כך תדע אם חברת הפרסום שלך עושה עבודה טובה

אחת התופעות המצערות שחוזרות על עצמן שוב ושוב בפגישות שלי עם לקוחות חדשים הם אותם בעלי עסקים שנכבו בעבר מכל מיני נותני שירות שהבטיחו להם הרים וגבעות.
לעיתים, מדובר בציפיות לא ריאליות של בעל העסק ולפעמיים מדובר ב"מקדמים" למינהם שלקחו כסף ונעלמו. אין לתאר את תחושת האכזבה ופניהם כשאנחנו עוברים על הנכסים הדיגיטליים שברשותם ומבינים כי העבודה לא בוצעה.
במקרים אחרים ויותר נפוצים מדובר בבעלי עסקים שנפלו על סוכנות דיגיטל חובבנית שלא סיפקה את הסחורה. במקרים כאלה מבינים מהר מאוד שאין על מי לסמוך. 
אבל מה עם כל אותם בעלי העסקים שעובדים כרגע מול חברת שיווק ופשוט לא יודעים מה קורה? 
נדיר למצוא בעל עסק שיודע מה באמת קורה אצלו באתר, כמה עולה לו כל קליק, ליד ומדדי ביצוע אחרים. 
אז נכון, בעלי עסקים צריכים להיות עסוקים בלנהל את העסק ולהיות פנויים לדברים אחרים ולכן פניתם לחברת פרסום. בנוסף, כנירא שפתחתם עסק כדי לעשות את מה שאתם אוהבים ורוצים לעסוק בו וזה כנראה לא פייסבוק.
הכל יפה ונכון, אבל אנחנו חייבים לעקוב אחרי ביצועי חברת הפרסום שלנו ושתהיה לנו הבנה בסיסית (לפחות) בשיווק.

במאמר הבא נענה על שאלות נפוצות כמו איך לוודא שבאמת מקדמים את האתר שלנו והאם כל הקמפיינים האלה בפייסבוק שווים משהו, מבלי להיות מומחים גדולים.

תוכן עניינים

איך אדע אם מקדמים לי את האתר?

מבלי להיכנס לעומק, מיקום האתר מושפע מפרמטרים רבים כמו בניית כותרות, מילות מפתח, לינקים, אופטימיזציה למהירות האתר ועוד הרבה קללות אחרות.
במידה ואתם מעוניינים לראות את התמונה הגדולה, ישנם כלים חינמיים כמו SiteChecker המבצע ניתוח  SEO לכל עמוד באתר ונותן לו ציון מ1 עד 100, כשהשאיפה להגיע ל100. 
כך, גם אם אינך מבין בקידום אתרים תוכל לעקוב אחרי הציון של כל דף ודף באתר בשני קליקים בלבד! מעתיקים את כתובת הURL של הדף אותו נרצה לבדוק ושולחים לבדיקה.
הקפידו לעקוב אחרי הציונים שהאתר מקבל בעמודים השונים מפעם לפעם. במידה ואין שיפור בציונים כנירא שכדאי להחליף איש מקצוע.

מעקב אחרי הקמפיינים בפייסבוק

כשמדובר בקמפיינים ממומנים בפיסבוק, העלויות לתוצאה מאוד דינמים ותלויים בתחרותיות ולכן לא נצמד למספרים מדויקים. מצד שני, כל בעל עסק חייב להיות מחובר למערכת המודעות של פייסבוק ולעקוב אחרי ביצועי הקמפיינים הפעילים.

Facebook Page Manager

בעזרת Facebook Page Manager ניתן לנהל בקלות את העמוד העסקי, לענות ללקוחות בצ'אט ולחזור ללקוחות בזמן אמת. 

Facebook Ads Manager

מנהל המודעות הוא כלי המאפשר להתעדכן לגבי כל הביצועיים והסטטיסטיקות של הקמפיינים בפייסבוק. אפליקציות המודעות של פייסבוק פשוטה לתפעולה ודרכה ניתן לעקב אחרי פרמטרים חשובים אחרים כמו איך מוצגת המודעה, מה תוכן המודעה, כמה עולה לנו כל ליד, איך המודעה מופיעה אצל משתמשים אחרים ועוד הרבה מידע חשוב. 

תופתעו לגלות שרוב בעלי העסקים אפילו לא יודעים איך המודעה שלהם נראת, מי קהל היעד שהעסק שלהם מטרגט ומה מובטח ללידים שמשאירים פרטים. 

כפי שאתם רואים, מדובר בממשק נוח ונגיש, דרכו תוכלו לעקוב אחרי ביצועי הקמפיין, עלויות, מגמות וכל זה בשתי דקות.

לסיכום, איננו צריכים להיות מומחים גדולים בשיווק דיגיטלי. כולנו יכולים להשקיע כמה דקות ביום כדי למנוע הפסדים כספיים וזמן יקר. 

Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226