שניה לפני שהלכת!
רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,
לקבלת פרטים מלאו את הטופס:
עמוד הבית » 10 הדברים שחייבים לדעת לפני שבוחרים משרד פרסום
על אף ההיצע הגדול וריבוי האופציות, עסקים רבים נכווים ומתאכזבים לאחר ששילמו ממיטב כספם לאנשי שיווק ומשרדי פרסום שהבטיחו להם הרים וגבעות. בחירת משרד פרסום מתאים היא איננה משימה קלה, בדיוק כמו שיש להקפיד על שותף מתאים כשפותחים עסק, כך עלינו לנהוג בבחירת משרד הפרסום שלנו. מערך שיווקי חזק הוא הבסיס של כל עסק מצליח ולכן כמו שהורים מוודאים שילדיהם מקבלים טיפול ויחס טוב כשהבייביסיטר מגיעה – כך עליכם לוודא שהביבי שלכם בידיים טובות.
במאמר הבא נלמד יחד אילו שאלות חייבים לשאול לפני שבוחרים משרד פרסום ואיך למצוא את ההתאמה האידיאלית עבורנו.
שנייה לפני שנתחיל לחפש, כדאי שנבין מה אנחנו מחפשים. הגיוני לא?
ככל שהיעדים והמטרות שלנו יהיו ספציפיים יותר, כך נוכל לשאול שאלות מדויקות יותר ולקבל תשובות ברורות. הגדירו תקציב, הגדירו מיהו קהל היעד שלכם, באילו פלטפורמות הוא נמצא וכמה לקוחות חדשים תצטרכו כדי להחזיר את ההשקעה.
כך תוכלו לסנן אופציות לא רלוונטיות ולהתמקד במה שחשוב באמת.
תיאום ציפיות מול משרד הפרסום יכול למנוע אי הבנות, אכזבות והרבה כאב ראש. בעלי עסקים ממהרים להתחיל את העבודה מבלי לרדת לפרטים ולאחר מכן מתאכזבים. מעוניינים בקמפיין לידים?
נסו להעריך עם משרד הפרסום לכמה לידים וטלפונים כדי לצפות בתקציב שהגדרנו.
מחפשים מנהל סושייאל? בררו מולו כמה פוסטים יפורסמו בחודש ומה הניהול כולל. הקדימו תרופה למכה ותחסכו זמן, כסף ואנרגיות יקרות.
כמו בכל תחום, גם כאן כולם יטענו שהם הכי טובים. מכיוון שקשה להסתמך על דיבורים וכדי שנישן טוב יותר בלילה, בקשו לראות את תיק העבודות של נותן השירות כמו אתרים שנבנו על ידי סוכנות השיווק, דפי פייסבוק או אינסטגרם שהם מנהלים ואפילו תוצאות של קמפיינים שעשו.
תיק העבודות מאפשר לנו להבין בדיוק מה רמת המקצועיות והיצירתיות של סוכנות השיווק ועוזר לנו להבין טוב יותר למה לצפות.
הסוד לכל שותפות מוצלחת היא סקרנות. כן, סקרנות.
כמובן שסוכנות השיווק חייבת להיות חדשנית, בעלת ידע ומומחיות משמעותיים בהרבה מהקיים בעסק. אומנם, אם משרד הפרסום לא עובד קשה על מנת להבין את קהל הלקוחות והעסק שלנו, הסבירות שנצליח להגיע למטרות שהצבנו תרד.
שימו לב אם משרד הפרסום שואל שאלות על העסק, מתעניין, מנסה להבין מי קהל היעד של העסק, מה היסטורית השיווק של העסק וכו'.
בדיוק כמו שלא נסמוך על עצה תזונתית של מאמן כושר שמן, כך אין לסמוך על סוכנות שיווק ללא שיווק. היכנסו לאתר של נותן השירות, חפשו אחר עמוד הפייסבוק שלו ותבינו לבד עם מי יש לכם עסק.
נצפה שלסוכנות השיווק יהיה אתר יפה ומקצועי, דפי סושייאל מטופחים ומעוצבים ונוודא שקל למצוא אותם בחיפוש פשוט בגוגל.
אחוז שימור הלקוחות של סוכנות השיווק הוא מדד פשוט שמסביר כל כך הרבה על מלאכת העבודה,רמת השירות ושביעות רצון הלקוחות.
חפשו או תשאלו מהו אחוז הלקוחות שמחדשים את הסכם העבודה עם סוכנות השיווק, דברו עם לקוחות קיימים ולקוחות עבר של סוכנות השיווק על מנת להבין אם סוכנות השיווק מספקת את הבטחותיה.
משרד פרסום טוב לא יחייב אתכם להתחייבויות ארוכות טווח ויאפשר לכם לבחור במשך ההתקשרות.
כאשר איננו מחויבים לתקופה ארוכה, משרד הפרסום יעבוד קשה יותר ויעשה ככל שביכולתו כדי שנמשיך גם בחודש הבא. כתוצאה, השירות שנקבל יהיה טוב ואכפתי יותר.
אם משרד הפרסום אינו מאפשר לצפות בתוצאות הקמפיינים: בדתא שנאסף ובאנליטיקס, מוטב לחפש משרד אחר שמאפשר שקיפות מלאה, גישה ומעקב אחרי העבודה.
בחירה נבונה תהיה משרד פרסום המאפשר שקיפות ומעקב מלא אחרי הקמפיינים השונים, הדתא והאנליטיקס. כך נוכל לעקוב אחרי ביצועי משרד הפרסום ולוודא שמתבצעת אופטימיזציה לתקציב הפרסום שלנו.
תאהבו את זה או לא, עבודה מול סוכנות השיווק היא מערכת יחסים לכל דבר. שאלו את עצמכם מה באמת חשוב לכם במערכת היחסים עם סוכנות השיווק. בסופו של יום, נבלה הרבה זמן בעבודה עם סוכנות השיווק ולכן חשוב שיהיה לנו נעים, נוח וכיף לעבוד מולם.
בהנחה ואין קשר עסקי במערכת היחסים – האם תשמחו לשתות קפה עם סוכנות השיווק שלכם? במידה ולא, כדאי שתמצאו סוכנות שיווק אחרת.
מחיר הוא ללא ספק שיקול כשבוחרים משרד פרסום, אבל אין זה אומר שיש ללכת עם ההצעה הזולה ביותר. רק לעיתים רחוקות ההצעה הזולה ביותר תיתן לנו את הערך הגבוה ביותר.
במקום, נשאל מה נקבל בעבור הכסף שלנו, נשווה תפוחים לתפוחים, נבין ונבהיר מה מצופה מכל אחד מהצדדים. כך נוכל להעריך את המחיר בצורה מושכלת, תוך תיאום ציפיות ברור המבטיח שבחרנו נכונה.
רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,
לקבלת פרטים מלאו את הטופס: