מדריך קצר: איך מתקינים על המחשב פונטים בעברית בחינם?

מצאתם פונטים בעברית להורדה ואתם מעוניינים להתחיל להשתמש בהם בתוכנות השונות, כמו Microsoft Word, Photoshop ו-Illustrator? מדובר בהליך פשוט למדי, שלא מצריך אוריינטציה טכנולוגית עמוקה. עקבו אחרי השלבים הבאים ותוכלו לעשות זאת בקלות.

תוכן עניינים

שחרור הקבצים

פונטים מגיעים לרוב בקובץ zip קלאסי ויש לחלץ ולפתוח אותם על ידי תוכנות חינמיות כגון WinRAR או WinZip.

התקנת הפונטים בוינדוס

כשמדובר ב-Microsoft Windows מסוג Vista והלאה, יש ללחוץ לחיצה ימנית על הקובץ ואז ללחוץ על "התקן". במידה ומדובר במערכת הפעלה XP, יש להעתיק את קבצי הפונטים אל תוך תת-תיקייה Fonts שנמצאת בתוך תיקיית Appearance and Themes או Appearance and Personalization שבלוח הבקרה.

התקנת הפונטים ב- MacOS X

 במידה ויש לכם מקינטוש ולא PC, יש ללחוץ לחיצה כפולה על הפונטים שאותם אתם רוצים להתקין – אז יפתח חלון תצוגה מקדימה ושם יש ללחוץ על כפתור "התקן פונט". ניתן גם לבחור את הקבצים ולגרור אותם אל תוך תוכנת ה-FontBook הקיימת בחלק מהגרסאות של מערכת ההפעלה. במידה ו-FontBook לא קיימת במערכת ההפעלה של המקינטוש שלכם, יש להעתיק את הקבצים לתת תיקייה Fonts שבתיקיית Library.

וובפונט – פונטים לאתרים בלבד

פונטים מחולקים באופן רשמי לפונטים לשימוש במחשב, פונטים לשימוש באתר אינטרנט ופונטים לשימוש באפליקציה. הפונטים הנ"ל, בעלי סיומת otf, הם פונטים שמיועדים להתקנה על מחשב. במידה והורדתם פונטים לשימוש באתרי אינטרנט (web) בעלי סיומת ttf – אין אפשרות להתקין אותם על המחשב, ודרכי הפעולה הנ"ל לא יעבדו. על מנת להטמיע פונטים מסוג אלו, יש צורך בידע בתכנות – יש להעלות את הקבצים לשרת, לקשר את הקבצים לאתר ולקרוא להם דרך פקודת CSS.

Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226