כל האמת על משרד פרסום דיגיטלי ב500 מילים | Ymedia שיווק דיגיטלי עם תוצאות

כל האמת על משרד פרסום דיגיטלי  ב500 מילים

כותב: שי יופה

כותב: שי יופה

פורסם בתאריך 19 במאי, 2019

במשך ה-5 השנים האחרונות, יצא לי לפגוש ולהכיר מאות בעלי עסקים במגוון תחומים או אם נדייק, את "בעל הבית".

לא פעם ולא פעמיים שיחת ההיכרות שלנו נפתחה בסיפור שלילי על משרד פרסום דיגיטלי שהבטיח להם הרים וגבעות, וכשהגיע הזמן להתחיל לעבוד תכלס, לא הגיעו תוצאות.

"כן ניסיתי כבר, לא עבד עזוב אותך משטויות…"

"היה לי איזה מקדם אחד אולי אתה מכיר אותו, אם הוא לא הצליח כנראה שזה לא עובד…"
"אני לא מאמין בזה, הכי טוב פה לאוזן.."

ויש את זה (בין הטובים אגב)

"כולם מכירים אותי כבר.., אני לא צריך"

אז למה זה בעצם קורה?

מה, כולם שקרנים? האם באמת אי אפשר לייצר תוצאות בעזרת מנועי הפרסום הגדולים בעולם? העסק או השירות אולי לא מתאימים?

אתם מכירים את זה, שיום אחד אתם מדברים עם חבר, שאתם חייבים משקפי שמש והוא חייב להגיד לכם איפה יש מקום שווה לקנות.. ופתאום, קסם.

נכנסתם לפייסבוק וראיתם מבצע 1 + 1 על דגמי הקיץ החדשים בחנות חדשה שנפתחה בקניון.

נכון ל2019 רוב האנשים שסביבכם משתמשים באופן קבוע בפייסבוק, אינסטגרם, וואצאפ ונחשו מה, כולם שייכים לאותה חברה – פייסבוק.

ואז נכנסתם לאתר חדשות, לראות מי זכה באירוויזיון, והפעלתם קישור של יוטיוב, מגניב, אולי תשתפו אותו גם במייל..

כלומר היום ענקיות הפרסום, רואות מה אתם כותבים, מה אתם מחפשים, מה החברים שלכם כותבים או מחפשים ותתפלאו, היא גם שומעת אותכם, את ההודעות הקוליות שאתם שולחים, את התמונות שאתם שולחים, את הסטוריז שאתם מעלים, את המייל שאתם שולחים, את התוצאות חיפוש שאתם מקליקים, יש להם דטא אין סופי.

הנקודה היא כזו, אין שום קהל יעד שלא ניתן להגיע אליו.

ברגע שהמודעה הנכונה עם המסר הנכון, תוצג בפני הקהל יעד הנכון, בינגו, אתם שם.

אין שום סיכוי שלא ישאירו לכם פרטים או יפנו אליכם.

"כן אבל אין לי תקציב בשביל לפרסם.."

התקציב פרסום שלכם, צריך להיות אינסופי, לעולם לא עוצרים קמפיין פרסום, אם השקעתם כסף בשיווק ולא קיבלתם עליו החזר השקעה מינימלי, כנראה שהוא לא בוצע בצורה נכונה.

אין שום סיבה שעם תקציב של 1000 שקלים בפייסבוק לא תכפילו את הרווח שלכם.

לא משנה מה חוויתם, אין שום סיכוי שאתם לא יכולים לייצר לעצמכם לקוחות חדשים, ישנם הרבה סיבות שבגללם בעלי עסקים מגיעים למצב שהם מאוכזבים מהשירות אותו הם קיבלו מהמשרד פרסום:

  1. סגירה עם משרד פרסום דיגיטלי ללא בדיקה מעמיקה (מצרף לכם: "טיפים מנצחים לבחירת משרד פרסום דיגיטלי")
  2. חוסר תיאום ציפיות
  3. בחירה בפלטפורמה הלא נכונה
  4. חלוקת תקציב שגויה
  5. אסטרטגיה לקויה

ועוד ועוד ועוד…

תאפיינו את קהל היעד שלכם, תבינו איפה הוא נמצא, תציגו בפניו את המסר הנכון ואתם על הגל.

משרד פרסום דיגיטלי טוב, יבנה עבורכם אסטרטגיה מנצחת

אחד ההמלצות הגדולות שלי לכם, אל תפחדו, תגדירו לעצמכם תקציב פרסום חודשי שיהיה כמובן ריאלי עבורכם, תעבדו עם משרד פרסום דיגיטלי ללא התחייבות זמן ארוכה, תנו להם להביא לכם תוצאות, להוכיח לכם שהם יודעים את העבודה, תבנו אמון הדדי ורק לאחר מכן תרשו לעצמכם להתחייב.

תדרשו לדבר עם לקוחותיו של המשרד פרסום, תדרשו לראות פרויקטים אחרונים, אם אתם מדברים עם חאפרים, אתם תזהו את מיד.

אנחנו חיים בעידן שהכל שקוף, הכל חשוף, תנצלו את זה! קצת להקדיש מחשבה ואתם יכולים להרים את העסק שלכם למימדים מטורפים.

 

שיהיה המון בהצלחה 🙂 

שתפו אם אהבתם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
דילוג לתוכן