5 טיפים חשובים לשיווק בלינקדאין

לינקדאין היא ללא ספק המקום הטוב והעדכני ביותר להופיע ולפרסם בו אם הקהל שלכם הוא עסקי בעיקרו. הרשת המוערכת נתפסת כסמכותית ומקצועית מאוד, ובעקבות כך גם יעילה מאוד עבור עסקים שמעוניינים להשיג לידים, לבצע עסקאות וליצור מערכות יחסים עסקיות. לידים חמים מאוד מחכים לכם שם, כל עוד תדעו כיצד לבצע שיווק נכון. בדיוק בשביל זה כתבנו לכם 5 טיפים מועילים לשיווק בלינקדאין.
לקניית לידים מלאו את הטופס:

1. שימוש בקבוצות לינקדאין

קבוצות לינקדאין צוברות פופולאריות רבה ככל שעובר הזמן, ובלינקדאין עובדים על לשפר את הפונקציות ואת חוויית המשתמש שלהן. כדאי לחפש ולהשתתף בקבוצות רלוונטיות ולחלוק את התוכן המקורי שיצרתם. כמובן שיש לשים לב שהקבוצה מתירה פרסומים שכאלו. במידה וכן, תוכלו לקבל חשיפה, טראפיק ולהיתפס כגורם סמכותי בתחום המקצועי שלכם. גם ללא פרסום של תוכן שיווקי, על ידי השתתפות בקבוצות תוכלו להכיר אנשים ועסקים בתחום וליצור איתם שיתופי פעולה. גם פתיחת קבוצה משלכם יכולה להיות רעיון טוב, ובמיוחד אם יש לכם מספר רב יחסית של קשרים. במסגרת הקבוצה תוכלו גם לשווק את עצמכם וגם לפתח דיונים ערים שיובילו למעורבות מצד המשתתפים האחרים.

2. השתמשו בוידאו

גם בלינקדאין אפשר להשתמש בוידאו, וגם בלינקדאין כדאי. למעשה, סרטונים בלינקדאין זוכים למעורבות רבה מאוד מאז שנכנסו לשימוש בפלטפורמה. כמו ברשתות חברתיות נוספות, גם כאן בהחלט מדובר בדרך יעילה לספר את הסיפור שלכם ולסקרן את הקהל. חישבו על נושאים שבהם אתם מומחים, וצרו סביבם סרטונים. אפשרויות נוספות הן ליצור סרטוני הדרכה לגבי השימוש במוצרים שלכם, לראיין לקוחות או מובילי דעה, לפרסם סרטון תדמית – ועוד. כמו ברשתות נוספות, גם כאן כדאי להשתמש בוידאו טבעי, שמועלה באופן ישיר ללינקדאין, ולא לקשר לסרטונים חיצוניים.

3. מיטוב הדף לקידום אורגני

כדאי לדאוג שעמוד החברה שלכם קל לקידום אורגני, כך שכמה שיותר גולשים רלוונטיים יוכלו למצוא אותו. זאת ניתן לעשות על ידי הטמעה של מילות חיפוש מרכזיות בפרופיל שלכם וקישור לעמוד החברה באמצעות אתר האינטרנט שלכם וערוצי שיווק אחרים שבבעלותכם. כדאי לדאוג גם שהעובדים שלכם רושמים את העסק או החברה שלכם תחת הניסיון התעסוקתי שלהם, וכך תזכו לקבל קישור נוסף. דרך נוספת לשפר את הקידום האורגני היא דרך פרסום של תוכן רלוונטי ומעניין, אותו גוגל יכולים לאנדקס. כמובן שכל מעורבות לה אתם זוכים מצד הגולשים האחרים בלינקדאין גם תשפר את הקידום.

4. תיוג בפוסטים

כשאתם כותבים ומפרסמים פוסט, כדאי לתייג בו אנשים וגורמים רלוונטיים. היתרון בכך הוא שבאופן הזה, העוקבים והקשרים שלהם גם יראו את התוכן שלכם. הגורמים המתויגים יכולים להיות אנשים שמוזכרים בפוסט, אלו שבניתם איתם שיתוף פעולה, אנשים שאתם חושבים שיכולים למצוא עניין אמיתי במה שכתבתם – ועוד. כדאי לשים לב לתייג רק גורמים רלוונטיים מהתחום המקצועי שלכם, כאלו שיעריכו את התיוג שלכם, או שהוא לכל הפחות לא יפריע להם.

5. שיווק ממומן

שיווק בלינקדאין הוא לא רק אורגני. את הפוסטים הטובים ביותר שלכם, אלו הזוכים למעורבות הגבוהה ביותר, ושיש לכם אינטרס בשיווק מתמשך שלהם – כדאי לכם לפרסם גם באופן ממומן. תוכלו לבחור למי להציג את התוכן שלכם באופן ממוקד מאוד ובכך להשיג עוד מודעות, עוקבים, שיתופי פעולה עסקיים, וכמובן – לידים איכותיים.

לידים איכותיים בלינקדאין – לא רק כמות, אלא איכות

אחד היתרונות הבולטים של שיווק בלינקדאין טמון בכך שהוא לא מביא סתם פניות – אלא לידים איכותיים וממוקדים מאוד, שבמקרים רבים נמצאים בדיוק ברגע הנכון בתהליך קבלת ההחלטות העסקיות. קהל היעד בלינקדאין כולל לרוב בעלי תפקידים בכירים, מקבלי החלטות, מנהלים, ויזמים – כך שכאשר פוסט, הודעה או מודעה מצליחים לייצר עניין – מדובר בליד עם פוטנציאל גבוה מאוד.

במיוחד בעולמות ה־B2B, שיווק ממוקד בלינקדאין יכול לייצר פחות פניות, אבל הרבה יותר מדויקות – כאלו שמביאות לעסק עסקאות גדולות או קשרים ארוכי טווח. לכן, חשוב למדוד לא רק את כמות הפניות, אלא גם את איכותן, ואת היחס בין ליד לסגירה (Close Rate).

שילוב של משפך לידים בתוך לינקדאין

עסקים רבים נוהגים לקשר את לינקדאין ישירות לעמוד נחיתה חיצוני, אך ניתן לשלב גם משפך לידים מובנה בתוך לינקדאין. לדוגמה, קמפיינים ממומנים מאפשרים לאסוף לידים בתוך הפלטפורמה עצמה באמצעות טפסי ליד (Lead Gen Forms) של לינקדאין – אלו טפסים שממלאים את פרטי הגולש אוטומטית מהפרופיל שלו, ומורידים חיכוך. התוצאה: יחס המרה גבוה בהרבה, וקלות באיסוף פרטים ראשוניים.

אפשר גם לחבר את הנתונים ל־CRM או למערכת דיוור ישירות דרך Zapier או API, ולקבל לידים בזמן אמת, בלי עמודי ביניים. כך יוצרים תהליך לידים חלק, יעיל, ומבוסס דאטה אמין.

ת nurturing ללידים – כי לא כולם מוכנים עכשיו

בלינקדאין, לידים רבים לא יהפכו ללקוחות מיידית – וזה טבעי. אבל שיווק בלינקדאין מאפשר לטפח לידים לאורך זמן, באמצעות חשיפה חוזרת, חיבור אישי, תכנים שממשיכים להופיע בפיד, עדכונים עסקיים ועוד. כך, גם אם הפנייה לא נסגרה ביום הראשון – הליד ממשיך להיות חשוף אליכם. כשהרגע הנכון יגיע – הוא יידע בדיוק למי לפנות.

לכן חשוב לחשוב לא רק איך להשיג את הליד – אלא איך לשמור על קשר ערכי ומתמשך בתוך הפלטפורמה. לינקדאין היא הזירה שבה משחקים חכם – ולא רק מהר.

לקניית לידים איכותיים בלינקדאין לחצו כאן >>

לקניית לידים מלאו את הטופס:
שאלות ותשובות נפוצות
לינקדאין בולטת בכך שהיא פלטפורמה מקצועית, שמבוססת על נטוורקינג עסקי ולא על תכנים בידוריים. המשמעות היא שהפניות שמגיעות דרכה – לרוב מבוססות על צורך ממשי ולא על גחמה רגעית. כשמנכ"ל, סמנכ"ל שיווק או בעל עסק פונה אליך אחרי שקרא תוכן שלך בלינקדאין – מדובר בליד שמגיע עם מודעות גבוהה, ובשלות מסחרית אמיתית. זו לא כמות – זו איכות.
התשובה נעוצה בשילוב בין ערך אמיתי לבין קריאה לפעולה (CTA) רכה ומדויקת. לדוגמה: פוסט שמנתח תופעה בתחום שלך, ומסתיים במשפט כמו "רוצה לדעת איך זה רלוונטי לעסק שלך? שלחו לי הודעה". בנוסף, כדאי לעקוב אחרי תגובות וליזום שיח בהודעות פרטיות – שם נולדים הלידים האמיתיים. כשזה נעשה נכון – הגולש מרגיש שמדברים איתו, לא מוכרים לו.
עסקים קטנים ובינוניים יכולים להתחיל באסטרטגיית תוכן אורגנית, ולזהות אילו פוסטים מייצרים הכי הרבה מעורבות. את אותם פוסטים אפשר "לדחוף" בצורה ממומנת לקהל מפולח, על בסיס תפקיד, תחום פעילות, ותק, אזור גאוגרפי ועוד. תקציב התחלתי מומלץ: 20% אורגני (השקעה בתוכן) ו־80% ממומן לקידום ממוקד. לאורך זמן, מומלץ לאזן לפי אפקטיביות ואחוזי המרה ללידים.
השלב שאחרי הכנסת ליד חשוב לא פחות מהשלב שקדם לו. לידים שנכנסו מהודעות, טפסים או מעקב אחרי פוסטים – צריכים לקבל מסלול טיפוח (nurturing) ברור: דיוור מותאם, חיבור בלינקדאין, הזמנה לוובינר או שליחת תכנים רלוונטיים. המטרה היא לשמור על נוכחות בתודעה – כך שכאשר יגיע הרגע שבו הליד בשל, אתם תהיו הכתובת הראשונה שעולה לו בראש.
מחבר המאמר:
חזרה לנושא שעניין אתכם:
שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

לקניית חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226