שניה לפני שהלכת!
רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,
לקבלת פרטים מלאו את הטופס:
עמוד הבית » 13 דרכים חינמיות להגדלת לייקים באמצעות פרסום בפייסבוק
כל בעל עסק יודע כיום, שבכדי לחשוף את העסק שלו לכמות משמעותית של לקוחות פוטנציאלים, עליו לפתוח לו עמוד עסקי ברשת החברתית הפופולארית ביותר: פייסבוק. כמובן, שלא די ביצירת דף עסקי לעסק. על מנת שהדף באמת יצליח לסייע לעסק להיות ריווחי יותר, עליו להגיע לכמה שיותר אנשים באמצעות פרסום בפייסבוק. אם אתם מעלים פוסטים בדף העסקי שלכם אשר לא זוכים לכמות רבה של לייקים, המדריך הבא הוא בדיוק בשבילכם:
במקום לשתף תמונות בדרך הרגילה של שיתוף תמונות, שתפו את התמונות כלינקים. ניתן להוסיף את הלינק מעל תמונה אחרת שאתם מעלים, על מנת למשוך את תשומת הלב של הגולשים אל הלינק.
בפייסבוק קיימות מיליוני קבוצות אשר עוסקות בתחומים שונים ומגוונים, הצטרפו לקבוצות רלוונטיות שעוסקות בתחום שלכם באופן ישיר או עקיף, לאחר מכן, בכל פוסט שיצרתם בדף, שתפו אותו בתוך אחד או יותר מרשימת הקבוצות בהן אתם חברים.
אימוג'ים הם כלי חינמי אשר מספק בידול ומושך תשומת לב, הוסיפו אותם לפוסטים שלכם, הם יעשו רק טוב 🙂 >>>לינק לשימוש באימוג'ים
האשטגים הם דרך מעולה לקבל עוד חשיפה אורגנית (טבעית) לפוסטים שלכם, השתמשו במילות מפתח נכונות להאשטגים שלכם ולא סתם מילים גנריות, לדוגמא אם העסק שלכם עוסק בתחום הרכבים השתמשו במילים: #מכירתרכבים #רכביםלמכירה #רכבלמכירה וכדומה
גולשים פחות נכנסים לאלבומי תמונות. הם נוטים לראות את התמונה הראשונה ומקסימום את שלוש התמונות אחריה. לכן, גם אם אתם מעלים אלבום שלם, הקפידו ש4 התמונות הראשונות יהיו התמונות האיכותיות והמגוונות ביותר. כמו כן, אם יש לכם תוכן איכותי מאוד שאתם מעוניינים שהגולשים יתמקדו יותר בו, אל תצרפו אל התוכן אלבום תמונות. ניתן למנף את התוכן עם תמונה איכותית אחת, אך לא עם אלבום שיתפוס את תשומת הלב.
שלבו יותר שאלות בדף הפייסבוק שלכם על מנת לקבל יותר לייקים ותגובות בעמוד. ככל שתשאלו יותר שאלות שדורשות התערבות מילולית מהגולשים, כך יש סיכוי שיהיו יותר תגובות ולייקים לפוסט שלכם.
רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,
לקבלת פרטים מלאו את הטופס: