מהו קידום אתרים ממומן

תהיתי אי פעם למה גוגל מחלקת את הכלים שלה בחינם?
אולי אפילו התגנבה לך מחשבה שגוגל זה בכלל עמותת חסד?
אז זהו שלא. הכלים של גוגל הם החכה הכי טובה בעולם ללקוחות פוטנציאלים, 
בגלל זה, לא פלא שגוגל מחזיקה שק מלא בכל הלקוחות של הגלובוס, פחות או יותר.
ועם השק הזה היא פונה לעסקים ומציעה להם, איך לא? קידום ממומן.
מה זה קידום ממומן? כמה זה עולה והאם זה מתאים לעסק שלך? כל הפרטים כאן למטה.

על מנת לקדם אתר אינטרנט בגוגל, ניתן לבחור כיום בקידום ממומן או בקידום אורגני. כמו כן, ניתן לשלב בין שני סוגי דרכי הקידום. קידום איכותי בדרך נכונה ומתאימה הוא דבר חשוב מאוד, שכן, הוא זה שיקבע את כמות הגולשים שיחשפו אל האתר שלכם, בעת חיפוש רלוונטי בגוגל

מהו קידום אתרים ממומן?

החיפוש של גוגל עובד כל יום שעות נוספות כדי לענות תשובות לגולשים. אנשים מחפשים בגדים, נעליים, ריהוט, רכבים, ומקבלים תשובה בעמוד התוצאות.ברור שמי שמופיע הראשון יש לו את הסיכוי הכי גבוה לזכות בלקוח, שבדרך כלל מגיע עם הארנק ביד.אז מיהו 'בר המזל' שזוכה לקבל את המקום הראשון או השני?בדרך כלל גוגל מדרגת את האתרים לפי איכות התוכן, כך שאם אני אכתוב בחיפוש "המדריך לרכישת פינצטה" אני אקבל את התוכן שנחשב הכי איכותי מבחינת גוגל לשאילתה הזו.זה מה שקוראים לו 'שיווק אורגני' שמשמעותו לייצר תוכן מקורי ואיכותי שגוגל תתייחס ותדרג גבוה.הדרך השנייה להופיע בתוצאות החיפוש למעלה היא על ידי קידום בתשלום.

קידום אתרים ממומן מתייחס לפרסום בפלטפורמה של Google ומתבצע בכלי שנקרא Google Ads, הפרסום נעשה ע"י הגברת התנועה הנכנסת לאתר ממנוע חיפוש גוגל, ניתן לפרסם את הנכס הדיגיטלי שלכם באמצעות מודעות טקסטואליות במנוע החיפוש הרגיל, או באמצעות פרסום מודעות ויזואליות, באנרים וסרטונים קצרים אשר מופיעים באתרים שונים ברשת. בניגוד לקידום האורגני, קידום ממומן מכוון למודעות הממונות בגוגל. מודל התשלום המרכזי בקידום ממומן מתנהל בצורה של מכרז אשר משמעותו היא שהמפרסם משלם פר הקלקה על המודעה המובילה אל העסק שלו (PPC – pay per click). על מנת שהמודעה הממומנת של העסק תופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל בעת חיפוש רלוונטי, יש צורך לבצע מספר פעולות קידום כגון: מחקר קהל יעד, חקר מילות מפתח, אופטימיזציה של כותרות, קופירייטינג, כתיבת תוכן מקצועי ועוד…

הכותרת במודעות שלכם יכולה להיות באורך של עד 25 תווים והטקסט אמור להיות באורך מקסימלי של עד 35 תווים לכל שורה או שתי שורות. בכדי שמודעה תגרום לגולשים להקליק עליה, עליה להיות מושכת ואטרקטיבית, יש צורך להקפיד על יצירת מודעה בצורה נכונה, בעברית תקנית וברמה גבוהה. ניתן לשלב במודעה מבצע גדול או להדגיש כמה כדאי להיכנס לאתר האינטרנט שלכם. יש להקפיד על מודעה אמינה, על מנת שהלקוחות שיבחרו להיכנס לאתר לא ירגישו מרומים.
Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226