כל הדרכים להשיג לייקים לפייסבוק בחינם

ככל שלעמוד העסקי שלכם יש יותר לייקים, כך הוא נתפס כסמכותי, אמין, פופולארי ומקצועי יותר. שימו לב למה שאתם עצמכם חשים כאשר אתם מגיעים לעמוד שיש לו 50 לייקים לעומת עמוד שיש לו 5,000 לייקים או יותר – אין ספק שיש לכך השפעה חיובית רבה. מלבד דרך קידום ממומן בפיסבוק, ישנן לא מעט דרכים להשיג לייקים לפייסבוק בחינם, ובהחלט משתלם להיות חרוצים ולהשתמש בהן.

תוכן עניינים

לייקים חינם לפייסבוק - כך עושים זאת

להזמין חברים מהפרופיל האישי

הדרך הבסיסית ביותר להשיג לייקים לפייסבוק בחינם היא להזמין את החברים בפרופיל האישי שלכם לעשות לייק לעמוד העסקי. זאת ניתן לעשות בקלות באמצעות כפתור "הזמן חברים" שבראש העמוד. ניתן להזמין את כל החברים בלחיצת כפתור. במידה ויש לכם רשימת חברים גדולה – בהחלט ניתן להוסיף מאות לייקים בדרך הזאת.

להזמין אנשים שעשו לייק לפוסט

כל מי שעשו לייק לפוסט או למודעה שיצרתם יופיעו כרגיל ברשימה שמתחת לפוסט. על ידי כניסה לרשימה, ניתן לראות מי מהם לא עשה לייק לעמוד העסקי עצמו, וללחוץ על "הזמן" על מנת להזמין אותו לעשות לייק גם לעמוד.

כפתור לייק באתר

אם יש לכם דף נחיתה או אתר, ניתן להטמיע בו כפתור ייעודי של פייסבוק, שדרכו אנשים יוכלו לעשות לייק לעמוד העסקי שלכם.

להטמיע פוסטים באתר

אפשרות נוספת היא להטמיע פוסטים מצליחים ופופולאריים באתר שלכם. מי שמגיע לאתר יוכל בקלות להקליק עליהם ואולי תרוויחו באופן זה גם לייקים נוספים לעמוד העסקי.

תחרויות בין הגולשים

וודאי ראיתם אינספור תחרויות, הגרלות וחידות שרצות באופן אורגני בפייסבוק ומבטיחות פרס מסוים בתמורה ללייק ושיתוף. גם זאת דרך לקבל חשיפה גדולה מצד גולשים רבים ולהגדיל את כמות הלייקים בעמוד העסקי.

קהילות וקבוצות נטוורקינג

קיימות לא מעט קבוצות וקהילות שדרכם תוכלו לקבל לייק תמורת לייק שתתנו בחזרה, כמו כן, בקבוצות הללו, תוכלו ליצור הזדמנויות עסקיות רבות, שיתופי פעולה כאלו או אחרים עם בעלי עסקים אחרים, קישור לקבוצת לייק תמורת לייק >>

להקים קבוצה לדף

הקמה קבוצת פייסבוק משגשגת בתחום המקצועי או בנישה שלכם יכולה לעזור לעסק שלכם בדרכים רבות ומגוונות, כמו קבלת חשיפה רחבה ומעמד כמומחים בתחומכם. מעבר לכך, את הקבוצה עצמה ניתן וכדאי לקשר לדף העסקי. באופן זה, כל מי שמגיע לקבוצה עצמה יוכל לראות שהיא שייכת לעמוד עסקי מסוים, וזאת בהחלט דרך נוספת לקבל לייקים לפייסבוק בחינם.

להגיב באמצעות הדף

ב-2019 ניתן להצטרף לקבוצות לא רק באמצעות הפרופיל האישי, אלא גם באמצעות העמוד העסקי שלכם. לאחר שהצטרפתם אליהן, תוכלו להגיב וליצור מעורבות עם פוסטים שונים. באותה מידה ניתן ליצור קשר גם עם דפים עסקיים שונים שיש לכם אינטרס אישי לתקשר איתם, בין אם הם פועלים בתחום שלכם, יצרתם איתם שיתוף פעולה או שהם מובילי דעה או רבי השפעה באופן זה או אחר – ולהגיב על הפוסטים שלהם.

אופטימיזציה לדף

אופטימיזציה הינה חיונית תמיד לכל שיווק דיגיטלי והיא  לא מיועדת רק לאתרים, אלא גם לעמוד העסקי שלכם בפייסבוק. כדאי להשתמש במילות וביטויי מפתח רלוונטיים בשם הדף ובחלק של ה-About, וכדאי לדאוג שכל הנתונים בדף מלאים, כמו למשל כתובת פיסית, כתובת אתר ומספר טלפון ליצירת קשר. כמו שאמרנו, כדאי גם לקשר בין האתר והנכסים הדיגיטליים השונים לעמוד העסקי בפייסבוק.

Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226