למה משרד שיווק דיגיטלי עדיף על משרד שיווק מסורתי?

ערוצי השיווק הדיגיטלי השונים מאפשרים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים לקבל חשיפה רחבה מאוד – בעלות נמוכה מאוד, וניתן לומר בלי כל צל של ספק – שעדיף להם להשתמש במשרד שיווק דיגיטלי. יתרה מכך, גם החברות הגדולות ביותר בשוק משקיעות תקציבי עתק בפרסום דיגיטלי, ואין חברה שמוכרת מוצרים ולא עושה זאת גם באופן אינטרנטי. אין ספק שהשיווק בדיגיטל מצוי כעת בשיאו ושכדאי לכם לעלות בהקדם על הרכבת.

תוכן עניינים

קהל מטורגט וממוקד

כשמפרסמים בדיגיטל ניתן להגיע לקהלים ממוקדים מאוד, דבר אשר קשה עד בלתי אפשרי לעשות באמצעות השיווק המסורתי. מערכות הפרסום השונות אוגרות וצוברות מידע אדיר על הגולשים, לרבות נתונים בסיסיים, העדפות אישיות, דפוסי גלישה ותכונות אופי ואישיות. את אותו מידע רב ערך אתם יכולים לרתום לצורך הפרסום שלכם, כך שתגיעו למי שאתם מעוניינים להגיע בדיוק רב, בין אם אתם עושים זאת על ידי גוגל, פייסבוק, אינסטגרם או ערוץ שיווקי אחר.

יחס ROI גבוה

שיווק דיגיטלי אינו קל בכלל לביצוע, אך בהינתן ידע, ניסיון וקרקע נוחה לעבודה – ניתן להגיע איתו לתוצאות גבוהות וליחס חיובי מאוד של עלות מול תועלת. זאת ניתן לייחס לעלות נמוכה של פרסום מצד אחד, ולאפשרות להגיע לקהל אדיר מימדים מצד שני. לא פחות חשובה מכך היא העובדה שניתן ליצור פרסום מקיף ומתמשך, שפונה פעם אחר פעם לגולש, וזאת על ידי דרכים שונות של שיווק מחדש. כשמשקללים את כל הנתונים האלו, לא מפתיע שבמבחן התוצאה, הפרסום הדיגיטלי פשוט יעיל יותר מאשר הפרסום המסורתי.

מהירות וקלות פרסום

בניגוד לפרסום מסורתי, פרסום דיגיטלי מתבצע באופן מהיר יחסית. אין זה אומר שלא צריך לאפיין ולתכנן את המהלכים שלו, אבל עדיין מדובר בתהליך קצר ופשוט יותר – ומסובך פחות. זהו יתרון חשוב עבור עסקים שרוצים להתחיל לפרסם ולהשיג תוצאות תוך זמן קצר. בעוד ששיווק מסורתי מצריך מעורבות של יותר גורמים בשרשרת, שיווק דרך משרד שיווק דיגיטלי מערב פחות אנשי מקצוע. כשלוקחים בחשבון את מהירות ויעילות האינטרנט כולו, לא מפתיע שהפרסום הדיגיטלי הוא הרבה יותר פשוט, קל ומהיר לביצוע.

חברת לידים שמייצרת את הלידים In House

וודאו שחברת הלידים שאתם עובדים איתה מייצרת את הלידים אצלה ולא מתווכת בין חברות אחרות. כיצד ניתן לוודא זאת? בכמה דרכים: צרו קשר עם לקוחות ממליצים, תגיעו לפגישה במשרדים, תבקשו לראות את הפאנל השיווקי או בקשו לראות צילום של חשבון המודעות.

מעורבות עם הקהל

פרסום מסורתי הוא כביש חד סטרי, בו הקהל נחשף לפרסום – אך כלל לא יוצר איתו מעורבות. שיווק דיגיטלי מאפשר לגולש להגיב, לשתף, לעשות לייק ולעבור לדף נחיתה בתגובה לפרסום שהוא ראה. המגע האישי חשוב מאוד בעידן הדיגיטלי עבור שני הצדדים, והיכולת לקבל פידבק מהקהל באופן מיידי היא חשובה מאוד לעסק המפרסם, מעבר לכך שגם הגולש עצמו נהנה מהאינטראקציה ומיכולת התגובה וההשפעה שלו.  

ניתוח נתונים מעמיק ומהיר

תוצאות השיווק הדיגיטלי זורמות ומתעדכנות בלי הפסקה, והן נגישות עבורכם בכל רגע נתון ביממה. יתרה מכך – מדובר בכמות אדירה של נתונים מדויקים ומגוונים, ואתם יכולים לבחור מתוכם את הנתונים החשובים לכם ביותר, וגם להגדיר מראש מדדים שאחריהם חשוב לכם לעקוב (בעגה המקצועית נקראים גם KPI). בנוסף, עומדים לרשותכם אינספור כלים דרכם ניתן לנתח את אותם נתונים, כוללGoogle Analytics . כשאתם מפרסמים בפייסבוק או בכל ערוץ דיגיטלי אחר, מערכת הפרסום כוללת אנליטיקס משל עצמה ואינספור נתונים חשובים לצפייה ולניתוח. היכולת שלכם לקבל מדדים רבים בזמן אמת עוזרת לייעל את השיווק עשרות מונים ולא קיימת בשיווק המסורתי.

Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226