פרסום בפייסבוק | 13 דרכים חינמיות להגדלת לייקים | Ymedia בלוג שיווק דיגיטלי

13 דרכים להגדלת חשיפה  בדף הפייסבוק

כל בעל עסק יודע כיום, שבכדי לחשוף את העסק שלו לכמות משמעותית של לקוחות פוטנציאלים, עליו לפתוח לו עמוד עסקי ברשת החברתית הפופולארית ביותר: פייסבוק. כמובן, שלא די ביצירת דף עסקי לעסק. על מנת שהדף באמת יצליח לסייע לעסק להיות ריווחי יותר, עליו להגיע לכמה שיותר אנשים באמצעות פרסום בפייסבוק. אם אתם מעלים פוסטים בדף העסקי שלכם אשר לא זוכים לכמות רבה של לייקים, המדריך הבא הוא בדיוק בשבילכם:

1.במקום לשתף תמונות בדרך הרגילה של שיתוף תמונות, שתפו את התמונות כלינקים. ניתן להוסיף את הלינק מעל תמונה אחרת שאתם מעלים, על מנת למשוך את תשומת הלב של הגולשים אל הלינק.

2. שתפו את הפוסטים בקבוצות רלוונטיות – בפייסבוק קיימות מיליוני קבוצות אשר עוסקות בתחומים שונים ומגוונים, הצטרפו לקבוצות רלוונטיות שעוסקות בתחום שלכם באופן ישיר או עקיף, לאחר מכן, בכל פוסט שיצרתם בדף, שתפו אותו בתוך אחד או יותר מרשימת הקבוצות בהן אתם חברים.

בוחרים באפשרות share in a group
מקלידים את שם הקבוצה בה אנחנו חברים

3. השתמשו באימוג'ים – אימוג'ים הם כלי חינמי אשר מספק בידול ומושך תשומת לב, הוסיפו אותם לפוסטים שלכם, הם יעשו רק טוב 🙂 >>>לינק לשימוש באימוג'ים

4. האשטגים – האשטגים הם דרך מעולה לקבל עוד חשיפה אורגנית (טבעית) לפוסטים שלכם, השתמשו במילות מפתח נכונות להאשטגים שלכם ולא סתם מילים גנריות, לדוגמא אם העסק שלכם עוסק בתחום הרכבים השתמשו במילים: #מכירתרכבים #רכביםלמכירה #רכבלמכירה וכדומה

5. גולשים פחות נכנסים לאלבומי תמונות. הם נוטים לראות את התמונה הראשונה ומקסימום את שלוש התמונות אחריה. לכן, גם אם אתם מעלים אלבום שלם, הקפידו ש4 התמונות הראשונות יהיו התמונות האיכותיות והמגוונות ביותר. כמו כן, אם יש לכם תוכן איכותי מאוד שאתם מעוניינים שהגולשים יתמקדו יותר בו, אל תצרפו אל התוכן אלבום תמונות. ניתן למנף את התוכן עם תמונה איכותית אחת, אך לא עם אלבום שיתפוס את תשומת הלב.

6. שלבו יותר שאלות בדף הפייסבוק שלכם על מנת לקבל יותר לייקים ותגובות בעמוד. ככל שתשאלו יותר שאלות שדורשות התערבות מילולית מהגולשים, כך יש סיכוי שיהיו יותר תגובות ולייקים לפוסט שלכם.

7. כדאי מאוד לאפשר לגולשים לתייג את עצמם בפוסטים אשר אתם מעלים. באמצעות שינוי ההגדרות בדף הפייסבוק, כל גולש המופיע בתמונות שלכם יוכל לתייג את עצמו בתמונות באופן עצמאי. תיוג עצמאי של אדם יגרום לחשיפה משמעותית יותר של הפוסט ובשל כך- סיכוי משמעותי למספר גבוה יותר של לייקים

מקלידים את שם הקבוצה בה אנחנו חברים

הכל אישי

8. מקדו את בקשות הלייקים והשיתופים בפוסטים לאנשים אשר הפוסט רלוונטי להם. יחס אישי בפוסט לקבוצה מסוימת, יוצר בקרב כל אדם אשר משייך את עצמו לקבוצה זו תהודה חיובית בנוגע לאותו פוסט- דבר אשר יגרום לו לשתף אותו ולעשות לו לייק

9. הציגו את הצוות האנושי העומד מאחורי העסק, מוצריו או שירותיו. אם אתם מציגים מוצר או שירות חדש, הקפידו להציג את הצוות או האדם אשר עבדו על המוצר או מעניקים את השירות. הצגת הצד האנושי של העסק, גורף יותר לייקים מגולשים

10. שיתוף בדברים אשר קשורים לתהליכים בעסק: תהליך טרום הצגת מוצר חדש, תהליך הפקת תמונות חדשות מאירוע ועוד. שיתוף גולשים עוד בטרם מפרסמים בפייסבוק מוצרים של עסק או שירות, מעניק לגולשים הרגשה שהם מיוחדים ומגדיל את הלייקים בעמוד

תיצרו כימיה עם הלקוחות שלכם

11. בדקו בעמודי פייסבוק של עסקים מתחרים איזה סוג תוכן אשר הם מעלים מקבל הכי הרבה לייקים, תוכלו ליישם את סוג התוכן גם בעמוד שלכם

12. פרגון הדדי- פרגנו לדפי פייסבוק אחרים בלייק, בשיתוף או בתיוג, על מנת לקבל את הלייק, השיתוף או התגובה שלהם

13. הזמינו חברים מהפרופיל האישי שלכם לסמן לייק בדף העסקי, דרך הזמנת חברים בעמוד הדף העסקי שלכם, ניתן לבצע פעולה זו גם מפרופילים אחרים של חברים, משפחה, עובדים.

14. הגרלות – דרך מעולה להגדלת חשיפה אורגנית לדף שלכם, הגרילו מוצר כלשהו שאתם רוצים לתת במתנה ללקוחות רלוונטיים, זה יכול להיות המוצר אותו אתם מספקים בעסק שלכם או מוצר אחר, זה לא משנה, כל עוד אתם מספקים ערך אמיתי לגולשים, בקשו מהגולשים על מנת להשתתף בהגרלה לעשות לכם לייק לדף, ניתן לבקש גם שיתוף ו\או תגובה – יעשה רק טוב ..

בהצלחה 🙂

שתפו אם אהבתם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

מומלצים עבורך

קטגוריות בלוג

איך אנחנו יכולים לעזור?

מאמרים אחרונים

  • ניהול עמוד פייסבוק
  • קידום אורגני לאתר
  • קידום ממומן בגוגל
  • ניהול עמוד אינסטגרם
  • בניית אתר

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן