלידים

לאחר שניסחנו את המודעה, עלינו לבחור קריאה לפעולה ("call to action"). בחרו בקיראה לפעולה המבוססת על הפעולה שתרצו שקהל היעד יבצע בשלב הבא. 

בעמוד זה נוכל ליצור תבנית לטופס הלידים ולבחור את המידע הבסיסי שיכלול כמו שם, מספר טלפון וכתובת מייל. בנוסף, כדי לאתר לידים אוכתיים במיוחד, ניתן להוסיף כמה שאלות כמו "מה הם האתגרים הכי גדולים שלך?".

כדי ליצור תבנית לטופס הלידים בחרו ב"Create New Form Template" בפינה הימנית העליונה. בחלון שיפתח, הוסיפו שם לטופס, הציגו את ההצעה שאיתה נריץ את הקמפיין, הכניסו את פרטי מדיניות הפרטיות שלכם ולחצו המשך "Next". 

עכשיו, נחליט איזה מידע נרצה לאסוף בעזרת טופס הלידים שיצרנו. בדומה לקמפיין לידים ממומן פייסבוק, גם כאן ברירת המחדל היא שם מלא וכתובת מייל. השדות שנסמן יתמלאו באופן אוטומטי אצל כל ליד על בסיס המידע שבפרופיל האישי שלו.

כדי להוסיף שאלה, נגלול מטה את העכבר ונבחר ב"add questions to your form" ולסיום "Next".

בשלב האחרון ביצירת טופס הלידים, ננסח את דף התודה שכל ליד יועבר אליו לאחר שהשאיר פרטים. מומלץ להוסיף לינק לאתר ב"Link to your website" ולבחור בקריאה לפעולה  שנוכל להציג לאחר שלקוחות פוטנציאלים השאירו פרטים. 

5. טרגוט קהל היעד, הצעת מחיר ותזמון

כדי להפיק את התוצאות המרביות מקפיין הלינקדאין שלנו נזדקק לטרגט קהל יעד ממוקד ורלוונטי. פרסום בלינקדאין שנעשה בצורה טובה, מתייחס לטרגוט שהוא מעבר להגדרות התפקיד, סוג התעשייה והמיקום של קהל היעד. 

ניתן לבצע טרגוט מעמיק יותר על ידי בחירת קהלים הפעילים בקבוצות ספציפיות ועל פי בחירת עובדים בחברות וארגונים ספציפיים. לאחר שסיימנו לטרגט את קהל היעד, מומלץ לשמור את קבוצת הקהל לשימוש עתידי "save the audience for future LinkedIn ad campaigns". שמירת קבוצות קהלים תעזור לנו לעשות סדר, לחסוך זמן בבניית קמפיינים ובעיקר להסיק איזה קבוצת קהלים הכי ממירה.

בשלב הבא, עלינו להגדיר את התקציב ולתת הצעת מחיר. אחת הטעויות הנפוצות שעסקים רבים מבצעים היא בחירת תקציב שאינו מתאים. במידה ומדובר בקמפיין לינקדאין ראשוני, מומלץ להתחיל עם לפחות 50$ ליום. 

הצעת המחיר מושפעת מאוד מההמלצה שתתקבל מלינקדאין, אבל ההמלצה היא להעלות את הצעת המחיר בדולר אחד כדי שהמודעה שלנו תקבל תעדוף.

ניתן להתאים את הצעת המחיר בהתאם לשיפור בביצועי הקמפיין והירידה בהמלצה להצעות המחיר שניתנת על ידי לינקדאין. במידה ויש הרבה פעילות ומערבות במודעה שייצרנו, נירא את השינוי בהצעת המחיר. 

לאחר שהגדרנו את התקציב והצעת המחיר, עלינו להגדיר את לוח הזמנים בה תפעל המודעה. ניתן לבחור בתאריך התחלה וסיום לקמפיין וניתן לבחור בהתחלה מיידית. לבסוף, נבחר בתקציב המקסימאלי שנהיה מוכנים להשקיע בקמפיין כולו "Total Budget".

שנייה לפני שניתן אור ירוק, הקפידו לבצע בקרה כדי למנוע טעויות לא נעימות בהגדרת הקמפיין.

5. מעקב אחר הקמפיין ואיסוף פרטי הלידים.

לאחר שקמפיין יצא לדרך, נקפיד על מעקב צמוד לאורך 14 הימים הראשונים.

כדי לבצע את המעקב, נכנס לקמפיין מנג'ר, נבחר בלשונית "Campaign Performance". שימו לב לKPI (key performance indicators) כמו CTRCPC וכמות הלידים שקיבלנו.

כדי לייצא את פרטי הלידים שהתקבלו בקמפיין הלינקדאין לטבלת אקסל, לחצו על "Account Assets" ובחרו ב"Lead Gen Forms".

בדף שיפתח, בחרו בטופס הלידים הרלוונטי (במידה ואתם מריצים כמה קמפיינים) ולחצו על "Download Leadsתחת עמודת הפעולות (Actions column).

פרסום בלינקדאין בונוס – כדי להפיק את המיטב מכל ליד וליד, הקפידו לחזור לכולם במהירות האפשרית, כאשר העסק שלך עוד טרי בתודעת הלקוחות והם מצפים שיחזרו אליהם. 

Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226