אז מה בדיוק עושה משרד פרסום באינטרנט? (שאתם לא יכולים לעשות בעצמכם)

בעלי עסקים רבים תוהים למה הם באמת צריכים משרד פרסום מקצועי, ומה הוא עושה שהם לא יכולים לעשות בעצמם? זאת שאלה לגיטימית וחשובה. פרסום הוא תחום מורכב ומאתגר שמצריך ידע, ניסיון והבנה. הוא כולל מגוון של רבדים שונים שיש לספק להם מענה מקצועי ומדויק, וכמובן שבשביל זה צריך אנשי מקצוע שלמדו את התפקיד שלהם – וחיים אותו יום-יום, אחרת התוצאות יהיו בהתאם. להלן דוגמאות לכמה מהשירותים הבולטים שתוכלו לקבל ממשרד פרסום באינטרנט.

תוכן עניינים

מיתוג וגראפיקה

כל משרד פרסום באינטרנט מעסיק גרפיקאים שמטרתם לעצב את כל האמצעים והנכסים הוויזואליים של העסק בדיגיטל, כמו למשל לוגו לעסק, תמונת קאבר לעמוד העסקי, מודעות ממומנות, סטורי לאינסטגרם, עיצוב דפי נחיתה – וכו'. זהו ללא ספק אחד מהמרכיבים החשובים ביותר של פרסום בערוצים הדיגיטליים, וכזה שמצריך עבודה מקצועית של מעצבים גראפיים מן השורה הראשונה. בעלי עסקים רבים בוחרים להסתפק בפרסום תמונות סטוק חינמיות, ללא עיצוב או השקעה של חשיבה בדבר התדמית והזהות המותגית של העסק, ולרוב נוחלים אכזבה מהתוצאות שהם מקבלים.   

שיווק ברשתות החברתיות

שיווק ברשתות לא מסתכם רק בלהעלות פוסט מעת לעת או לעשות קידום ממומן בסיסי מאוד, ומצריך אנשי מקצוע שחיים ונושמים את הרשתות החברתיות למיניהן – פייסבוק, יו-טיוב, טוויטר, אינסטגרם, סנאפצ'ט, לינקדאין – וכו'. העיסוק בתחום מצריך הבנה מעמיקה של הדינאמיקה בין העסק לבין הגולשים, הכרה של דפוסי גלישה ושל הממשקים השונים. משרד פרסום באינטרנט מעסיק מנהלי מדיה חברתית ומנהלי קמפיינים שמטרתם לכתוב בצורה קריאייטיבית ומעניינת, לבנות קמפיינים ממוקדים, לאתר את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולתקשר איתם.

קידום אתרים אורגני וממומן

קידום אתרים אורגני (SEO) וקידום אתרים ממומן (Google Ads) הם תחומים אדירים שמצריכים ידע מקצועי רב, אחרת אין אפשרות אמיתית לבצע אותם כהלכה. הם הלחם והחמאה של משרדי פרסום רבים, שמעסיקים מקדמים מומחים בשני התחומים. ההשפעה האפשרית של ערוצי השיווק הללו על הצלחת העסק בזירה האינטרנטית היא גדולה מאוד – וכדאי מאוד להתייחס אליהם בהתאם. הם נוגעים בממשק המשתמש ובחוויית המשתמש באתר, במהירות הגלישה, בעיצוב גראפי, בכתיבת תכנים, ביצירת שיתופי פעולה עם אתרים אחרים, ביצירת פרופיל קישורים עשיר, במחקר מילות מפתח ובניהול קמפיינים ממומנים וממוקדים להפליא.

בניית אתרים ודפי נחיתה

אמנם קיימות היום פלטפורמות בקוד סגור ליצירת אתרים ודפי נחיתה ללא עלות, או לחילופין בעבור עלות סמלית יחסית, אך אי אפשר להתחרות באתר תדמית או בחנות אינטרנטית מקצועית ומעוצבת. משרד פרסום באינטרנט יעסיק בוני ומעצבי אתרים בפלטפורמות מתקדמות כגון וורדפרס, על מנת לבנות ללקוחות שלו את האתרים הטובים והאינטראקטיביים ביותר, עם דגש על עיצוב מושך, פונקציונאליות גבוהה וחוויית משתמש יוצאת דופן. כל עסק, חברה או ארגון שמכבדים את עצמם צריכים נכס אינטרנטי שכזה, וגם במקרה הזה חשוב להשתמש בשירותים מקצועיים, ולא להתפשר על חלופות זולות ופשוטות יותר.

שילוב כלים – OSS

משרד פרסום באינטרנט יכול להיות הבית לכל הצרכים הדיגיטליים שלכם – One Stop Shop. במקום להתרוצץ בין משרד למשרד, המקום הנכון עבורכם יוכל לרכז את כל השירותים שאתם צריכים – מניהול דף עסקי ועד לבניית אתר חדש. כך תוכלו לייעל את השיווק וגם להקל על עצמכם, כשהמטרה הסופית היא כמובן להביא לידים ומכירות ולפתח את העסק. בנוסף, חשוב לדעת שפרסום באמצעות משרד אחד ויחיד יעזור לשיווק להיות אחיד יותר, וששילוב בין ערוצי השיווק השונים, כמו למשל בין פייסבוק לגוגל, עוזר להניב תוצאות טובות יותר וליצור שיווק עגול ומקיף – וגם זאת קל יותר לעשות כשכל השירותים מרוכזים במקום אחד.

Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226