לידים ללימודים

לידים ללימודים

בעולם האינטראקטיבי של היום, עשרות מוסדות לימוד ומדריכי קורסים דיגיטליים מחפשים אחר לידים איכותיים ומניבים. בדרך לשם, הם נוטים לבזבז תקציבי עתק ולקבל תוצאות בינוניות מינוס, מה שמביא לתחושת תסכול בעיקר והפסדים של זמן וכסף. אנו ב-YMEDIA רוצים לשתף אתכם בשיטה המהפכנית והמוכחת – שבעזרתה אנו מייצרים עשרות לידים ללימודים מדי יום! עבור מגוון רחב של לקוחות בתחומי הלימוד, ההדרכה וההשכלה הגבוהה. כיצד אנו עושים זאת? ואיך בדיוק נוכל לגרום לזה לקרות גם אצלכם? המשיכו לקרוא!

השיטה ליצירת לידים ללימודים

תשכחו מבזבוז תקציבי שיווק בלתי נגמרים בפייסבוק ובאינסטגרם, בתחום הלימודים אתם מחפשים אנשים רציניים, כאלה שמלאים במוטיבציה ויהיו בעצם "לידים חמים" עבורכם, כאלו שרק מחפשים היכן לסגור את הקורס או התואר הבא שלהם. ברשתות החברתיות תתקלו בתחרות קשה, שהחשבון שלה מאוד פשוט:

שילמת יותר = נחשפת יותר = קיבלת יותר לידים (כמות ולא איכות)

אז איך שוברים את המשוואה הזו?

אנו ב-YMEDIA מחזיקים בכותבי תוכן מהשורה העליונה, כאלו המתמחים בעולמות הקוד, הפיתוח, הסייבר, הפיננסים, עריכת דין, שיווק ועוד. אנו מנתבים את כותב התוכן המדויק עבור כל לקוח, זאת על מנת לבנות עבורו מספר כתבות תוכן מקצועיות, ממש כמו כתבה עיתונאית לכל דבר. כותב התוכן עורך שיחה עם הלקוח, חוקר את הנושא לעומק ומבצע מחקר מתחרים – כשהתוצאה היא כתבה מלאה בתוכן מקצועי, שיווקי ואיכותי, כזה שימשוך בדיוק את קהל היעד שהלקוח מעוניין בו. את הכתבות אנו מפרסמים בצורה מושכלת ומדויקת בפלטפורמות המובילות בתחום – האאוטבריין והטאבולה, אשר ידועות באיכות שלהן. בנוסף, אנו מפרסמים באתרים נבחרים כמו THEMARKER, YNET, כלכליסט, MAKO ועוד. לכל כתבה מתלווה טופס לידים מושך ובולט לעין, בעזרתו יוכלו הגולשים להשאיר פרטים ולהחשב כ"ליד חם" שרק מחכה לשיחת הטלפון שלכם ולסגירה המיועדת.

מה זה אאוטבריין?

הפרסום באאוטבריין מחייב יצירת כתבה אובייקטיבית, מקצועית ואיכותית הדומה בצורתה לכתבות עיתונאיות רגילות – אם על ידי ניסוח הכותרת, מבנה הכתבה ומוסר ההשכל, כך שמטרתה להביא לקורא תוכן מעניין וחשוב עבורו. ניתן לעשות זאת על ידי דיון מעמיק בנושא מסוים או עיסוק בתופעה שכיחה, בנוסף כל כתבה תציין בתוכה את שמו של בעל העסק (הלקוח) ותציג את המוצר או השירות שלו בצורה שתתכתב עם ערך הכתבה, כאשר השימוש בשמו של בית העסק יענה על צורך מסוים או יהווה כפתרון לשאלה כואבת של הגולש (הליד הפוטנציאלי). אלא שבניגוד לפרסומות רגילות וקמפיינים ממומנים, הכתבה שתתפרסם באאוטבריין תהיה פחות שיווקית ויותר אובייקטיבית ובעלת ערך לקורא (אחרת היא לא תאושר לפרסום באאוטבריין מלכתחילה), מי שקורא אותה לא בהכרח ירגיש שמנסים "למכור" לו מוצר או שירות כלשהו, פה טמון הקסם. לאחר שהכתבה תהיה מוכנה, פלטפורמת אאוטבריין תאפשר לשלב אותה באתרי תוכן מובילים ואיכותיים, כמו למשל “מאקו”, “YNET”, “דה מארקר”, “כלכליסט” ועוד.

מה זה טאבולה?

בגדול, יש הרבה קווי דמיון בין פלטפורמת הטאבולה לאאוטבריין, שתיהן נחשבות לאחראיות על פרסום תוכן איכותי, מקצועי ואובייקטיבי עבור הגולשים. בנוסף, שתיהן מספקות בעזרתו לידים חמים ואיכותיים ברמות הגבוהות ביותר עבור הלקוחות המשתמשים בהן. גם כאן, הכתבות הנכתבות עבור פרסום בטאבולה אינן מנסות “לדחוף” לקניית המוצר – אלא מנוסחות ובנויות בדומה לכתבה עיתונאית של ממש. פרסום כתבה כזו יציג סיפור הצלחה או אינפורמציה המעניינת את הקוראים ומספקת להם ערך מוסף, לצד אזכור המוצר או השירות שלכם.

ממש כמו האאוטבריין, גם כתבות התוכן המתפרסמות בטאבולה מקודמות באתרים המובילים בארץ, כאלו שמגיעים לרוב האוכלוסייה בישראל. כתבות הטאבולה האיכותיות מופיעות כ"המלצות תוכן" בסופה של כל כתבה המתפרסמת באתר המוכר, אם תחת הכותרת “כתבות נוספות”, או “מרחבי הרשת”. כל כתבה כוללת בתוכה טופס לידים בולט לעין, בו קוראי הכתבה יוכלו להשאיר שם, טלפון וכתובת מייל – ולהישלח כ"ליד חם" בזמן אמת ללקוח.

מחיר לידים ללימודים

כל הלידים שאנו מספקים מגיעים מקמפיינים חיים בזמן אמת, המתקבלים מכתבות ממוקדות ומותאמות לקהל היעד של הלקוח. אנו מתחייבים ללידים איכותיים, כאלו שתוכלו בעזרת שיחת מכירה אחת פשוטה לסגור עסקה ולרשום אותם לקורס או התואר שאתם מספקים. לכן, המחיר עלול להיות גבוה יותר מהמחיר אותו תקבלו על ליד המתקבל מקמפיין פייסבוק או אינסטגרם, אך מילה שלנו – זוהי איכות ללא פשרות.

מה שאומר שאת מחיר הליד והרבה מעבר לכך, תכסו כבר בסגירת העסקה הראשונה שתתקבל!

לידים ללימודים לא ממוחזרים

אצלנו ב-YMEDIA תקבלו עשרות לידים איכותיים בזמן אמת! אנו מתחייבים להעניק אותם אך ורק לכם, כפי שהוסכם. מה שאומר, שאין אצלנו דבר כזה למחזר לידים או לשלוח לידים שכבר יצרו עימם קשר. המטרה שלנו היא משותפת, ככל שאתם תסגרו יותר – כך אנו נרוויח בהתאם.

אז הגיע הזמן לשנות את המשוואה – ביחד,

הצטרפו לשירות שלנו עוד היום ותיהנו מלידים ללימודים איכותיים שסוף סוף יעניקו תגמול להשקעה שלכם.

המחיר לליד שהתעניין בלימודים נע בין 45-90 ₪ לליד ומשתנה בהתאם לתחום הלימודים ולרמות התחרות בו
ישנם 2 סוגי משפכים עיקריים שחברתנו מפעילה בתחום הלימודים: 1. משפך pull – כתבה שיווקית בנושא תחום הלימודים שהגולש נחשף אליה בתוך אתרי חדשות 2. משפך push – דף נחיתה ייעודי לקורס אשר הגולש נחשף אליו בחיפוש אקטיבי
יחסי המרה לסגירת עסקה בתחום הלימודים כמובן משתנה בכל תחום, עיקר ההשפעה על יחס ההמרה הוא המחיר שמוצע לקורס, יחסי ההמרה נעים בין 10-25%
כל הלידים שמיוצרים ע״י חברתנו בתחום הלימודים ניתנים בבלעדיות עם בקרת כפילות לידים של המערכת שלנו כך שלא יוכל להיווצר מצב שעוד מכללה תקבל את הלידים שלכם
חשבנו שיעניין אותך גם

דרגו את התוכן שקראתם בעמוד:

לחצו כאן ובחרו את מספר הכוכבים על מנת לתת דירוג!

דירוג ממוצע 0 / 5. תוצאות דירוג: 0

אין דירוג לתוכן בינתיים, לחץ ותהיה הראשון לדרג!

אם אהבתם את התוכן

שתפו כדי שגם אחרים יוכלו לקרוא 😊

חזרה לנושא שעניין אתכם:

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226