קידום בפייסבוק – 5 טיפים מוכחים להחזר השקעה טוב יותר

קידום בפייסבוק שנעשה בצורה נכונה יכול לעזור לך לפתח את העסק ולהגיע להמון לקוחות חדשים. אומנם, איננו יכולים להעלות כמה פוסטים ולצפות לתוצאות משמעותיות. 

כדי לבצע אופטימיזציה לROI, עלינו להשקיע קצת יותר מכתיבת תוכן וצילום תמונות. איננו יכולים להסתמך על חשיפה אורגנית בלבד. לצערנו, פייסבוק צמצמה את החשיפה האורגנית באופן טוטאלי ובמקביל הגדילה את שטחי הפרסום לתכנים ממומנים.
טוב נו, גם הם צריכים להרוויח.

כתוצאה מכך, הדרך היחידה שבו העסק שלך יכול לבלוט מעל כל הרעש הוא באמצעות קידום ממומן של מודעות וקמפיינים הפונים לקהל היעד, הרלוונטי ביותר עבורך. אבל אל דאגה, יישום נכון של קווים מנחים לקידום בפייסבוק, יעזרו לך להשיג תוצאות טובות והחזר השקעה חיובי.

תוכן עניינים

1. האם קידום בפייסבוק עובד?

התשובה הפשוטה היא כן, קידום ממומן בפייסבוק שנעשה בצורה נכונה עובד. אבל אל תאמינו לי, תנו לי להוכיח. 

אם תסתכלו סביב תוכלו למצוא רשתות חברתיות נוספות כמו Twitter וLinkdin עם ממשק פרסום משלהם ועדיין, אף אחת מהן לא מצליחה לספק תוצאות כמו שפייסבוק מספקת.

 הסיבות לכך הם:
א. ממשק ליצירת קמפיין לידים סופר אפקטיבי
ב. מערכת טרגוט מתקדמת לקהל היעד
ג. מערכת תובנות ודוחות סטטיסטים שמאפשר לבצע התאמות לקמפיין שלך
ד. קהל היעד הגדול ביותר. בכל זאת 2 מילארד לא טועים.

ואלו רק חלק מהסיבות שמוכיחות כי פייסבוק כאן כדי להישאר ושקידום בפייסבוק הוא מה שהעסק שלך צריך – במיוחד בתחילת הדרך. 
היקף הגדילה של מודעות הפייסבוק מ2016

קידום בפייסבוק נשמע לבעלי עסקים רבים כמו מדע טילים. אומנם, ממשק הפרסום של פייסבוק יכול להיות קצת מאתגר אבל בסופו של דבר מדובר בממשק פשוט שרוצה לספק למפרסמים מגוון אפשרויות מתקדמות בהתאם לתקציב מוגדר. 

קידום בפייסבוק הוא כלי נהדר לעסקים קטנים, בינוניים ומותגי גדולים. לצערנו, בעלי עסקים רבים ואפילו אנשי מקצוע משאירים המון כסף על הרצפה. לכן, אם לא תעשו את שיעורי הבית שלכם, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם חור בכיס.

במאמר הבא נסקור יחד 4 שיטות מוכחות למיקסום כל סוג של קידום בפייסבוק על מנת להפיק החזר השקעה טוב יותר.

1. טרגטו את קהל היעד המתאים

אחת הטעויות הנפוצות בקרב מפרסמים חסרי ניסיון הוא הניסיון להגיע לכמה שיותר אנשים, מבלי לטרגט קהל יעד רלוונטי. כתוצאה מכך אומנם כמות החשיפות גדולה יותר אך מספר ההמרות נשאר על אפסי. חפשו איכות ולא כמות. זכרו שלכל מודעה שנקדם יש מטרה ושפה שממוקדת לקהל היעד שלנו. כשמטרגטים את כולם, מטרת הקמפיין נכשלת.

בהתחלה, קידום בפייסבוק לקבוצה מצומצמת של אנשים עלולה להרגיש כהחלטה מוזרה, אבל בטווח הארוך קידום בפייסבוק לקהל יעד מצומצם אך רלוונטי יאפשר לך לייצר יותר המרות ולהגדיל את ההכנסות.
* חשבו באילו פלטפורמות קהל היעד שלנו נמצא ברוב הזמן
* מה השפה הנכונה שתדבר לקהל היעד שלנו
* מה הגיל והמין של הקהל היעד שלנו
בנוסף, גם אם איננו בטוחים לגמרי במאפיינים של קהל היעד שלנו, נוכל להשתמש בסטטיסטיקות שפייסבוק מספרת לנו על מנת לבצע התמאות ואופטימיזציה לקמפיינים שלנו

קידום בפייסבוק דמוגרפיה

2. השקיעו במודעה

גם אם נטרגט את קהל היעד בצורה הטובה ביותר, אין מנוס ממודעה איכותית ומזמינה. חשוב להבין כי בעולם שבו כולם מתחרים על תשומת הלב שלנו, איננו מתעמקים בתכנים שיווקיים ובמידה והמודעה לא משכה את הקשב שלנו תוך חצי שנייה, נמשיך לדפדף בפיד ולסטורי הבא. לכן, הקפידו שהמודעה תבלוט לעין ותעביר את המסר בצורה ויזואלית וממבט ראשון.

כדי לוודא שהמודעה טובה ומעבירה את המסר בצורה ברורה, תוכלו להציג לסביבתכם את המודעה ומיד לאחר מכן לשאול את הצופים אם הבינו את המסר המועבר במודעה. תופתעו לגלות שלא כל מה שנירא לכם מובן, ברור גם לצופה הממוצע.

במידה ואין לכם מודעה טובה, השקיעו כמה מאות שקלים במעצב גרפי טוב שיעשה זאת בשבילכם. מחקרים מראים כי איכות המודעה מהווה עד כ50% מהצלחת הקמפיין!

ממשק הקידום בפייסבוק מאפשר שימוש נוח בA\B טסט – שיטה לבדיקת משתנה, למשל ההבדל בין מודעה X למודעה Y וקביעת הגרסה בעלת התוצאות החיוביות ביותר. 

מכיוון שאיננו יכולים לדעת איזה מודעה תתן את התפוקה המרבית, ניתן לבצע ניסוי ולאחריו נדע מי היא המודעה המוצלחת ביותר.

3. שימוש בוידאו

פייסבוק נותנת חשיבות עצומה למודעות וידאו, וכנירא שתמשיך לתת. במילים אחרות, אם אתם לא משתמשים במודעות וידאו, אתם משאירים כסף על הרצפה.

מודעות וידאו בפייסבוק לא רק ידידותיות לתקציב אלא גם בעלות אחוזי חשיפה אורגניים טובים יותר. למרות הירידה בחשיפה האורגנית, האלגוריתם של פייסבוק מתעדפים וידאו. כלומר, אם נשתמש בוידאו, הסיכויים שלנו להשיג חשיפה אורגנית ומעורבות גדולה יותר בהשוואה למודעה רגילה.

למה פייסבוק נותנת תעדוף לוידאו? הסיבה לכך פשוטה. משתמשי פייסבוק צופים בווידאו יותר מתמיד. רק כדי לסדר את האוזן, כ100 מיליון שעות צפייה ביום!

קידום בפייסבוק צפיות בוידאו

4. בנו משפך מכירות ראוי

קידום בפייסבוק אינו נחלתם של חברות גדולות בלבד. גם העסק שלך יכול למכור בעזרת תוכן אורגני, תוכן ממומן וכמה מהטיפים שלנו לפרסום טוב יותר. אומנם, קידום בפייסבוק הרבה יותר אפקטיבי כשיוצרים משפך מכירות עם יעד מוגדר המשרת את מטרות העסק.

המטרה של משפך המכירות הוא לחמם את קהל היעד שלנו לפני שנציע להם לרכוש את אחד מהמוצרים או השירותים שלנו. המשפך יוצר תהליך היכרות בין קהל היעד למותג שלנו ומשכנע לקוחות פוטנציאלים להפוך ללקוחות משלמים. 

כתוצאה מכך, כשאר נבצע את המכירה, קהל היעד יהיה בשל לקנות מכם.

קידום בפייסבוק עובד בצורה נפלאה במודל של משפך מכירות מכיוון שניתן לטרגט לקוחות פוטנציאליים על פי השלב בו קהל היעד נמצא במשפך המכירות שלנו.

ישנם סוגים רבים של משפכי מכירות, חלקם מורכבים יותר וחלקם פחות אבל בבסיס כולם שני אלמנטים פשוטים שתוכלו ליישם כבר בקמפיין פייסבוק הבא.

1. יצירת מודעות למותג שלך – עם העזרה של תוכן אורגני, מודעות פייסבוק רלוונטיות והדגשת ההיתרונות שלכם. זה צעד ראשוני, עדין ומטרתו העיקרית היא להכניס לקוחות ומתעניינים למשפך המכירות שלנו.

2. לאחר שיצרנו מודעות למותג שלנו, קהל היעד מגיע לשלב שיקול הדעת (consideration stage) . בשלב זה עלינו להסביר לקהל היעד למה כדאי להם להיות הלקוחות שלנו ולא של נותני שירות אחרים על מנת להעביר אותם לשלב הבא – ביצוע הרכישה.

הקפידו לגעת בנקודות הכאב של קהל היעד אותן אתם יכולים לפטור וענו על התנגדויות נפוצות מראש.

לסיכום, קידום בפייסבוק שנעשה בצורה נכונה לא יכול להסתכם בטירגוט ראשוני לקהל היעד ותמונה מגניבה. השקיעו את הזמן במעקב אחר תוצאות הקמפיין, יצירת תכנים אטרקטיביים, ביצוע טסטים ובניית אסטרטגיה לכל קמפיין.

Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226