מהו קידום אורגני
ידוע לכל, שגולשים אשר מחפשים אחר מידע, שירותים או מוצרים, פונים בשלב הראשון למנועי החיפוש ברשת, ובד"כ לגדול מכולם – גוגל, מנוע החיפוש של גוגל מציג בפני הגולשים תוצאות חיפוש ממומנות (שם תוכלו להופיע באמצעות קידום אתרים ממומן) ותוצאות חיפוש אורגניות (מלשון טבעי), תוצאות החיפוש הממומנות יופיעו תמיד לפני התוצאות האורגניות, הופעתם בד"כ מעידה על רמת התחרות בתחום אותו חיפשתם, מיד מתחתיהם יופיעו תוצאות החיפוש האורגניות.
הסרטון הבא יעשה לכם סדר:
קידום אתרים אורגני משמעותו: קידום האתר באופן אשר ממזג אותו בצורה טבעית בתוצאות החיפוש האורגניות. ככל שהשילוב של האתר בנוף האינטרנטי הינו שילוב נכון יותר, כך הדירוג של האתר במנועי החיפוש, יהיה דירוג גבוה יותר ויתמקם גבוה יותר בתוצאות החיפוש, מיקום גבוה של אתר בתוצאות החיפוש האורגניות יכול להוות משפך שיווקי משמעותי ביצירת מתעניינים חדשים לעסק, רוב מוחלט של האוכלוסיה יקליקו דווקא על תוצאות חיפוש אורגניות ולא ממומנות, בעיקר משום שהם משדרות יותר אמינות ומשרות ביטחון אצל הגולש הממוצע.
רשימת המטלות הנדרשות לקידום אורגני היא ארוכה, אך אם נצביע על החשובות והבסיסיות שבינהם:
- מחקר מילות מפתח מקיף
- כתיבת הררכיית כותרות נכונה – לכל כותרת יש משמעות שונה באתר שלכם
- כתיבת תוכן מקורי אשר משלב בתוכו מילות מפתח רלוונטיות
- יצירת לינקים פנימיים באתר על מנת ליצור זרימה בזמן הגלישה באתר
- יצירת לינקים חיצוניים אשר מחזקים אתרי לווין סביב האתר שלכם
- קישור פלטפורמות חברתיות כאלו ואחרות לאתר שלכם
ולסיכום
חשוב מאוד לזכור שלכל עסק יש עסקים מתחרים הפועלים באותו התחום שבו העסק פועל ומטבע הדברים, ישנם לא מעט אתרי אינטרנט של עסקים המספקים שירותים או מוצרים דומים. על מנת שלקוח פוטנציאלי יבחר להיכנס דווקא לאתר העסק שלך ולשירותיו, הרי שעל האתר של העסק שלך להופיע קודם לאתר של העסק המתחרה במנועי החיפוש. קידום אורגני איכותי, יעלה את האתר שלך בין התוצאות הראשונות בעת חיפוש באמצעות מילות חיפוש ספציפיות, אשר הגולש מקליד במנוע החיפוש