להביא לידים לעסק באמצעות קורס פייסבוק לעסקים | Ymedia שיווק דיגיטלי

להביא לידים לעסק באמצעות  קורס פייסבוק לעסקים

בעלי עסקים בכל גודל שמעוניינים לקדם את עצמם ללא תלות בסוכנות פרסום דיגיטלי, יכולים לרכוש קורס פייסבוק דיגיטלי או פרונטאלי, וללמוד אט-אט איך הם יכולים לעשות זאת בכוחות עצמם ולייצר לעצמם מציאות כלכלית חדשה. הקורס מדריך באופן מפורט מהן הפונקציות של מערכת הפרסום של פייסבוק, כיצד להקים ולמטב קמפיינים ממומנים, כיצד לבנות קהלים – ובשורה התחתונה, כיצד לגייס לקוחות חדשים באופן דיגיטלי.

קורס פייסבוק - למה שתצטרכו את זה?

ללמוד את המערכת מהיסוד

מערכת הפרסום של פייסבוק מציבה אפשרויות פרסום רבות למי שבוחרים להשתמש בה. היא מתאימה לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים, ולכל מי שרוצה לקדם כמעט כל סוג של מוצר או שירות. קורס פייסבוק מלמד כיצד לפתוח חשבון מודעות, מהם סוגי הקמפיינים הקיימים, איך לבצע מחקר מקדים וכיצד להשתמש במערכת הפרסום על מנת לבנות מודעות, קהלים וקמפיינים. התלמיד לומד בדיוק מה הן הפונקציות השונות וכיצד להשתמש בהן לצורך שיווק העסק.

מיקוד קהלים ושיפור תוצאות

מלבד ידע מערכתי ופונקציונאלי בסיסי, שמהווה את התשתית לכל קמפיין ממומן, קורס פייסבוק מעביר גם ידע מתקדם בנוגע לצמצום ומיקוד קהלים, ניתוח נתונים ומיטוב התוצאות עם הזמן, כך שמי שמעוניין – יוכל לקדם את העסק שלו באופן מקצועי ומתקדם באמת. חשוב להבין שקמפיין בפייסבוק אינו פעולה חד פעמית. יש לעקוב ולנטר את התוצאות שלו בלי הפסקה, ובפרט בשלבים הראשונים שלו. אלו השלבים הקריטיים, בו יש לבדוק מה עובד יותר ומה עובד פחות – ולפעול בהתאם לכך. כאשר הקמפיין צובר תאוצה, לעיתים ניתן ואף כדאי להניח לו למשך תקופה.

יצירת קמפיינים בעתיד

קורס פייסבוק מלמד כיצד להטמיע פיקסל וליצור קמפיין רימרקטינג. כך תוכלו "ללכוד" את מי שביקר באתר שלכם ולשווק לו מחדש, בין אם הוא השאיר ליד או ביצע רכישה או שרק ביקר – ונטש. זהו קמפיין המשך הכרחי לכל סוג של קידום ממומן בפייסבוק. בנוסף לכך, באמצעות הטמעת פיקסל כבר בתחילת הפרסום, ניתן לצבור מידע ולבנות קהלים דומים. באמצעותם ניתן לבנות קמפיין חדש וממוקד יותר, וכך לשפר עוד יותר את תוצאות הפרסום ולהביא עוד ועוד לידים טובים לעסק.

להיות עצמאי באמת

קורס לקידום בפייסבוק יאפשר לכם לא להיות תלויים בגורמים אחרים ולבצע את הפרסום בעצמכם. כמובן שלאחר שלמדתם, כעת יש להתחיל לפרסם על מנת לצבור ניסיון ולהשתפר. כך תוכלו להיות עצמאיים באמת בתור בעלי עסק, לא רק ברמת ההגדרה במס הכנסה ובביטוח לאומי – אלא גם במובן של להתנהל באופן עצמאי בפועל.

שתפו אם אהבתם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
דילוג לתוכן