כיצד ניתן ללמוד לפרסם בפייסבוק? | קורס פרסום | Ymedia סוכנות פרסום דיגיטלי

קורס פרסום בפייסבוק - כיצד ניתן  ללמוד לפרסם בפייסבוק?

רוצים ללמוד כיצד לקדם את העסק שלכם בכוחות עצמכם, או להתמקצע ולעבוד בתחום הפרסום הדיגיטלי? פייסבוק מהווה את אחת מהפלטפורמות העיקריות בתחום, דרכה ניתן לפרסם גם באופן אורגני וגם באופן ממומן, גם להיות חברתי וגם להיות שיווקי. ישנן מספר דרכים ללמוד את התחום בשביל להתחיל לעסוק בו בעצמכם, לרבות קורס פייסבוק ושיעורים פרטיים – כל דרך והיתרונות שלה. זה הזמן שלכם לקרוא, לעשות חושבים ולבחור בדרך שמתאימה לכם או לשלב בין מספר דרכים.

ללמוד לפרסם בפייסבוק...

קורס פייסבוק

מכללות שונות ברחבי הארץ מציעות קורסים פרונטאליים לפרסום בפייסבוק ובדיגיטל, עם דגש על קידום ממומן. בנוסף לכך, קיימות גם סוכנויות פרסום דיגיטלי שמציעות סדנאות וקורסים דומים בתחום – הן פרונטאלית והן אינטרנטית. לרוב ניתן לקחת קורסים למתחילים וקורסים למתקדמים, ויש לבדוק היטב מה כל גורם מקצועי מציע. זוהי דרך מצוינת להתחיל ללמוד את רזי התחום ואף לקבל ניסיון מעשי חשוב, תוך שאתם מקבלים הכוונה מאנשים שעושים את זה בפועל.

שיעורים פרטיים

אפשרות נוספת היא לאתר אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון בניהול קמפיינים וניהול מדיה חברתית ולשכור את שירותיהם לצורך שיעורים פרטיים אחד על אחד. באופן זה ניתן ללמוד בקצב שלכם, בין אם הוא איטי או מהיר מהממוצע, ולקבל יחס אישי מהמורה. בכל אופן, בין אם הלימודים נערכים אחד על אחד או במסגרת קבוצה, בהחלט אפשר לרכוש ידע חשוב בדרכים אלו.

מדריכים ברשת

היום ניתן ללמוד אינספור תחומים על ידי היעזרות במדריכים כתובים וסרטונים ברחבי הרשת, ופרסום בפייסבוק אינו שונה בכך. את אותם מדריכים ניתן למצוא בין היתר על ידי חיפוש בגוגל וביו-טיוב. חלקם קצרים וחלקם ארוכים, חלקם מיועדים למתחילים וחלקם למתקדמים. בכל אופן, למידה מחוץ למסגרת מסודרת עשויה להיות אכן פחות יעילה ומסודרת, אך המידע ניתן פעמים רבות גם בחינם. כמובן שקיימים ברחבי הרשת גם קורסים בתשלום, וחלקם גם מציעים מעבר של הסמכות ומבחנים. בנוסף, כדאי לדעת שקורסים אינטרנטיים רשמיים רבים של פייסבוק עצמה ניתן למצוא במסגרת Facebook Blueprint.

למידה מעשית

בסופו של יום, מי שבאמת מעוניין להתמקצע בתחום, בין אם בשביל לקדם את העסק שלו עצמונית או לעבוד כמנהל מדיה חברתית או מנהל קמפיינים ולקדם עסקים וחברות של אנשים אחרים – חייב לצבור ניסיון מעשי. ניסוי וטעייה הם חלק משמעותי מאוד מהפרסום. מתוך הניסיון לומדים אינספור שיעורים ורוכשים תובנות חשובות רבות להמשך הדרך. זה נכון בתחומים רבים בחיים, וזה נכון גם כשמדובר בפרסום דיגיטלי. העניקו לעצמכם בסיס תיאורטי מוצק – ואז פנו להעמיק ולשפר אותו על ידי רכישת ניסיון מעשי.

שתפו אם אהבתם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
דילוג לתוכן