איך יודעים מתי קידום אתרים הוא אכן מקצועי | Ymedia שיווק דיגיטלי

איך יודעים מתי קידום אתרים הוא אכן מקצועי

קידום אתרים אורגני הוא מלאכה שמצריכה זמן בשביל להתבצע כמו שצריך. בעלי עסקים שעובדים עם חברת קידום אתרים עשויים לתהות במרוצת הזמן האם הקידום של האתר שלהם מבוצע על הצד הטוב ביותר. ישנם מספר אינדיקטורים שעוזרים לדעת האם הקידום שמבצעים עבורכם הוא אכן מקצועי – או שלא.

כך תדעו מתי קידום האתר שלכם מקצועי

קביעת יעדים ריאליים

חברות שמבטיחות טיפוס זריז באופן קיצוני במעלה תוצאות החיפוש לרוב אינן חברות מקצועיות ויש לנקוט משנה זהירות לפני שבוחרים לעבוד איתן. קידום אתרים מקצועי אינו פועל באופן הזה, וגם אם רואים תוצאות בפועל – הן לא צפויות להחזיק מעמד ועשויות במצבים מסוימים אף לגרור קבלת עונשים מגוגל. קידום אתרים לוקח זמן וחברה מקצועית מבהירה מבעוד מועד שכך זה מתבצע וקובעת יעדים ריאליים למימוש.  

דוחות תקופתיים ומפורטים

קידום אתרים מקצועי כולל גם הפקה של דוחות תקופתיים ללקוח. דוחות אלו מציגים היכן האתר ממוקם בתחרות על מספר מילות וביטויי מפתח, מסבירים מהי בדיוק עבודת הקידום שנעשתה וצפויה להיעשות ומציגים נתונים נוספים הקשורים לטראפיק לאתר, שיעורי הקלקה, אחוזי נטישה, ביטויי מפתח יעילים – ועוד. הנתונים שופכים אור על הנעשה, ובאמצעותם הלקוח יכול להישאר עם היד על הדופק ולראות את ההתקדמות ההדרגתית בתוצאות. אין ספק שמדובר באינדיקטור לקידום אתרים מקצועי.

מיטוב התוכן באתר

תוכן מהווה חלק משמעותי בעולם ה-SEO, והנתח שלו בעוגה רק מתרחב עם הזמן. חברת קידום רצינית מבינה זאת ומשקיעה זמן בכתיבת מאמרים איכותיים ובשיפור התוכן הכללי באתר, לרבות קופירייטינג ברמת המיקרו-קופי. אם אתם רואים את השינויים וההתקדמות ברמת, כמות ואיכות התוכן באתר שלכם, כנראה שמדובר בקידום אתרים מקצועי.

עלייה הדרגתית בתוצאות

אי אפשר להתחרות עם תוצאות בשטח. יש לצפות לעלייה הדרגתית בתוצאות בהתאם לתיאום הציפיות שנערך מראש. הדבר לוקח מספר חודשים, אך עבודה חכמה ונכונה תניב בסופו של דבר תוצאות יפות בשטח. יתרה מכך, אלו תוצאות שגם יחזיקו מעמד ויאפשרו לכם לא רק להמשיך להתקדם בסולם, אלא גם להישאר במיקום גבוה במשך תקופה ארוכה. כמובן שתוצאות באות לא רק בצורת מיקום גבוה, אלא לא פחות חשוב מכך ואף יותר – גם בצורת לידים והמרות למיניהן.

גישה אקטיבית

קידום אתרים אורגני הוא עניין אקטיבי. אם אתם רואים שהחברה שאתם עובדים איתה מגלה יוזמה וחותרת באופן אקטיבי לשיפור התוצאות – כנראה שאתם בידיים טובות. היא תשתף אתכם בנעשה, תעלה הצעות ותמליץ המלצות לביצוע שיפורים שונים באתר. היא תסביר לכם כיצד פועל הקידום ומה אתם יכולים לעשות בשביל לעזור, כמו למשל להפיק סרטוני תדמית. וודאי שגם אתם יכולים לנקוט בגישה אקטיבית ולשאול אותה שאלות. ככל שהתשובות מפורטות וכנות יותר, כך מלאכת הקידום טובה ומקצועית יותר.

שתפו אם אהבתם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
דילוג לתוכן