איך יודעים מתי קידום אתרים הוא אכן מקצועי

קידום אתרים אורגני הוא מלאכה שמצריכה זמן בשביל להתבצע כמו שצריך. בעלי עסקים שעובדים עם חברת קידום אתרים עשויים לתהות במרוצת הזמן האם הקידום של האתר שלהם מבוצע על הצד הטוב ביותר. ישנם מספר אינדיקטורים שעוזרים לדעת האם הקידום שמבצעים עבורכם הוא אכן מקצועי – או שלא.

תוכן עניינים

6 טיפים לקידום אתרים שאתם חייבים לקרוא

קביעת יעדים ריאליים

חברות שמבטיחות טיפוס זריז באופן קיצוני במעלה תוצאות החיפוש לרוב אינן חברות מקצועיות ויש לנקוט משנה זהירות לפני שבוחרים לעבוד איתן. קידום אתרים מקצועי אינו פועל באופן הזה, וגם אם רואים תוצאות בפועל – הן לא צפויות להחזיק מעמד ועשויות במצבים מסוימים אף לגרור קבלת עונשים מגוגל. קידום אתרים לוקח זמן וחברה מקצועית מבהירה מבעוד מועד שכך זה מתבצע וקובעת יעדים ריאליים למימוש.  

דוחות תקופתיים ומפורטים

קידום אתרים מקצועי כולל גם הפקה של דוחות תקופתיים ללקוח. דוחות אלו מציגים היכן האתר ממוקם בתחרות על מספר מילות וביטויי מפתח, מסבירים מהי בדיוק עבודת הקידום שנעשתה וצפויה להיעשות ומציגים נתונים נוספים הקשורים לטראפיק לאתר, שיעורי הקלקה, אחוזי נטישה, ביטויי מפתח יעילים – ועוד. הנתונים שופכים אור על הנעשה, ובאמצעותם הלקוח יכול להישאר עם היד על הדופק ולראות את ההתקדמות ההדרגתית בתוצאות. אין ספק שמדובר באינדיקטור לקידום אתרים מקצועי.

מיטוב התוכן באתר

תוכן מהווה חלק משמעותי בעולם ה-SEO, והנתח שלו בעוגה רק מתרחב עם הזמן. חברת קידום דיגיטלי רצינית מבינה זאת ומשקיעה זמן בכתיבת מאמרים איכותיים ובשיפור התוכן הכללי באתר, לרבות קופירייטינג ברמת המיקרו-קופי. אם אתם רואים את השינויים וההתקדמות ברמת, כמות ואיכות התוכן באתר שלכם, כנראה שמדובר בקידום אתרים מקצועי.

עלייה הדרגתית בתוצאות

אי אפשר להתחרות עם תוצאות בשטח. יש לצפות לעלייה הדרגתית בתוצאות בהתאם לתיאום הציפיות שנערך מראש. הדבר לוקח מספר חודשים, אך עבודה חכמה ונכונה תניב בסופו של דבר תוצאות יפות בשטח. יתרה מכך, אלו תוצאות שגם יחזיקו מעמד ויאפשרו לכם לא רק להמשיך להתקדם בסולם, אלא גם להישאר במיקום גבוה במשך תקופה ארוכה. כמובן שתוצאות באות לא רק בצורת מיקום גבוה, אלא לא פחות חשוב מכך ואף יותר – גם בצורת לידים והמרות למיניהן.

גישה אקטיבית

קידום אתרים אורגני הוא עניין אקטיבי. אם אתם רואים שהחברה שאתם עובדים איתה מגלה יוזמה וחותרת באופן אקטיבי לשיפור התוצאות – כנראה שאתם בידיים טובות. היא תשתף אתכם בנעשה, תעלה הצעות ותמליץ המלצות לביצוע שיפורים שונים באתר. היא תסביר לכם כיצד פועל הקידום ומה אתם יכולים לעשות בשביל לעזור, כמו למשל להפיק סרטוני תדמית. וודאי שגם אתם יכולים לנקוט בגישה אקטיבית ולשאול אותה שאלות. ככל שהתשובות מפורטות וכנות יותר, כך מלאכת הקידום טובה ומקצועית יותר.

Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226